De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
ebisch
geplaatst: 22 februari 2007, 16:53 uur
shit, wat hebben we hier aangewakkerd!
hoeveel mensen gaan er nu volgen in dit topic.... een notering in de top 250 is ook nog maar een kwestie van tijd..gif)
0
geplaatst: 22 februari 2007, 16:57 uur
ebisch schreef:
hoeveel mensen gaan er nu volgen in dit topic.... een notering in de top 250 is ook nog maar een kwestie van tijd.
(afbeelding)
Het erge is... Ik vind het echt een vreselijk album (quote)
hoeveel mensen gaan er nu volgen in dit topic.... een notering in de top 250 is ook nog maar een kwestie van tijd.(afbeelding)

0
geplaatst: 22 februari 2007, 17:02 uur
Serieus, Paap
? Ik twijfel of ik "The Seeds Of Love" of "The Hurting" morgen ga bestellen. Waarschijnlijk "The Hurting", maar het is een moeilijke keuze.
? Ik twijfel of ik "The Seeds Of Love" of "The Hurting" morgen ga bestellen. Waarschijnlijk "The Hurting", maar het is een moeilijke keuze.
0
geplaatst: 22 februari 2007, 17:03 uur
Sgt. Revolver schreef:
Serieus, Paap
Mja, het titelnummer is kapotgedraaid maar best okee, maar de rest komt niet echt hoger dan 2,5*Serieus, Paap
0
geplaatst: 22 februari 2007, 17:15 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Mja, het titelnummer is kapotgedraaid maar best okee, maar de rest komt niet echt hoger dan 2,5*Een naam van het desbetreffende album zou misschien handig zijn voor de mensen die het niet kennen

0
geplaatst: 22 februari 2007, 17:22 uur
Toon1 schreef:
Een naam van het desbetreffende album zou misschien handig zijn voor de mensen die het niet kennen
Goed teruglezen! Het gaat om "The Seeds of Love" van TFF(quote)
Een naam van het desbetreffende album zou misschien handig zijn voor de mensen die het niet kennen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.