MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:

Sietse
Vandaag cd's bij get records vinyl bij concerto
Fursaxa - Lepidotera CD
Fursaxa - Amulet CD
Toop, David & Eastley, Max - New and rediscovered musical instruments (split) LP
Hassell, Jon & Eno, Brian - Fourth World Vol.1: Possible Musics LP

Greenhouse Effect vs. Radiohead

een EPtje waar Blueprint over Radiohead samples rapt, erg aardig

Ane Brun - A Temporary Dive
Bright Eyes - Fevers and Mirrors
Elbow - Cast of Thousands
The Mars Volta - Frances the Mute
Tim Buckley - Lorca

Fugazi - 13 Songs
Bauhaus - In the Flat Field
Architecture in Helsinki - In Case We Die
The La's - The La's
Explosions in the Sky - The Earth is not a Cold Dead Place
King Crimson - Red
Tortoise & Bonnie 'Prince' Billy - The Brave and the Bold
Alquin - Blue Planet

Eindelijk!!!!!

(afbeelding)

Jordy schreef:
Greenhouse Effect vs. Radiohead

een EPtje waar Blueprint over Radiohead samples rapt, erg aardig

Zag het bij de Plato liggen, schijnt zeldzaam te zijn (worden).

In A'dam afgelopen zaterdag:
Tool - Opiate
Radiohead - My Iron Lung
Athlete - Tourist

Samen voor 25 euro.
Alleen ik ben niet zo enthousiast over 'My Iron Lung'.

ElMeroMero
Vandaag eindelijk binnen:

Yndi Halda - Yndi Halda EP ( compleet met "Kreatief met Karton, Kunst en Lastige Draadjes" hoesje )

Onlangs nog op de kop getikt:

Autechre - Amber

The Cracow Klezmer Band - Sanatorium in the Sign of the Hourglass

Autechre - Inculabula
Aphex Twin - I Care Because You Do
Mogwai - Young Team
Guided By Voices - Under the Bushes Under the Stars

HiLL schreef:
(quote)

Zag het bij de Plato liggen, schijnt zeldzaam te zijn (worden).

Moet ook eerlijk zeggen dat ie ook nog in bestelling staat, bij Play, even afwachten of ie nog komt

(afbeelding)
Glittering Prize van de Simple Minds. Voor maar 5€ (tweedhands weliswaar )

Sietse
Vandaag nieuw binnen gekomen, verstuurd naar mijn oude adres, dus zat al een paar dagen te wachten terwijl het daar lag maar uiteindelijk alles goed gekomen.

Aiden Baker - Periodic
Aiden Baker - Pendulum
Pawel Grabowski - Arh
John Hudak - Sotto Voce
Asher - Graceful Degradation
Karl Bösman - Zirkumflex

opgezwolle - eigen wereld
supastition - chain letters
future sound of london - lifeforms
sage francis - a healthy distrust
Jurassic 5 - Power in numbers

Van de afgelopen weken... maareuh koop niet meer.... ga voortaan branden, ook al wil ik cd's het liefst orgineel hebben, ik kan het allemaal niet meer betalen

Net gekocht:

- Radiohead - "Amnesiac" (mijn collectie Radiohead is compleet, wat reguliere albums betreft).

- Jeff Buckley - "Grace" (werd toch tijd.. )

- The Smiths - "Singles"

Ik zat nog te twijfelen tussen Frank Sinatra - "Greatest hits" en Marillion - "Brace", maar het werd toch The Smiths.

Meteen een koptelefoon aangeschaft om nog intenser te genieten van deze muziek.

Nicolage Rico schreef:
Net gekocht:

- Radiohead - "Amnesiac" (mijn collectie Radiohead is compleet, wat reguliere albums betreft).

- Jeff Buckley - "Grace" (werd toch tijd.. )

- The Smiths - "Singles"

Ik zat nog te twijfelen tussen Frank Sinatra - "Greatest hits" en Marillion - "Brace", maar het werd toch The Smiths.

Meteen een koptelefoon aangeschaft om nog intenser te genieten van deze muziek.

Rico! Lekker bezig een koptel. Welke heb je gekocht?

Hee. The Smiths! Goede adviezen worden ter harte genomen. Dat zie ik graag. Met The Singles heb je wel een aardig beeld van ze.
Ik ben trots op je Rico.

rayman schreef:
Hee. The Smiths! Goede adviezen worden ter harte genomen. Dat zie ik graag. Met The Singles heb je wel een aardig beeld van ze.
Ik ben trots op je Rico.

Hahaha, dank je wel. Ik geef toe dat ik deze cd heb gekocht na jouw tips. Het klinkt goed tot nu toe. Ik zocht nog naar andere cd's van the Smiths, maar die waren momenteel niet in de aanbieding.

HiLL schreef:
(quote)

Rico! Lekker bezig een koptel. Welke heb je gekocht?

Ik heb een Philips-koptelefoon gekocht. Maar ik moet eerlijk zeggen dat er weinig keuze was, maar ik MOEST er eentje hebben. Je kent het wel....

Waar heb je gekocht dan? Wel veel lekkerder/intenser muziek luisteren is het met koptel.

Qua koptelefoons; is Sehnheiser aan te raden? Mijn oude koptelefoon is stuk, dus ik zoek iets nieuws.

Let op, ik wil intens kunnen genieten van alle klankkleuren en elk miniem geluidje, en kunnen genieten van een sublieme geluidskwaliteit.

Ik luister naar bijvoorbeeld Cryptopsy, Deicide, Judas Iscariot en Brutal Truth.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hahaha, dank je wel. Ik geef toe dat ik deze cd heb gekocht na jouw tips. Het klinkt goed tot nu toe. Ik zocht nog naar andere cd's van the Smiths, maar die waren momenteel niet in de aanbieding.

Bij bol.com kost The Queen is Dead 7.99. En de overige albums 10,99. Zomaar even tip 2 uit de hoed getoverd.

rayman schreef:
(quote)

Bij bol.com kost The Queen is Dead 7.99. En de overige albums 10,99. Zomaar even tip 2 uit de hoed getoverd.

Bedankt voor de tip. Zal ik jou ook nog 2 tips geven dan (al weet ik niet of je hier al bekend mee bent).

Editors - "The back room"
Interpol - beide cd's.

Ik weet haast zeker dat je deze albums goed zult vinden.

Interpol ken ik. Dat is inderdaad mijn straatje. Editor zal ik een volgende keer gaan volgen. Ik ben nog steeds bezig mijn stapeltje laatst gekochte cd´s goed te leren kennen.

Jeanicious schreef:
Qua koptelefoons; is Sehnheiser aan te raden? Mijn oude koptelefoon is stuk, dus ik zoek iets nieuws.

Ik ben erg tevreden over mijn Senhheiser. Heb hem nu een jaar of 5, maar ziet er nog uit als nieuw en doet het nog perfect. Weet zo uit mijn hoofd niet welk type ik heb.

Bij de Aldi hebben ze wel 's Sehnheisers in de aanbieding. Voor een euro of 15 heb je dan een basaal, maar wel prima model.

herman schreef:
Bij de Aldi hebben ze wel 's Sehnheisers in de aanbieding. Voor een euro of 15 heb je dan een basaal, maar wel prima model.

Ja, daar had mijn vader het over toen ik er één op mijn verjaardag vroeg. Alleen op dat moment waren ze niet meer in de aanbieding.

Ik ga gewoon mijn Philips uitproberen vanavond. Als ik hem niet goed vind, koop ik een Sehnheisers van EUR 81,-. Die moet wel goed zijn!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:32 uur

geplaatst: vandaag om 11:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.