De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 5 mei 2007, 23:46 uur
aslan schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Aslan, dit is zeker niet de eerste keer dat je een lekker plaatje draait die ik al kei-lang niet gehoord heb maar die ik (destijds) wel heel vet vond.

(BTW Ik had het dus over Infotainment? van Pitchshifter)
0
geplaatst: 5 mei 2007, 23:56 uur

Jazeker, deze 'ouwe-lullen'-hardrock is echt wel mijn ding, vooral nu!
0
aslan (crew)
geplaatst: 5 mei 2007, 23:59 uur
MichelDumoulin schreef:
Aslan, dit is zeker niet de eerste keer dat je een lekker plaatje draait die ik al kei-lang niet gehoord heb maar die ik (destijds) wel heel vet vond.
(quote)

in de infotainment periode zag ik ze nog live samen met scorn!! donker! geniaal!
0
geplaatst: 6 mei 2007, 01:41 uur
aslan schreef:
in de infotainment periode zag ik ze nog live samen met scorn!! donker! geniaal!
(quote)
Mick Harris rules! Scorn heb ik echter nooit (toen niet en nu helaas nog niet) zo kunnen waarderen, heb ze dan ook nooit live mogen aanschouwen, dan had ik er wellicht anders over gedacht!
0
geplaatst: 6 mei 2007, 01:53 uur
MichelDumoulin schreef:
(afbeelding)
Even weer eens proberen (voor de zoveelste keer) muziek te gaan waarderen die mensen me aanraden, waarvan ik denk dat het niks voor me is. Tot nu toe (4 min. onderweg) kan ik hier echt niks mee.
(afbeelding)
Even weer eens proberen (voor de zoveelste keer) muziek te gaan waarderen die mensen me aanraden, waarvan ik denk dat het niks voor me is. Tot nu toe (4 min. onderweg) kan ik hier echt niks mee.

Reken de stijl an sich niet af op dit album. Ik, als 'ervaren' electronic liefhebber, kon er ook niks mee

>> dr. lektroluv at electronation 2003
0
aslan (crew)
geplaatst: 6 mei 2007, 02:02 uur
scorn was mick harris in z'n eentje, helemaal in het donker... iedereen laten wachten tot die zgn scorn zou beginnen... ondertussen deed ie rustig in alle stilte reeds zn ding... super...het viel niet op, maar hij was aanwezig... en goed ook
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.