De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 17 oktober 2007, 17:51 uur

begin hem steeds beter te vinden, hij neigt naar mijn top 10...
0
geplaatst: 17 oktober 2007, 18:31 uur
Mits het skippen van tracks 6,7,8;9 en 11 & 12 en sommige bonustracks (vooral 13 en 18) beter vindende dan de reguliere tracks:

0
geplaatst: 17 oktober 2007, 19:47 uur
0
geplaatst: 17 oktober 2007, 20:28 uur
snarf349 schreef:
machtig mooi
(quote)
machtig mooi
Ja, dat vind ik nu ook. Ik probeer al geruime tijd reclame voor dit nummer te maken op deze site, maar dat wil nog niet al te hard lukken. Vandaar dat ik maar een filmpje op YouTube heb gezet. Dat gaat al een stuk beter (al bijna 5.000 kijkers), terwijl het filmpje niet al te bijzonder is. Voordeel van YouTube is dat je het gewoon kan wegklikken, en je houd enkel de muziek over

Nu:

0
geplaatst: 17 oktober 2007, 20:53 uur
The Stranglers: Staturday Night/ Sunday Morning
Het legendarische concert, zaterdag 11 augustus 1990, in Noord London (Alexandra Palace) Niemand vermoedde dat het Hugh Cornwell's laatste gig zou worden. Zelfs binnen de band zou men 'the writing on the wall' niet gezien hebben, maar zondag morgen 12 augustus zei zanger Hugh Cornwell tegen de andere bandleden: ik stap eruit ...
Vandaar ook de titel van de release....
Dat er een opname was, is een goede zaak, want zo is dat legendarische laatste concert met Hugh bewaard voor het nageslacht...
Ik voeg 'em nog toe, zodra ik een deftige hoes gevonden heb
Het legendarische concert, zaterdag 11 augustus 1990, in Noord London (Alexandra Palace) Niemand vermoedde dat het Hugh Cornwell's laatste gig zou worden. Zelfs binnen de band zou men 'the writing on the wall' niet gezien hebben, maar zondag morgen 12 augustus zei zanger Hugh Cornwell tegen de andere bandleden: ik stap eruit ...
Vandaar ook de titel van de release....
Dat er een opname was, is een goede zaak, want zo is dat legendarische laatste concert met Hugh bewaard voor het nageslacht...
Ik voeg 'em nog toe, zodra ik een deftige hoes gevonden heb

0
geplaatst: 17 oktober 2007, 22:14 uur
Sheplays schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Heb ik de hele middag en avond naar De Wurgers (Stranglers) geluisterd en nu even naar wijze oude Grootvaders luisteren (The Godfathers) zie ik hier.. ook DE DODERS verschijnen (The Killers)

0
Sheplays
geplaatst: 17 oktober 2007, 22:19 uur
c-moon schreef:
Heb ik de hele middag en avond naar De Wurgers (Stranglers) geluisterd en nu even naar wijze oude Grootvaders luisteren (The Godfathers) zie ik hier.. ook DE DODERS verschijnen (The Killers)

(quote)

In dat kader moet nu feitelijk iets als deze volgen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.