De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2005, 13:27 uur
Bizar: ik draai nu ook Propaganda, en die heb ik al heel lang niet meer gehoord!

0
geplaatst: 21 augustus 2005, 14:08 uur
aERodynamIC schreef:
Bizar: ik draai nu ook Propaganda, en die heb ik al heel lang niet meer gehoord!
Misschien was je net als ik op het idee gebracht door de recente posts bij dit album, maar toevallig blijft het!

0
geplaatst: 21 augustus 2005, 14:46 uur
lebowski schreef:
Misschien was je net als ik op het idee gebracht door de recente posts bij dit album, maar toevallig blijft het!
Ja dat klopt. En toen ik de hoes plaatste zag ik dat jij dat ook had gedaan. Zeker toevallig, omdat het toch een oude cd betreft.
Degene die ik nu draai is dat zeker niet:

0
geplaatst: 21 augustus 2005, 17:43 uur
Hoe is dat album als je hem vergelijkt met Maritime Koenr??
0
geplaatst: 21 augustus 2005, 18:02 uur
Ik vind hem vooral minder speels.
En zoals Yak al zei heeft Minotaur Shock op Maritime meer een eigen geluid. Voor zover ik dat kan beoordelen dan, ik ben (nog) niet zo thuis in de electronische muziek.
Ik blijf bij m'n 4 sterren voor deze en Maritime luister ik straks nog een keer voor ik daar m'n sterretjes plaats, waarschijnlijk 4,5.

Hopelijk heb je er wat aan, ik ben niet zo goed in het omschrijven van muziek, of van wat ik er bij voel. Maar je was denk ik toch al van plan om hem nog te luisteren.
0
geplaatst: 21 augustus 2005, 21:26 uur

Die heb ik wel ernstig te laat gechecked zeg, wat een geweldige plaat!
0
geplaatst: 21 augustus 2005, 22:36 uur
Koenr schreef:
En zoals Yak al zei heeft Minotaur Shock op Maritime meer een eigen geluid. Voor zover ik dat kan beoordelen dan, ik ben (nog) niet zo thuis in de electronische muziek.
Ik blijf bij m'n 4 sterren voor deze en Maritime luister ik straks nog een keer voor ik daar m'n sterretjes plaats, waarschijnlijk 4,5.
Hopelijk heb je er wat aan, ik ben niet zo goed in het omschrijven van muziek, of van wat ik er bij voel. Maar je was denk ik toch al van plan om hem nog te luisteren.
(quote)

Ik ga hem zeker beluisteren, maar ik ook ben niet thuis in de electronische muziek. Ik vraag me zelfs af of dit daar wel helemaal in past (weet Onderhond vast beter te vertellen
).Maar juist daardoor wilde ik het van jou weten.
0
geplaatst: 22 augustus 2005, 00:16 uur
Mylo vs. Miami Sound Machine - Dr. Pressure
haha, geweldige bootleg
haha, geweldige bootleg

0
geplaatst: 22 augustus 2005, 01:11 uur
0
geplaatst: 23 augustus 2005, 01:03 uur
De demo van Bell Orchestre. Echt ontzettend mooi, helaas is er weinig van te vinden op internet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.