De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2004, 01:23 uur
LOL. Ik zal eens uitkijken naar die mama mia's dan. 
BTW, zijn de Renske van moviemeter en jij dezelfde persoon? Vroeg ik me even af..

BTW, zijn de Renske van moviemeter en jij dezelfde persoon? Vroeg ik me even af..
0
geplaatst: 5 juli 2004, 20:06 uur
King's X - Please Come Home...Mr. Bulbous
Dimension Seven - Infinite Madness
Zoot Woman - Chasing Cities
James Iha - Let it come down
Gelukkig waren ze niet al te duur, aangezien House of Sounds alle cd's met 40% de deur uit doet!
Dimension Seven - Infinite Madness
Zoot Woman - Chasing Cities
James Iha - Let it come down
Gelukkig waren ze niet al te duur, aangezien House of Sounds alle cd's met 40% de deur uit doet!
0
geplaatst: 5 juli 2004, 22:46 uur
Sammy schreef:
WTF? Gaat ie dan eindelijk failliet? Ach ende wee!

0
geplaatst: 6 juli 2004, 14:16 uur
Ja, dat is dezelfde persoon. Maar op moviemeter ben ik niet meer zo actief. Ben zowat een jaar geleden 'afgehaakt' om dat allemaal bij te houden.
0
geplaatst: 12 juli 2004, 16:09 uur
Een paar Lp's bij elkaar voor 1 euro:
Ce'ra Una Volta Il West-Morricone
Chariots of Fire- Vangelis
Biliti's-Francais Lai
Ghandi- George Fenton/Ravi Shankar
Ce'ra Una Volta Il West-Morricone
Chariots of Fire- Vangelis
Biliti's-Francais Lai
Ghandi- George Fenton/Ravi Shankar
0
geplaatst: 12 juli 2004, 16:14 uur
0
geplaatst: 12 juli 2004, 17:25 uur
De soundtrack van Good Bye, Lenin!
Yann Tiersen's muziek is prachtig.
Yann Tiersen's muziek is prachtig.
0
geplaatst: 12 juli 2004, 21:45 uur
Hee, toevallig man!
Ik ben nu net allerlei muziek van Ravi Shankar aan het binnenhalen. Geweldig man, al die 13- of 20-minuten durende hypnotiserende, bezwerende raga's!
Kan ik me echt hélemaal in laten meeslepen... Sitar blijft toch mijn favoriete exotische instrument, by far.
O ja, laatste aanwinst: SPK - Zahmia Lehmanni, met dank aan B., die zo lief was dit speciaal voor mij te branden...
Inderdaad écht iets voor mij- duister en lekker donker en beklemmend. Prettig voor de nachtelijke uurtjes.
Ik ben nu net allerlei muziek van Ravi Shankar aan het binnenhalen. Geweldig man, al die 13- of 20-minuten durende hypnotiserende, bezwerende raga's!

Kan ik me echt hélemaal in laten meeslepen... Sitar blijft toch mijn favoriete exotische instrument, by far.
O ja, laatste aanwinst: SPK - Zahmia Lehmanni, met dank aan B., die zo lief was dit speciaal voor mij te branden...

Inderdaad écht iets voor mij- duister en lekker donker en beklemmend. Prettig voor de nachtelijke uurtjes.

0
ElMeroMero
geplaatst: 14 juli 2004, 19:58 uur
Gekocht voor een habbekrats op Schiphol:
The Human League-Best Of
Morrissey-The World of Morrissey...tijd om mij eens te verdiepen in zijn solowerk.
The Human League-Best Of
Morrissey-The World of Morrissey...tijd om mij eens te verdiepen in zijn solowerk.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 16 juli 2004, 15:40 uur
Omdat ze het zo goed doen op MusicMeter:
* Suede - Dog Man Star
* Suede - Coming Up
* Love - Forever Changes
Niet omdat ze het goed doen op Musicmeter:
* History (the best of) - New Model Army
* Keane - Hopes and Fears
* Suede - Dog Man Star
* Suede - Coming Up
* Love - Forever Changes
Niet omdat ze het goed doen op Musicmeter:
* History (the best of) - New Model Army
* Keane - Hopes and Fears
0
geplaatst: 16 juli 2004, 15:58 uur
Ik het nieuwe dubbel album van Therion, op de gok! Goed gegokt, het is een goeie toevoeging aan mijn collectie
0
JonnieBrasco
geplaatst: 23 juli 2004, 18:55 uur
* New Order - Get Ready (i.p.v. m'n grijsgedraaide mp3tjes van Kazaa
) (slechts €8,99)
* Sigur Ros - () (fraaie cd-hoes!)
) (slechts €8,99)* Sigur Ros - () (fraaie cd-hoes!)
0
Ruby1966
geplaatst: 23 juli 2004, 19:37 uur
Nieuwe aanwinsten :
Depeche Mode - Exciter
Morrissey - Your Arsenal
Nick Cave and the Bad Seeds - Murder Ballads
Lindsey Buckingham - Out Of The Cradle
Travis - The Man Who
Jeff Buckley - Sketches For My Sweetheart The Drunk
€ 8,00 per stuk
Depeche Mode - Exciter
Morrissey - Your Arsenal
Nick Cave and the Bad Seeds - Murder Ballads
Lindsey Buckingham - Out Of The Cradle
Travis - The Man Who
Jeff Buckley - Sketches For My Sweetheart The Drunk
€ 8,00 per stuk

0
geplaatst: 26 juli 2004, 17:06 uur
- The best of Nick Cave & the Bad Seeds
- Massive Attack - Blue Lines
Zeg Ruby1966, waar heb jij die Murder Ballads vandaan voor maar 8 euro?
0
geplaatst: 26 juli 2004, 17:09 uur
0
Ruby1966
geplaatst: 26 juli 2004, 20:41 uur
HammerHead schreef:
Op de kop getikt tijdens mijn vakantie in Overijssel, uit een heel klein cd winkeltje in Wierden.

