De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2004, 02:09 uur
De repeat knop is de enige knop op mijn speler die ik nooit gebruik. Degene die dit bedacht heeft moeten ze direct opsluiten.
Er is echt geen betere manier om een schijthekel aan een nummer te krijgen dan 'm 28x achter elkaar te draaien (en ja, dat geldt voor bijna ieder nummer).
0
geplaatst: 25 april 2004, 01:30 uur
De shuffle-knop vind ik ook al waardeloos...
jacques lu cont - fabriclive (momenteel overgang van eurythmics' sweet dreams naar zoot woman's it's automatic)
jacques lu cont - fabriclive (momenteel overgang van eurythmics' sweet dreams naar zoot woman's it's automatic)
0
geplaatst: 25 april 2004, 01:50 uur
De repeat knop is soms leuk, een paar nummers kan ik echt blijven luisteren. De shuffle knop is ook soms leuk, bij sommige albums maakt het weinig uit in welke volgorde je de nummers luistert andere albums moet je gewoon in de goede volgorde luisteren.
Oja, on topic:
The Notorious BIG - Everyday Hustle
Oja, on topic:
The Notorious BIG - Everyday Hustle
0
geplaatst: 25 april 2004, 01:53 uur
Ik gebruik zowel de shuffle- als de repeatknop nooit...
jacques lu cont - fabriclive (nu met brian eno's here come the warm jets (afsluiter))
jacques lu cont - fabriclive (nu met brian eno's here come the warm jets (afsluiter))
0
geplaatst: 25 april 2004, 02:54 uur
Ik heb zo'n oude cd speler dat er (gelukkig) geen shuffle knop op zit. Nadeel van zo'n oud ding zijn echter allerlei gebreken, zoals een lade die niet open blijft staan (die moet ik dus vasthouden als ik een cd erin doe) en andere vage kuren.
0
geplaatst: 27 april 2004, 21:50 uur
Scott Peeples - Synthetic Demon
Ben je een fan van computerspellen dan moet je hier eens gaan kijken. Sommige remixen van computerdeuntjes zijn echt heel erg geslaagd. Als regelrechte Doom fan heb ik die natuurlijk meteen gedownload en ze klinken allemaal erg leuk (en vertrouwd). Geniale melodietjes soms in die spellen.
Ben je een fan van computerspellen dan moet je hier eens gaan kijken. Sommige remixen van computerdeuntjes zijn echt heel erg geslaagd. Als regelrechte Doom fan heb ik die natuurlijk meteen gedownload en ze klinken allemaal erg leuk (en vertrouwd). Geniale melodietjes soms in die spellen.
0
geplaatst: 28 april 2004, 22:39 uur
KFOG en op dit moment draaien ze Dave Matthews ("Save Me" van het album Some Devil).
Wat dat betreft kunnen de nederlandse radiozenders nog wat van KFOG leren!
Wat dat betreft kunnen de nederlandse radiozenders nog wat van KFOG leren!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.