De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
ElMeroMero
geplaatst: 11 mei 2004, 01:30 uur
David Sylvian-Everything and Nothing
*blije zucht*
Sjonge, jonge, jonge..wat heeft die kerel toch mooie liedjes gemaakt.:-)
*blije zucht*
Sjonge, jonge, jonge..wat heeft die kerel toch mooie liedjes gemaakt.:-)
0
geplaatst: 11 mei 2004, 01:41 uur
Explosions In The Sky - A Poor Man's Memory (het moment waarop dit nummer ontploft is echt heeeeel erg indrukwekkend).
0
JonnieBrasco
geplaatst: 12 mei 2004, 11:57 uur
Mijn favoriete nummers van Ride... (ik ken ze nog niet zo lang, maar wat verslavend goed!)
Chrome Waves, OX4, Making Judy Smile, Vapour Trail...
Chrome Waves, OX4, Making Judy Smile, Vapour Trail...
0
geplaatst: 12 mei 2004, 13:52 uur
Yoyo a gogo verzamelplaat. Met nu, eh..
[kijkt even]
Mirah, Tumwater falls
[kijkt even]
Mirah, Tumwater falls
0
geplaatst: 12 mei 2004, 16:37 uur
Internal/External, kent iemand dat? Ik heb die plaat heel lang geleden gekocht, niet veel gedraaid, en ik hoor het ene me zeer bekend klinkende nummer na het andere. Het is een redelijk toegankelijk electronica-meets-vrouwenzang-gezelschap op K Recs.
0
geplaatst: 13 mei 2004, 02:30 uur
Is die leuk? Ik ken 1 liedje van Tiga zelf (London's Burning) en dat vind ik erg goed. Ik heb toevallig gisteren een andere uit de reeks van DJ Kicks gekocht (die van Erlend Oye).
Nu draait: Wim Mertens - Maximizing The Audience (ontdekt via musicmeter)
0
geplaatst: 13 mei 2004, 09:16 uur
Amélie soundtrack

Altijd heerlijk om een beetje mee wakker te worden.

Altijd heerlijk om een beetje mee wakker te worden.
0
geplaatst: 13 mei 2004, 11:37 uur
Ik heb *helaas* 3fm aanstaan op mijn werk maar mocht net wel even genieten van Jeff Buckley, yeah! 

0
geplaatst: 13 mei 2004, 14:46 uur
Boards of Canada - Geogaddi
De eerste paar weken kon ik nog genieten van het dromerige en mysterieuze karakter van deze plaat, maar dat begint bij elke luisterbeurt wat af te zakken. En ontdaan van de beoogde sfeer, is Geogaddi een vrij saai album.
De eerste paar weken kon ik nog genieten van het dromerige en mysterieuze karakter van deze plaat, maar dat begint bij elke luisterbeurt wat af te zakken. En ontdaan van de beoogde sfeer, is Geogaddi een vrij saai album.
0
geplaatst: 13 mei 2004, 19:42 uur
Wat een toeval ... eerlijk gezegd valt het me wel stevig tegen. Flauwe mix van nogal wat flauwe plaatjes. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.