MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?

zoeken in:

Peter Gabriel - Passion

(afbeelding)

(afbeelding)
Belong - October Language

sxesven
Shangri-la schreef:
(afbeelding)

Shangri-la, wat draai je toch een hoop geweldige platen!

OT:

(afbeelding)

Jornaquin

(afbeelding)

sxesven schreef:
Shangri-la, wat draai je toch een hoop geweldige platen!

Nou idd! Vashti Bunyan.... Geniaal! Ik zal me eerdaags ook eens aan Joanna Newsom wagen. Tips?

Jornaquin

(afbeelding)

sxesven
musicfriek schreef:
(quote)

Nou idd! Vashti Bunyan.... Geniaal! Ik zal me eerdaags ook eens aan Joanna Newsom wagen. Tips?

Gewoon The Milk-Eyed Mender. Haar twee EP's overlappen op veel punten op drie tracks na (Erin, Flying a Kite, What We Have Known), en dan zijn de uitvoering op The Milk-Eyed Mender een tikje gelikter. Ys heb ik nog nooit gehoord (als diehard fan *kuch* wacht ik op de officiële release), hoewel dat vast ook een geweldige plaat zal zijn (het gemiddelde hier op MuMe liegt er niet om), maar die kan ik dus nog niet aanraden. Ergo, The Milk-Eyed Mender!

Enneh, gewoon dóórluisteren, luidt het devies. Weet niet of je bekend bent met Joanna's stem, maar die is voor velen (onbegrijpelijk genoeg) nogal een struikelblok.

dani
Ik persoonlijk was direct verliefd op Joanna na het horen van The Milk-Eyed Mender. Prachtig ontroerende stem, een cd die ik sinds hij uitkwam bijna dagelijks luister, en nogsteeds krijg ik tranen bij het begin van Swansea

Luister nu trouwens (again) naar:

(afbeelding)

musicfriek schreef:
(quote)

Folk ligt me inderdaad wel, maar Joanna Newsom trek ik eerlijk gezegd niet zo. Die stem is me toch wat te kinderlijk.

Allmusic

(afbeelding)

sxesven
dani schreef:
Ik persoonlijk was direct verliefd op Joanna na het horen van The Milk-Eyed Mender. Prachtig ontroerende stem, een cd die ik sinds hij uitkwam bijna dagelijks luister, en nogsteeds krijg ik tranen bij het begin van Swansea

Ook hier was het liefde op het eerste gezicht, maar ik realiseer me terdege dat velen Joanna's prachtige vocalen niet trekken. Their loss, want ze missen een plaat die wellicht mijn all-time favoriet is. Wat een schoonheid - ook ik draai 'm nog altijd vrijwel elke dag!

Luister nu trouwens (again) naar:

(afbeelding)

Nog zo'n prachtplaat!

dani

(afbeelding)

Allemachtig, wat is dit een mooie plaat

dani
sxesven schreef:
(quote)

Ook hier was het liefde op het eerste gezicht, maar ik realiseer me terdege dat velen Joanna's prachtige vocalen niet trekken. Their loss, want ze missen een plaat die wellicht mijn all-time favoriet is. Wat een schoonheid - ook ik draai 'm nog altijd vrijwel elke dag!

Het is inderdaad niet een stem die iedereen zal aanspreken. Misschien een love-it or hate-it iets? Ik heb er namelijk nooit problemen mee gehad, al de eerste keer dat ik hem hoorde wist ik dat dit voor mij een van de mooiste platen zal worden.

Daarom zet ik hem nog maar eens op...

(afbeelding)

(afbeelding)

NIN - The fragile

(afbeelding)

Voor het eerst.. ben erg benieuwd

eazyfan

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:27 uur

geplaatst: vandaag om 20:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.