De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2007, 01:23 uur

Sunday Bell is zo ontzettend het mooiste romantische popriedel nummer aller tijden... nog een keer!
0
geplaatst: 14 maart 2007, 01:43 uur

Pan American - The River Made No Sound
ideaal voor dit tijdstip!
0
geplaatst: 14 maart 2007, 13:14 uur
Drummer Blake Fleming schijnt in de huidige line-up van The Mars Volta te zitten!
0
geplaatst: 14 maart 2007, 13:42 uur
itchy schreef:
Drummer Blake Fleming schijnt in de huidige line-up van The Mars Volta te zitten!
(quote)
Klopt ja. Fenomenale drummer. Tevens zat hij in dit bandje, een offshoot van Dazzling killmen. Verplichte kost voor de liefhebber! Kennen jullie deze trouwens al van de Killmen? Vind ik zelf hun beste.
0
geplaatst: 14 maart 2007, 13:48 uur
Paalhaas schreef:
Klopt ja. Fenomenale drummer. Tevens zat hij in dit bandje, een offshoot van Dazzling killmen. Verplichte kost voor de liefhebber! Kennen jullie deze trouwens al van de Killmen? Vind ik zelf hun beste.
(quote)
Dazzling Killmen is toch wel één van de ultieme jaren 90 noisebands. Face of Collapse vind ik ook de beste, Laddio Bolocko moet ik dan snel maar eens checken (zelfs nog nooit van gehoord), vervolgen Colossamite en Sicbay zijn ook erg de moeite waard.
0
geplaatst: 14 maart 2007, 13:50 uur
itchy schreef:
Face of Collapse vind ik ook de beste
Face of Collapse vind ik ook de beste
Stemt u maar even dan.
0
sxesven
geplaatst: 14 maart 2007, 13:55 uur
itchy schreef:
Dazzling Killmen is toch wel één van de ultieme jaren 90 noisebands. Face of Collapse vind ik ook de beste, Laddio Bolocko moet ik dan snel maar eens checken (zelfs nog nooit van gehoord), vervolgen Colossamite en Sicbay zijn ook erg de moeite waard.
(quote)
Colossamite is inderdaad ook zeer tof. Face of Collapse heb ik nog niet gehoord (schaam, schaam), maar voorlopig vind ik Dig Out the Switch het beste (staat overigens niet op MuMe).
0
geplaatst: 14 maart 2007, 13:58 uur
Paalhaas schreef:
Stemt u maar even dan.
(quote)
Stemt u maar even dan.
Eerst nog maar een keer luisteren.
0
geplaatst: 14 maart 2007, 14:09 uur
sxesven schreef:
Colossamite is inderdaad ook zeer tof. Face of Collapse heb ik nog niet gehoord (schaam, schaam), maar voorlopig vind ik Dig Out the Switch het beste (staat overigens niet op MuMe).
(quote)
Toevallig net nog geprobeerd toe te voegen. Lukt dus niet.

0
sxesven
geplaatst: 14 maart 2007, 14:10 uur
Paalhaas schreef:
(quote)

Ik kan nergens een hoes vinden, helaas.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.