De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2010, 10:24 uur
De volgende 2 parels net gekocht via Marktplaats, beide op vinyl en ga ze komende woensdag persoonlijk ophalen in Amsterdam:

En de volgende is de originele 2LP persing uit 1966 uit de USA !!!

En de volgende is de originele 2LP persing uit 1966 uit de USA !!!

0
Ik Doe Moeilijk
geplaatst: 31 juli 2010, 13:11 uur
The Scientist schreef:
(quote)
voltazy schreef:
(zie m'n top 10)
Ben er erg blij mee. Heb eindelijk een betaalbare en goede tweedehands gevonden. (quote)
(zie m'n top 10) 
0
Benno
geplaatst: 31 juli 2010, 14:48 uur
The Lounge Lizards - Big Heart: Live at Tokyo
Tuxedomoon - Holy Wars
UT - Conviction
Allemaal op LP.
Tuxedomoon - Holy Wars
UT - Conviction
Allemaal op LP.
0
geplaatst: 31 juli 2010, 14:58 uur
In welke winkels kom jij? In de winkels waar ik kom verkopen ze die platen voor minstens 10 euro per stuk. Ik was overigens vergeten om Talking Heads - Remain in Light erbij te vermelden.
0
Gallow
geplaatst: 31 juli 2010, 15:33 uur
Hij bedoelt dat je eerst zegt dat ze de lp's voor niks verkopen. Overigens is 5 euro per 2e hands plaat een erg redelijke prijs, hoewel het natuurlijk aan de staat ligt.
0
geplaatst: 31 juli 2010, 15:43 uur
5 euro voor Wish You Were Here van Pink Floyd?
Die zal dan toch wel in heel slechte staat zijn.
0
Gallow
geplaatst: 31 juli 2010, 15:53 uur
Als 2e hands zou ik ze duurder dan 5 euro echt niet kopen. Ik heb die Wish You Were Here LP zelf ook in mijn kast staan, in krasloze staat voor een euro op de rommelmarkt gevonden.
0
geplaatst: 31 juli 2010, 15:58 uur
Eerst zien en dan geloven. Als je dat album in mint conditie wil zal je toch meer dan tien euro kwijt zijn. En als je er op wil wachten tot je het voor een euro vindt, dan zal je het waarschijnlijk nooit hebben.
0
geplaatst: 31 juli 2010, 16:38 uur
Ik heb Wish You Were Here ook voor een euro op de kop kunnen tikken (vorig jaar op een rommelmarkt). Weliswaar niet in mint conditie, maar wel krasvrij en nagenoeg kraakloos. Deze lp is destijds in enorme aantallen verkocht. Het moet niet moeilijk zijn om deze voor een paar euro te scoren. In een winkel of platenbeurs zal dit niet lukken maar wel op een rommelmarkt.
0
geplaatst: 31 juli 2010, 16:43 uur
Lang leve de kringloop!
CD:

LP:

George Harrison - Wonderwall Music

En een verzamelaar van Jacques Dutronc.
Dit alles voor nog geen 11 euro!
CD:

LP:

George Harrison - Wonderwall Music

En een verzamelaar van Jacques Dutronc.
Dit alles voor nog geen 11 euro!
0
geplaatst: 31 juli 2010, 16:46 uur
hoi123 schreef:
In welke winkels kom jij? In de winkels waar ik kom verkopen ze die platen voor minstens 10 euro per stuk. Ik was overigens vergeten om Talking Heads - Remain in Light erbij te vermelden.
(quote)
Waarom snap je me niet gewoon hoi. Waarom?
Ik heb een boek gekocht: De Allestafel van Thomas Heerma van Voss (Thomzi50 op de site). Voor 15 euro, een echte aanrader! Denk ik, ik moet het zelf nog lezen.
0
geplaatst: 31 juli 2010, 16:48 uur
On Topic.
Laatste 2 maanden op vinyl:
Golden Dawn - Power Plant
Monster Magnet - Spine of God
Monster Magnet -25 Tab
Blitzen Trapper - Black River Killer
Jon Spencer Blues Explosion - Jukebox Explosion Rockin' Mid-90's
Punkers
Silver MT. Zion - 13 Blues for Thirteen Moons
Michael Mantler - Live
Lou Donaldson - Mr. Shining-A-Ling
Paul Giger- Chartres
Meredith Monk - Dolmen Music
Shankar - Nobody Told Me
Art Ensemble of Chicago - Nice Guys
First House - Cantilena
Blue Cheer - Vincebus Eruptum
Flying Lotus - Cosmogramma
Laatste 2 maanden op vinyl:
Golden Dawn - Power Plant
Monster Magnet - Spine of God
Monster Magnet -25 Tab
Blitzen Trapper - Black River Killer
Jon Spencer Blues Explosion - Jukebox Explosion Rockin' Mid-90's
Punkers
Silver MT. Zion - 13 Blues for Thirteen Moons
Michael Mantler - Live
Lou Donaldson - Mr. Shining-A-Ling
Paul Giger- Chartres
Meredith Monk - Dolmen Music
Shankar - Nobody Told Me
Art Ensemble of Chicago - Nice Guys
First House - Cantilena
Blue Cheer - Vincebus Eruptum
Flying Lotus - Cosmogramma
0
geplaatst: 31 juli 2010, 17:26 uur
@rollingbeatle,
Het is niet mijn gewoonte markten af te schuimen, maar als jij een markt weet waar hoogstwaarschijnlijk dat album van Pink Floyd in goede staat voor een euro te vinden is mag je me altijd zeggen waar en wanneer.

