De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
ElMeroMero
geplaatst: 18 januari 2005, 19:35 uur

Hungry Ghosts-Alone, Alone
Hoera, mijn eerste ontdekking van 2005 !

0
geplaatst: 19 januari 2005, 00:35 uur
Vandaag was even een Mountain Goats-avondje. Na Tallahassee en The Coroner's Gambit staat nu deze op:

Opvallend weinig stemmen voor platen van de Mountain Goats op MuMe trouwens.

Opvallend weinig stemmen voor platen van de Mountain Goats op MuMe trouwens.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 19 januari 2005, 09:43 uur
Sky Radio.
Vier dagen in de week, negen uur per dag op het kantoor waar ik nu zit. Ondanks dat de trotse eigenaar van de thuis overbodig geworden Sony-installatie eentonig zegt van "Als er maar geluid uit die bak komt vind ik het best" valt er toch nog niet te discussieren over de radiozender.
Neem morgen wel mijn eigen muziek en oordopjes mee, "Everlasting Love" van Jamie Cullum bijv. komt me onderhand de strot uit...
Vier dagen in de week, negen uur per dag op het kantoor waar ik nu zit. Ondanks dat de trotse eigenaar van de thuis overbodig geworden Sony-installatie eentonig zegt van "Als er maar geluid uit die bak komt vind ik het best" valt er toch nog niet te discussieren over de radiozender.
Neem morgen wel mijn eigen muziek en oordopjes mee, "Everlasting Love" van Jamie Cullum bijv. komt me onderhand de strot uit...
0
geplaatst: 19 januari 2005, 23:25 uur
Let's Bottle Bohemia van The Thrills, anders dan de eerste, maar zeker zo goed. Wat heeft die zanger een prachtige stem.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.