MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?

zoeken in:
Yak

(afbeelding)

Sunday Bell is zo ontzettend het mooiste romantische popriedel nummer aller tijden... nog een keer!

(afbeelding)

Pan American - The River Made No Sound

ideaal voor dit tijdstip!

fredpit

(afbeelding)

Marcel²

(afbeelding)

fredpit

(afbeelding)

Met Herbie Hancock op piano.

Marcel²

(afbeelding)

sxesven
itchy schreef:
(afbeelding)

Geniale band!

sxesven schreef:
(quote)

Geniale band!

Drummer Blake Fleming schijnt in de huidige line-up van The Mars Volta te zitten!

ebisch

(afbeelding)

Net:

(afbeelding)

Nu:

(afbeelding)

Dadelijk:

(afbeelding)

itchy schreef:
(quote)

Drummer Blake Fleming schijnt in de huidige line-up van The Mars Volta te zitten!

Klopt ja. Fenomenale drummer. Tevens zat hij in dit bandje, een offshoot van Dazzling killmen. Verplichte kost voor de liefhebber! Kennen jullie deze trouwens al van de Killmen? Vind ik zelf hun beste.

Paalhaas schreef:
(quote)

Klopt ja. Fenomenale drummer. Tevens zat hij in dit bandje, een offshoot van Dazzling killmen. Verplichte kost voor de liefhebber! Kennen jullie deze trouwens al van de Killmen? Vind ik zelf hun beste.

Dazzling Killmen is toch wel één van de ultieme jaren 90 noisebands. Face of Collapse vind ik ook de beste, Laddio Bolocko moet ik dan snel maar eens checken (zelfs nog nooit van gehoord), vervolgen Colossamite en Sicbay zijn ook erg de moeite waard.

itchy schreef:
Face of Collapse vind ik ook de beste

Stemt u maar even dan.

sxesven
itchy schreef:
(quote)

Dazzling Killmen is toch wel één van de ultieme jaren 90 noisebands. Face of Collapse vind ik ook de beste, Laddio Bolocko moet ik dan snel maar eens checken (zelfs nog nooit van gehoord), vervolgen Colossamite en Sicbay zijn ook erg de moeite waard.

Colossamite is inderdaad ook zeer tof. Face of Collapse heb ik nog niet gehoord (schaam, schaam), maar voorlopig vind ik Dig Out the Switch het beste (staat overigens niet op MuMe).

Paalhaas schreef:
(quote)

Stemt u maar even dan.

Eerst nog maar een keer luisteren.

sxesven schreef:
(quote)

Colossamite is inderdaad ook zeer tof. Face of Collapse heb ik nog niet gehoord (schaam, schaam), maar voorlopig vind ik Dig Out the Switch het beste (staat overigens niet op MuMe).

Toevallig net nog geprobeerd toe te voegen. Lukt dus niet.

sxesven
Paalhaas schreef:
(quote)

Toevallig net nog geprobeerd toe te voegen. Lukt dus niet.

Ik kan nergens een hoes vinden, helaas.

Kon niet uitblijven natuurlijk:

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:27 uur

geplaatst: vandaag om 05:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.