De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
ElMeroMero
geplaatst: 10 april 2005, 21:21 uur
herman schreef:
En, vind je het wat? Ik vind het wel fris klinken, maar mijn 4,5 is eigenlijk een 4,26 ofzo.
En, vind je het wat? Ik vind het wel fris klinken, maar mijn 4,5 is eigenlijk een 4,26 ofzo.

Ja ik vind de nieuwste van Out Hud ook wel lekker klinken. Het ontbeert de rauwe kracht van !!! maar compenseert dat met lichtvoetigheid en dansbaardheid. Zeer aanstekelijk plaatje !
Over aanstekelijk gesproken: het onderstaande plaatje heeft de afgelopen tijd ook de heupen in beweging gebracht in huize ElMeroMero. Zoals nu dus

0
geplaatst: 10 april 2005, 22:05 uur

Maar mijn cd heeft vandaag wel een andere voorkant....eens even zien hoe hij er morgen uitziet
Alleen mensen die deze cd zelf hebben, zullen deze opmerking begrijpen!
0
geplaatst: 10 april 2005, 22:25 uur
bonothecat schreef:
Maar mijn cd heeft vandaag wel een andere voorkant....eens even zien hoe hij er morgen uitziet
Alleen mensen die deze cd zelf hebben, zullen deze opmerking begrijpen!
Alleen mensen die deze cd zelf hebben, zullen deze opmerking begrijpen!Nee, eigenlijk niet? Maar ik heb de 2CD met Second Class. Misschien scheelt dat?

0
geplaatst: 11 april 2005, 08:58 uur
herman schreef:
Nee, eigenlijk niet? Maar ik heb de 2CD met Second Class. Misschien scheelt dat?
]
Nee, eigenlijk niet? Maar ik heb de 2CD met Second Class. Misschien scheelt dat?
]
Geen idee......Maar ik heb een versie met de mogelijkheid om mijn eigen front cover te kiezen....12 verschillende mogelijkheden. Ik heb nu vier ezeltjes en een mannetje

0
geplaatst: 13 april 2005, 15:15 uur
0
ElMeroMero
geplaatst: 14 april 2005, 00:09 uur

Tim Hecker-Haunt Me, Haunt Me, Do It Again
Grandioos gewoon

0
Sietse
geplaatst: 15 april 2005, 13:50 uur
lijstje goede platen op deze pagina...
/me is now listening to Chicks On Speed - [Will Save Us All! (2000) #07] Warm Leatherette [3:39] (Electronica & Dance)
/me is now listening to Chicks On Speed - [Will Save Us All! (2000) #07] Warm Leatherette [3:39] (Electronica & Dance)
0
geplaatst: 16 april 2005, 16:23 uur

Jawel Herman, ik heb hem er maar weer eens bij gehaald
Die 4,5 neigt toch wel naar 4,75 * moet ik zeggen.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.