Het is niet mijn gewoonte markten af te schuimen, maar als jij een markt weet waar hoogstwaarschijnlijk dat album van Pink Floyd in goede staat voor een euro te vinden is mag je me altijd zeggen waar en wanneer.

0
geplaatst: 31 juli 2010, 21:37 uur
[quote="Ik Doe Moeilijk" Sun Bear Concerts [/quote]
Dat is een mooie box!
Dat is een mooie box!
0
geplaatst: 31 juli 2010, 22:46 uur
Nick Cave - Abattoir Blues/The Lyre of Orpheus
Gorillaz - Plastic Beach
Gorillaz - Plastic Beach
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 09:21 uur
Kronos schreef:
Nou, dat kan best meevallen...
Heb zelf voor 7 euro Animals van Pink Floyd (Originele Engelse persing van Harvest) in nagenoeg perfecte staat gekocht, en voor nagenoeg hetzelfde bedrag ook eens in bezit gekomen van Wish You Were Here en Atom Heart Mother.
En wat te denken van 3 Euro voor Steely Dan's Pretzel Logic ?
Bovendien zijn de platen van Pink Floyd nou niet bepaald zeldzaam en dus zou het ook een beetje overdreven zijn ze erg duur te maken...
0
Sietse
geplaatst: 1 augustus 2010, 11:18 uur
Het klopt dat je dit soort zaken vrij goedkoop kunt krijgen, maar dat is dan vaak op de rommelmarkten zoals Koninginnedag.
5 tot 10 euro is een vrij normale prijs in 2e handsplatenzaken voor de gemiddelde plaat. Echter zijn, als het de eerste persingen betreft, Pink Floyd platen niet de gemiddelde platen. Hier betaal je al snel 15 euro of meer voor.
Iedereen die beweert op een beurs of in de winkel minder te hebben betaald geloof ik gewoon niet. Daarvoor ben ik iets te vaak terug te vinden in de platenzaak (ook de 2e hands) of platenbeurs.
5 tot 10 euro is een vrij normale prijs in 2e handsplatenzaken voor de gemiddelde plaat. Echter zijn, als het de eerste persingen betreft, Pink Floyd platen niet de gemiddelde platen. Hier betaal je al snel 15 euro of meer voor.
Iedereen die beweert op een beurs of in de winkel minder te hebben betaald geloof ik gewoon niet. Daarvoor ben ik iets te vaak terug te vinden in de platenzaak (ook de 2e hands) of platenbeurs.
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 11:41 uur
Zo denk ik er ook over Sietse.
Stalin, ik heb even verder gereageerd in het topic voor vinyl op je bericht hier.
Stalin, ik heb even verder gereageerd in het topic voor vinyl op je bericht hier.
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 13:09 uur
Ik heb ooit op een Platenbeurs zowel Dark Side of the Moon als Wish You Were voor 2,50 gulden gekocht, in goede staat... Zou uit mijn hoofd niet weten of het eerste pressingen zijn. Zal het eens nakijken.
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 15:28 uur
Serge Gainsbourg - Initials B.B.
Serge Geainsbourg & Jane Birkin - Serge Gainsbourg & Jane Birkin
African Head Charge - Songs of Praise
Disco not Disco (2008)
Sonic Youth - Daydream Nation (opnieuw)
Bill Laswell & Material - 3cd Box
The Golden Palominos - 3cd Box (eerste 3 platen)
Serge Geainsbourg & Jane Birkin - Serge Gainsbourg & Jane Birkin
African Head Charge - Songs of Praise
Disco not Disco (2008)
Sonic Youth - Daydream Nation (opnieuw)
Bill Laswell & Material - 3cd Box
The Golden Palominos - 3cd Box (eerste 3 platen)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.