Afgelopen zaterdag nog aangeschaft voor de volle mep :
Morrissey - You Are The Quarry
The Rapture - Echoes
Snow Patrol - Final Straw
0
geplaatst: 26 juli 2004, 23:26 uur
Hoe is de nieuwe Snow Patrol? Ik hoorde er laatst in de platenzaak iets van, maar ik heb nog geen tijd gehad om 'm goed te beluisteren.
0
titan (crew)
geplaatst: 27 juli 2004, 00:20 uur
Die is goed. Sebadoh meets Coldplay noemen veel (luie) journalisten (die elkaar napraten) het wel en dat is misschien nog niet eens zo'n slechte typering.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 28 juli 2004, 16:43 uur
Echo & The Bunnymen - Ocean Rain voor €9,50
Dat kan goedkoper, maar het was het meest redelijke wat ik kon vinden bij de winkel van de Nederlandse Boeken Club waar ik elke 3 maanden iets moet kopen - wat hangt daar altijd een vermoeiend "wat-moet-ik-nu-weer-eens-uitzoeken"-sfeertje. Ik ben niet de enige die altijd met tegenzin naar die winkel gaat
Vijf minuten later werd ik gelukkig helemaal vrolijk van de nieuwe c.d. van The Beta Band die ze draaiden in een platenzaak. Die klonk wel erg goed
Dat kan goedkoper, maar het was het meest redelijke wat ik kon vinden bij de winkel van de Nederlandse Boeken Club waar ik elke 3 maanden iets moet kopen - wat hangt daar altijd een vermoeiend "wat-moet-ik-nu-weer-eens-uitzoeken"-sfeertje. Ik ben niet de enige die altijd met tegenzin naar die winkel gaat

Vijf minuten later werd ik gelukkig helemaal vrolijk van de nieuwe c.d. van The Beta Band die ze draaiden in een platenzaak. Die klonk wel erg goed

0
geplaatst: 28 juli 2004, 17:25 uur
JonnieBrasco schreef:

Heb je High Fidelity gezien?

0
geplaatst: 28 juli 2004, 18:29 uur
Wel (als ik me het juist weet te herinneren) daarin draait de eigenaar van de platenwinkel (John Cusack) een cd van The Beta Band. Vijf seconden later vraagt er een klant: "Wat voor goeie muziek is dat?"
De overwinning van de music-nerd
Moet je echt eens zien, Zonnie - "High Fidelity" - mijn leven in filmvorm
De overwinning van de music-nerd

Moet je echt eens zien, Zonnie - "High Fidelity" - mijn leven in filmvorm

0
JonnieBrasco
geplaatst: 28 juli 2004, 19:21 uur
Dat is wel stom-toevallig dan ... Ik heb ook aan de eigenaar gevraagd welke muziek het was: "The Beta Band". Hij keek mij aan met een blik waarvan ik de bijbehorende gedachte nog steeds niet kan plaatsen...
Als ik die film ga kijken zal ik vast een soort deja-vu beleven
Als ik die film ga kijken zal ik vast een soort deja-vu beleven

0
geplaatst: 28 juli 2004, 19:38 uur
JonnieBrasco schreef:
"The Beta Band". Hij keek mij aan met een blik waarvan ik de bijbehorende gedachte nog steeds niet kan plaatsen...
"The Beta Band". Hij keek mij aan met een blik waarvan ik de bijbehorende gedachte nog steeds niet kan plaatsen...
Beta Band-listeners!, they are a strange breed! !

[volledige onzin-modus aan] Beta Band-luisteraars leefden vroeger op de planeet Trafalmadore in volledige vrede, alwaar ze leefden van de verkoop van fietstubes. Ja - Trafalmadore had een tamelijk groot export cijfer (voornaamste afnemer planeet aarde), echter toen de auto erg in zwang kwam, daalde het export-cijfer zorgwekkend.
Crisis sloeg toe ... en de inwoners van de planeet Trafalmadore moesten immigreren naar de aarde, en pasten hun zo goed mogelijk aan. Echter, soms krijgen ze last van plotselinge aanvallen van "kizifitsijie" (muzikale gekte) en dat valt enkel te genezen via het beluisteren van Beta Band-muziek. Wanneer ze in de Beta Band-trance komen, is het voor hen uiterst bevreemdend wanneer een aards creatuur hun vraagt: "Welke muziek is dit?". Vandaar die rare reacties ... [volledige onzin-modus uit]
Wat heb ik mij als laatste besteld? De Richard Thompson-verzamelaar "Watching the dark " . Ben in blijde verwachting

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.