De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2006, 22:25 uur
Wat een verschrikkelijke manier om je collectie uit te breiden zeg. Kan jij nix aan doen natuurlijk, maar toch...
0
geplaatst: 29 januari 2006, 00:04 uur
Allemachtig, die film is nog niet eens een jaar oud...
Moet wel zeggen dat ik er niet echt mee uit de voeten kon.
Moet wel zeggen dat ik er niet echt mee uit de voeten kon.
0
geplaatst: 29 januari 2006, 09:09 uur
Ik moet 'm nog steeds zien. Voorganger In The Mood For Love vond ik briljant. Die reken ik zeker tot 1 van mijn favoriete moderne films. Maar een mooi prijsje hoor Neo! 

0
geplaatst: 29 januari 2006, 10:30 uur
Alleen neo kan dit soort scores voor zo'n prijs vinden. Had een paar weken terug voor dezelfde prijs trouwens ook:

0
geplaatst: 29 januari 2006, 14:10 uur
Zojuist besteld:

The Golden Oaks/Brothers Of The Occult Sisterhood (split cdr)
Was er al een tijdje naar op zoek. Er zijn er maar 160 van gemaakt en is al een tijdje niet meer via het desbetreffende label (Time-Lag) te krijgen. Ik kon 'm zelf nergens meer vinden, maar gelukkig wist Michael Donnelly van Brothers Of The Occult Sisterhood nog een adresje!

The Golden Oaks/Brothers Of The Occult Sisterhood (split cdr)
Was er al een tijdje naar op zoek. Er zijn er maar 160 van gemaakt en is al een tijdje niet meer via het desbetreffende label (Time-Lag) te krijgen. Ik kon 'm zelf nergens meer vinden, maar gelukkig wist Michael Donnelly van Brothers Of The Occult Sisterhood nog een adresje!

0
Sietse
geplaatst: 29 januari 2006, 14:19 uur
relaxed...geweldige band Brothers of the Occult Sisterhood. The golden oaks ken ik niet, maar aangezien het op Time-Lag is, moet het wel tof zijn.
0
geplaatst: 29 januari 2006, 14:53 uur
Inhoudelijk tav dit forum een vraagje: is het een idee om geen plaatjes meer toe te voegen op dit forum, zodat je net als eerder sneller kan zien wat er nu precies gekocht was?
Niet alleen ken ik alle hoezen niet, maar ik vind het ook leuk om bij scrollen over één bladzijde snel een paar weken of maanden langs te lopen met aankopen om te zien of bepaalde albums ineens veel gekocht worden. Die informatiewaarde valt nu een beetje weg.
Zijn er meer die dat vinden?
Niet alleen ken ik alle hoezen niet, maar ik vind het ook leuk om bij scrollen over één bladzijde snel een paar weken of maanden langs te lopen met aankopen om te zien of bepaalde albums ineens veel gekocht worden. Die informatiewaarde valt nu een beetje weg.
0
geplaatst: 29 januari 2006, 15:05 uur
sq schreef:
Not me

Vind je het niet interessant dan al die albumhoezen? Ik vind het erg mooi om ze zo allemaal te zien en anders wordt het ook wel een erg sobere bedoeling. Een hoes spreekt tot de verbeelding en kan interesse wekken. Enkel een naam en titel is zo kil, zo klinisch en meer "ter kennisgeving van". Eigenlijk moeten we voor elke aanschafte plaat een foto van onszelf maken waarop we trots onze nieuwste aanwinst presenteren!

