MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?

zoeken in:

Bizar: ik draai nu ook Propaganda, en die heb ik al heel lang niet meer gehoord!

(afbeelding)

aERodynamIC schreef:

Bizar: ik draai nu ook Propaganda, en die heb ik al heel lang niet meer gehoord!

Misschien was je net als ik op het idee gebracht door de recente posts bij dit album, maar toevallig blijft het!

(afbeelding)

lebowski schreef:

Misschien was je net als ik op het idee gebracht door de recente posts bij dit album, maar toevallig blijft het!

Ja dat klopt. En toen ik de hoes plaatste zag ik dat jij dat ook had gedaan. Zeker toevallig, omdat het toch een oude cd betreft.
Degene die ik nu draai is dat zeker niet:

(afbeelding)

(afbeelding)

The Music - The Music

Hoe is dat album als je hem vergelijkt met Maritime Koenr??

aERodynamIC schreef:

Hoe is dat album als je hem vergelijkt met Maritime Koenr??

Ik vind hem vooral minder speels.
En zoals Yak al zei heeft Minotaur Shock op Maritime meer een eigen geluid. Voor zover ik dat kan beoordelen dan, ik ben (nog) niet zo thuis in de electronische muziek.
Ik blijf bij m'n 4 sterren voor deze en Maritime luister ik straks nog een keer voor ik daar m'n sterretjes plaats, waarschijnlijk 4,5.

Hopelijk heb je er wat aan, ik ben niet zo goed in het omschrijven van muziek, of van wat ik er bij voel. Maar je was denk ik toch al van plan om hem nog te luisteren.

(afbeelding)

Die heb ik wel ernstig te laat gechecked zeg, wat een geweldige plaat!

JonnieBrasco

(afbeelding)

Met name het nummer You're Tender and You're Tired.

Koenr schreef:
(quote)

Ik vind hem vooral minder speels.
En zoals Yak al zei heeft Minotaur Shock op Maritime meer een eigen geluid. Voor zover ik dat kan beoordelen dan, ik ben (nog) niet zo thuis in de electronische muziek.
Ik blijf bij m'n 4 sterren voor deze en Maritime luister ik straks nog een keer voor ik daar m'n sterretjes plaats, waarschijnlijk 4,5.

Hopelijk heb je er wat aan, ik ben niet zo goed in het omschrijven van muziek, of van wat ik er bij voel. Maar je was denk ik toch al van plan om hem nog te luisteren.

Ik ga hem zeker beluisteren, maar ik ook ben niet thuis in de electronische muziek. Ik vraag me zelfs af of dit daar wel helemaal in past (weet Onderhond vast beter te vertellen ).
Maar juist daardoor wilde ik het van jou weten.

(afbeelding)
Sufjan Stevens - Enjoy Your Rabbit

Mylo vs. Miami Sound Machine - Dr. Pressure
haha, geweldige bootleg

Ook al zijn de temperaturen er niet naar; ik draai nu de 3 Kerst-EP's van Sufjan Stevens. Dit moet hij echt officieel gaan uitbrengen. Wow, wat is dit ongelooflijk goed zeg !!!!!!!!!!!!

(afbeelding)

(afbeelding)

Porcupine Tree- Stupid Dream

De demo van Bell Orchestre. Echt ontzettend mooi, helaas is er weinig van te vinden op internet.

(afbeelding)

Porcupine Tree - Signify
zeer sfeervol

(afbeelding)

Toch wel een lekker plaatje.

(afbeelding)
Lang niet gehoord, blijft mooi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:10 uur

geplaatst: vandaag om 02:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.