De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2004, 22:28 uur
Nu niets (Om eens wat nuttige informatie te verschaffen)
Zometeen lekker op bed liggen en Kid A van Radiohead voor de derde keer luisteren. Er zitten echt prachtige nummers tussen. Niet alles vind ik geslaagd, maar mischien komt dat nog.
Zometeen lekker op bed liggen en Kid A van Radiohead voor de derde keer luisteren. Er zitten echt prachtige nummers tussen. Niet alles vind ik geslaagd, maar mischien komt dat nog.
0
geplaatst: 26 maart 2004, 01:58 uur
Machine Head - The More Things Change, kan ik zometeen tenminste lekker opgefokt gaan slapen. 

0
geplaatst: 26 maart 2004, 04:45 uur
Ik ga nu slapen, laat ik Merzbow maar es opzetten. Of toch maar Stars of the Lid...mmm. Wat zou nou verstandig zijn...
0
geplaatst: 26 maart 2004, 21:30 uur
0
geplaatst: 26 maart 2004, 22:42 uur
NU luister ik naar I Radio Chicago, ze draaien nu Ray Romano - HBO One Night Stand in San Francisco.
Als er een vervelende comedian voorbijkomt dan switch ik naar KFOG, lokaal radiostation van San Francisco
Zoals je ziet, ik begin (ookal kom ik er niet vandaan) heimwee te hebben naar "mijn" stadje.
Als er een vervelende comedian voorbijkomt dan switch ik naar KFOG, lokaal radiostation van San Francisco
Zoals je ziet, ik begin (ookal kom ik er niet vandaan) heimwee te hebben naar "mijn" stadje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.