De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juli 2005, 00:24 uur
Wauw, ik zou een hyperenthousiast SMS'je terugsturen. Ik hoop dat ie het mooi vond...Ondertussen is M83 stevig in de herwaardering na een goed concert op Dour:

De 'vuurwerkovergang' van Safe naar Let Men Burn Stars is echt mooi.

0
geplaatst: 26 juli 2005, 00:49 uur
herman schreef:
Wauw, ik zou een hyperenthousiast SMS'je terugsturen. Ik hoop dat ie het mooi vond...
Wauw, ik zou een hyperenthousiast SMS'je terugsturen. Ik hoop dat ie het mooi vond...Wat dacht jij dan?
Ik stond te stuiteren hier.Dat zijn nog eens leuke berichtjes: ik hoor nog wel wat hij er van vond (van de muziek en het optreden). Maar de "Grrrrr" is meer van "Wow, wat had ik daar graag bij willen zijn".
Dat is nog eens kennismaken met een onbekende band!
0
geplaatst: 26 juli 2005, 00:55 uur
Wat dacht jij dan?
Ik stond te stuiteren hier.
Ik stond te stuiteren hier.
Klinkt herkenbaar. Dat zijn nog eens leuke berichtjes: ik hoor nog wel wat hij er van vond (van de muziek en het optreden). Maar de "Grrrrr" is meer van "Wow, wat had ik daar graag bij willen zijn".
Ja, dat is echt fantastisch inderdaad. Vakantie is geweldig en als je dan ook nog een prachtig concert kunt mee pikken. Het zijn voor mij de twee mooiste dingen uit het leven eigenlijk, en dat op 1 avond.

0
geplaatst: 26 juli 2005, 00:56 uur
Ja, en dan ook nog eens de manier waarop! "Ik heb de manager van een of ander bandje ontmoet: Sigur Ros". Heel grappig is het dan als het één van jouw favoriete bands is, en voor de ander totaal nietszeggend.
0
geplaatst: 26 juli 2005, 01:03 uur
Inderdaad.
Maar hopelijk is dat nietszeggende er voor hem nu vanaf. Jullie hebben wel wat om over te praten als ie weer in het land is. 
Maar hopelijk is dat nietszeggende er voor hem nu vanaf. Jullie hebben wel wat om over te praten als ie weer in het land is. 
0
geplaatst: 26 juli 2005, 19:57 uur

Ik weet het. Sheryl in de Tour de France, oja, Sheryl ook nog op cd. Teveel Editors op een avond kan nooit goed zijn.
0
geplaatst: 26 juli 2005, 20:29 uur
Ahhhh, nog steeds erg mooi! Die ga ik vanavond ook weer eens draaien 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.