0
Toine Rorije
geplaatst: 29 januari 2006, 15:17 uur
sq schreef:
Niet alleen ken ik alle hoezen niet, maar ik vind het ook leuk om bij scrollen over één bladzijde snel een paar weken of maanden langs te lopen met aankopen om te zien of bepaalde albums ineens veel gekocht worden.
Niet alleen ken ik alle hoezen niet, maar ik vind het ook leuk om bij scrollen over één bladzijde snel een paar weken of maanden langs te lopen met aankopen om te zien of bepaalde albums ineens veel gekocht worden.
Júíst met de hoezen valt op wat veel gekocht wordt. Als je doorscrollt vallen twee dezelfde hoezen meer op dan twee keer dezelfde titel en uitvoerende.
0
geplaatst: 29 januari 2006, 15:20 uur
Albumhoezen vind ik zeker interessant, en ik doe ook wel mee aan de betreffende topics. Het idee om de trotse foto van jezelf, vereeuwigd met de nieuwe weelde ook te plaatsen op MuMe lijkt me prima - in het MuMe fotoboek- topic.
Ik vind het gewoon leuk om snel te zien wie er oude gaten in collectie aan het opvullen is, wie snel een grote koop heeft gedaan om 'bij te blijven' en hoeveel mensen nu al de Arctic Monkeys hebben gekocht.
Enfin, ik ben het dus niet met je eens
maar dat wist je al
Ik vind het gewoon leuk om snel te zien wie er oude gaten in collectie aan het opvullen is, wie snel een grote koop heeft gedaan om 'bij te blijven' en hoeveel mensen nu al de Arctic Monkeys hebben gekocht.
Enfin, ik ben het dus niet met je eens
maar dat wist je al
0
geplaatst: 29 januari 2006, 17:36 uur
Uit de aanbiedingenbak van de Plato:

Album Leaf - In A Safe Place
Wintermuziek in de stijl van Mùm en Sigur Rós.

Delgados - Universal Audio
Zwanenzang van inmiddels ter ziele Schotse indie-groep, beheerders van het Chemical Underground-label.

Album Leaf - In A Safe Place
Wintermuziek in de stijl van Mùm en Sigur Rós.

Delgados - Universal Audio
Zwanenzang van inmiddels ter ziele Schotse indie-groep, beheerders van het Chemical Underground-label.
0
geplaatst: 29 januari 2006, 17:40 uur
Ja, het kost mij nu meer tijd om door een pagina te scrollen dan het kopen van die albums.
Als je plaatjes wilt zien ga je maar een stripverhaal lezen.
Serieus: van mij hoeft het niet. En als je het doet zet er dan iig bij om welke band en albumtitel het gaat, want dat wordt uit de hoezen vaak niet erg duidelijk.
0
Sietse
geplaatst: 29 januari 2006, 21:38 uur
sq schreef:
Inhoudelijk tav dit forum een vraagje: is het een idee om geen plaatjes meer toe te voegen op dit forum, zodat je net als eerder sneller kan zien wat er nu precies gekocht was?
Ik vind dat als je een hoes plaatst je OOK de artiest en de titel erbij moet zetten als deze NIET duidelijk OP de HOES staat.
0
geplaatst: 30 januari 2006, 09:16 uur

Satwa "Satwa" lp

Charles Mingus "The Black Saint and the Sinner Lady" lp
0
Sietse
geplaatst: 30 januari 2006, 11:31 uur
Die van Satwa is erg goed...ik denk dat ik een keer een deal met je ga sluiten bubba...zodra ik wat meer geld heb...mag je voor mij ook wat dingen gaan bestellen 
Trouwens een aanrader om te checken voor het kopen van dingen is http://www.midheaven.com/front.html

Trouwens een aanrader om te checken voor het kopen van dingen is http://www.midheaven.com/front.html
0
geplaatst: 30 januari 2006, 12:43 uur
Sietse schreef:
Die van Satwa is erg goed...ik denk dat ik een keer een deal met je ga sluiten bubba...zodra ik wat meer geld heb...mag je voor mij ook wat dingen gaan bestellen

Haha, wat dacht je van een oerhollandse creditcard Sietse? 1 a 2 tientjes per jaar kost het je, maar dat heb je er na 3 cd's alweer uit. Een betere investering is er haast niet.

