De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2005, 23:10 uur

Erg ondergewaardeerd..........ook hier op MuMeter (in de zin van: weinig belangstellenden dan)

0
geplaatst: 15 augustus 2005, 23:13 uur
Ah, die hoorde ik vandaag op de luisterpaal: ik weet het nog niet met die cd. Ga ik wel vaker draaien, dat zeker 

0
geplaatst: 15 augustus 2005, 23:15 uur
Dan ben je niet de enige, want hij staat momenteel 2,5* gemiddeld.

Eerste nummer klinkt alvast erg vertrouwd.
0
geplaatst: 15 augustus 2005, 23:18 uur
Tja en op 3voor12 gaan ze het dan "Doorgedraaide Sufjan Stevens" noemen: dat is vragen om moeilijkheden 
Voorlopig kijk ik meer uit naar de nieuwe Devendra Banhart.

Voorlopig kijk ik meer uit naar de nieuwe Devendra Banhart.
0
geplaatst: 16 augustus 2005, 22:53 uur

CocoRosie - Noah's Ark
Sufjan, pas maar op. Ik verwacht dat dit de grote concurrent gaat worden in mijn toplijst.
0
geplaatst: 17 augustus 2005, 22:24 uur
Echo & the Bunnymen - Ocean Rain

Zojuist uit mijn top 10 gehaald (Nick Drake mocht erin). Maar nu twijfel ik weer: dit is wel een héél erg goed album. Zal ik dan toch maar?......Hierna Nick Drake nog eens draaien en dan opnieuw beslissen vrees ik
.

Zojuist uit mijn top 10 gehaald (Nick Drake mocht erin). Maar nu twijfel ik weer: dit is wel een héél erg goed album. Zal ik dan toch maar?......Hierna Nick Drake nog eens draaien en dan opnieuw beslissen vrees ik
.
0
geplaatst: 17 augustus 2005, 23:04 uur
aERodynamIC schreef:
.
.En aERo, ben je er al uit?
0
geplaatst: 17 augustus 2005, 23:07 uur
Ja: toch maar Echo. Maar potverdorie wat is een top 10 eigenlijk te klein 

0
geplaatst: 17 augustus 2005, 23:34 uur
Juist leuk, dat constant moeten wikken en wegen!

Devendra nog maar weer eens, wat een prachtalbum.
0
geplaatst: 17 augustus 2005, 23:40 uur
En daar ben ik het helemaal mee eens. Ik draai hem ook erg vaak de laatste tijd (opwarmertje voor Cripple Crow).
0
geplaatst: 17 augustus 2005, 23:45 uur
0
geplaatst: 18 augustus 2005, 00:04 uur
Een prima plaat om heel vaak te draaien. Hij maakte een verpletterende indruk toen ik 'm voor het eerst hoorde en hoort met recht tot mijn alltime favorieten.
0
geplaatst: 18 augustus 2005, 00:24 uur
Yak schreef:
Een prima plaat om heel vaak te draaien. Hij maakte een verpletterende indruk toen ik 'm voor het eerst hoorde en hoort met recht tot mijn alltime favorieten.
(quote)
Ik kreeg vorig jaar van een vriend ("Koen, jij houdt wel van Grandaddy hè, luister hier eens naar") Treble & Tremble te leen. Het maakte niet echt een geweldige indruk, vond Grandaddy een stuk beter. Ik heb daarom niet echt de moeite genomen om andere albums van ze te luisteren, tot ik hier kwam en jouw positieve berichtje bij Everyone Down Here las.
Inimddels vind ik Treble & Tremble ook een stukje leuker dan eerst.
Nu:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.