MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?

zoeken in:

Marcel²

(afbeelding)

handsome_devil

(afbeelding)

Deze keer heb ik er wel heel goed opgelet dat kant A als eerste afgespeeld wordt

musicfriek schreef:
(afbeelding)
Welke albums van Pere Ubu zijn nog meer aanraders? Dit is de eerste die ik ken en bevalt me ontzettend goed! Verhoog naar 4,5*

Goed bezig, friek. Pere Ubu heeft in de beginperiode eigenlijk enkel goeie albums afgeleverd, dus je hebt nog een hoop moois/mafs te ontdekken. Eigenlijk zou ik je aan willen raden om ze gewoon in chronologische volgorde af te gaan, dus begin maar met Dub housing, The art of walking, etc. Zanger David Thomas heeft trouwens ook een indrukwekkende solocarrière (Zijn beste albums zijn gecompileerd op de (mooi geprijsde) verzamelbox Monster).

fredpit

(afbeelding)

ebisch

(afbeelding)

Eerst:

(afbeelding)

Toen:

(afbeelding)

Nu:

(afbeelding)

Seal - Human Being

(afbeelding)
Blonde Redhead - 23

MetalDex

(afbeelding)

MetalDex

(afbeelding)

.. Ween ..

(afbeelding)

MetalDex
Zo dadelijk:

(afbeelding)

Daarna:

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:01 uur

geplaatst: vandaag om 08:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.