De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juli 2005, 00:39 uur
Vandaar dat ik mijn albumcovers die ik hier post altijd doorlink naar het desbetreffende album.
0
geplaatst: 23 juli 2005, 16:32 uur
Nieuwe album van Jamiroquai, Dynamite, hoor ik nu eindelijk voor het eerst in zijn geheel.
So far, so very good.:D
So far, so very good.:D
0
geplaatst: 23 juli 2005, 18:52 uur
Howie B - Turn The Dark Off
Naar aanleiding van de reclame maar weer 's opgezet.

Naar aanleiding van de reclame maar weer 's opgezet.

0
ElMeroMero
geplaatst: 23 juli 2005, 22:21 uur

Wat is die instrumentale cd toch bovenwerelds mooi...
0
Sietse
geplaatst: 23 juli 2005, 22:31 uur
Tsukimono - Your son-shine
Self-Released cdr, fantastisch gitaar en piano processing met de nodige ruis erbij. Veel heftiger dan al het andere wat hij heeft gedaan.
Self-Released cdr, fantastisch gitaar en piano processing met de nodige ruis erbij. Veel heftiger dan al het andere wat hij heeft gedaan.
0
geplaatst: 23 juli 2005, 23:00 uur
Vertel: is dit een dubbelaar? Ik heb gelijk wat samples beluisterd............geweldig!
0
ElMeroMero
geplaatst: 23 juli 2005, 23:22 uur
aERodynamIC schreef:
Vertel: is dit een dubbelaar? Ik heb gelijk wat samples beluisterd............geweldig!
(quote)
Ja het is een dubbelaar met sefardische muziek(zeg maar: lange wervelende muziekstukken gemaakt door joden die vroeger in Portugal/Spanje woonden en die door de Inquisitie moesten vluchten naar andere delen van Europa/Afrika). Het is dan ook erg vergelijkbaar met klezmer dat we kennen uit Oost-Europa.
Gewoonweg hypnotiserend en overweldigend.

0
geplaatst: 23 juli 2005, 23:38 uur
Ik moet echt meer wereldmuziek gaan luisteren als ik dat zo lees. 

0
ElMeroMero
geplaatst: 23 juli 2005, 23:56 uur
Dat had ik al eens eerder verkondigd, maar toen wilde je niet naar me luisteren, geloof ik

Onderstaande plaat is ook geweldig voor liefhebbers van psychedelische rock en klezmer

Hala Strana - These Villages
0
geplaatst: 24 juli 2005, 00:43 uur
ElMeroMero schreef:
Dat had ik al eens eerder verkondigd, maar toen wilde je niet naar me luisteren, geloof ik
(quote)

Ik heb laatst nog 's een album van Kroke toegevoegd, die is ook wel mooi.

Het is nu nog even tijd voor het vrolijke achterneefje van Ian Curtis:

0
geplaatst: 24 juli 2005, 15:23 uur
Fiona Apple's 3e CD - die op de plank is blijven liggen bij Sony: Extraordinary Machine.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.