Vinyl koop ik overigens nauwelijks via internet. De verzendkosten zijn dan wel erg hoog en daarnaast zijn helaas niet alle postbodes even zorgvuldig. Vinyl koop en bestel ik dus in de winkel. De laatste tijd met name bij The Magic Buzz in de Steentilstraat in Groningen. Geweldige winkel en een waardige opvolger van de Platenworm!
Sietse schreef:
Die hebben inderdaad een geweldig aanbod. Naast het feit dat ze mooie dingen verkopen is het ook een handige site om even iets op te zoeken. Een vergelijkbare winkel is ook Forced Exposure. Daar ga ik binnenkort wat William Basinski albums inslaan. Omgerekend (inclusief verzendkosten) zijn ze daar € 14 per stuk.
En daarnaast is kopen bij de artiest of label zelf ook erg leuk. Mocht je bijvoorbeeld iets van Brothers Of The Occult Sisterhood willen hebben, dan kun je dat super cheap krijgen via de band zelf: http://mymwly.blogspot.com/
Zo, genoeg reclame gemaakt voor vandaag!

0
Sietse
geplaatst: 30 januari 2006, 13:55 uur
bubbachups schreef:
Haha, wat dacht je van een oerhollandse creditcard Sietse? 1 a 2 tientjes per jaar kost het je, maar dat heb je er na 3 cd's alweer uit. Een betere investering is er haast niet.
Vinyl koop ik overigens nauwelijks via internet. De verzendkosten zijn dan wel erg hoog en daarnaast zijn helaas niet alle postbodes even zorgvuldig. Vinyl koop en bestel ik dus in de winkel. De laatste tijd met name bij The Magic Buzz in de Steentilstraat in Groningen. Geweldige winkel en een waardige opvolger van de Platenworm!
Die hebben inderdaad een geweldig aanbod. Naast het feit dat ze mooie dingen verkopen is het ook een handige site om even iets op te zoeken. Een vergelijkbare winkel is ook Forced Exposure. Daar ga ik binnenkort wat William Basinski albums inslaan. Omgerekend (inclusief verzendkosten) zijn ze daar € 14 per stuk.
En daarnaast is kopen bij de artiest of label zelf ook erg leuk. Mocht je bijvoorbeeld iets van Brothers Of The Occult Sisterhood willen hebben, dan kun je dat super cheap krijgen via de band zelf: http://mymwly.blogspot.com/
(quote)

(quote)

Ik weet het, ik moet eigenlijk een creditcard nemen, maar ik ben bang dat ik heel snel te veel ga uitgeven.
Forced Exposure is inderdaad een goede, daar heeft een vriend van me ooit voor mijn William Basinski - disintergration loops I-IV voor mijn gekocht. Maar met andere dingen is ie weer een stuk duurder dan Midheaven.
Die MYMWLY blogspot is inderdaad ook een goeie..ga ik zeker in de gaten houden, was er onlangs al een keer langs gekomen.
0
geplaatst: 30 januari 2006, 16:50 uur

9 euro's voor AC/DC - The Razor's Edge

6 euro's voor Sigur Ros - Ágætis Byrjun
0
Ruby1966
geplaatst: 1 februari 2006, 11:32 uur

Riverside - Second Life Syndrome

Nine Horses - Snow Borne Sorrow
0
Ruby1966
geplaatst: 1 februari 2006, 11:47 uur
Ik heb ze nog niet geluisterd, ben wel erg benieuwd! Maar jij kwijlt er al van dus mijn hooggespannen verwachtingen zijn terecht?
0
geplaatst: 1 februari 2006, 11:50 uur
Van die eerste zeker, die 2e moet ik nog een keer beter beluisteren
, valt me trouwens op dat jij veel dingen draait die ik ook goed vind 
... alleen je nummer 1 al
, valt me trouwens op dat jij veel dingen draait die ik ook goed vind 
... alleen je nummer 1 al

0
geplaatst: 1 februari 2006, 11:58 uur
je nummer 1 wel, dat jij vaak dingen draait die ik goed vind niet, je staat niet voor niets in mijn neighbour-lijst bij de last-fm

Om het ff half on-topic te houden:
Mijn laatste aankoop:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

2,99 euro