MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
jeko
Jazper schreef:
(quote)

Zit er ook aan te denken!

Als je Dynamite van haar nog niet kent zou ik eerder daarvoor gaan, is denk ik wel wat beter nog.

2 oude LP's

(afbeelding)
en

(afbeelding)

Vanochtend besteld: de superdeluxe editie van U2 - The Joshua Tree met 2 cd's, een dvd en een boekwerk. Het zal mij benieuwen...

Sietse
al meer dan 1 week helemaal NIETS!!!

dix
Jazper schreef:
(quote)

Zit er ook aan te denken!

Doen ... maar dan wel ook meteen Dynamite en This is ... erbij

jeko
Sietse schreef:
al meer dan 1 week helemaal NIETS!!!

Ongelofelijk! Cold turkey?

i.Ron S. schreef:
2 oude LP's
(afbeelding)
en
(afbeelding)

Mooie albums om op (oud) vinyl te hebben, i.Ron S.

dix schreef:
(quote)

Doen ... maar dan wel ook meteen Dynamite en This is ... erbij

Ja zeg, ik moet ook nog eten

Poa
Joy Division - Heart And Soul (boxset)

£16,93 via Amazon, belachelijk eigenlijk.

Verder nog:

Bob Dylan - The Freewheelin' Bob Dylan
Bob Dylan - Another Side Of Bob Dylan
Television - Marquee Moon

Sietse
jeko schreef:
(quote)

Ongelofelijk! Cold turkey?

Haha, ja en mag er weer een dag bij schrijven...al verwacht ik wel deze week nog een pakketje.
Maar ff wat minder kopen want is met toch wel wat veel geweest de afgelopen 1 1/2 maand.

Stijn_Slayer
Bowie diamond dogs shirt en Cream disraeli gears shirt.

Sietse schreef:
Maar ff wat minder kopen want is met toch wel wat veel geweest de afgelopen 1 1/2 maand.

Sietse, jij weet best dat je je binnen een week weer scheel hebt gekocht!

Op LP (nieuw):

(afbeelding)

(afbeelding)
Low - Songs For a Dead Pilot

(afbeelding)

(afbeelding)
Toch maar gekocht om de collectie compleet te houden.

Lelijke hoes maar sterk album:

(afbeelding)

Misterfool
ik had een introweek op de unie, dat moet dus geviert worden. Bij de plaatselijke kroese(mooie zaak) eens wat topalbums gehaald. Ook zoals elke muziekliefhebber betaamd begonnen aan mijn lp verzameling.

cd's

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

lp's

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Vandaag gevonden, de zevende uit een serie van twaalf verzamelaars die begin jaren zeventig door het Oost-Duitse AMIGA-label op de markt werden gebracht. Heb er nu vijf in mijn bezit. Mocht iemand nummer 2, 5, 8, 9, 10, 11 of 12 spotten, let me know!

Stijn_Slayer
@ misterfool:

Check in Nijmegen ook de Waaghals en Rob & Elly's vinylarchief ofzo (zorg bij die laatste wel dat je kleine bedragen contant kan betalen, anders gaat die vrouw compleet freaken).

@ Lebowski - die hoes valt echt wel op - xtreem 70's.

Stijn_Slayer schreef:

(...) Rob & Elly's vinylarchief ofzo - zorg bij die laatste wel dat je kleine bedragen contant kan betalen, anders gaat die vrouw compleet freaken).

Jij bent echt een rookie: "kleine bedragen" - als mijn lief erbij is, moet ik pasjes afgeven en mag ik met afgemeten geld naar binnen - zeldzaam mooi spul hebben ze daar!

Geïntrigeerd door hoes en enthousiasme (Jeko en Dix), besteld:

(afbeelding)

en:

(afbeelding)

Misterfool
Stijn_Slayer schreef:
@ misterfool:

Check in Nijmegen ook de Waaghals en Rob & Elly's vinylarchief ofzo (zorg bij die laatste wel dat je kleine bedragen contant kan betalen, anders gaat die vrouw compleet freaken).

de lp's heb ik gehaald bij het vinylarchief voor een euro per stuk. Daar ga ik dus vaker komen.

El-P - I'll Sleep When You're Dead is onderweg naar Sint-Michielsgestel.

Stijn_Slayer
Mjuman schreef:

Jij bent echt een rookie: "kleine bedragen" - als mijn lief erbij is, moet ik pasjes afgeven en mag ik met afgemeten geld naar binnen - zeldzaam mooi spul hebben ze daar!

Absoluut mooi spul, maar wel vrij duur (op die eurobakken na dan). Maar ik ben er al een tijdje (half jaar) niet meer geweest, geen idee hoe het nu is.

Kronos schreef:
(quote)

Mooie albums om op (oud) vinyl te hebben, i.Ron S.

Ja zeker.
Of ik ze nu ook af en toe ga spelen da's een andere kwestie, wel getest, zeker die angel witch is zeer goed, de andere is wat stoffig.
Ik denk dat het eerder als decoratie gaat dienen, ik vind platen afspelen maar een gesukkel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:16 uur

geplaatst: vandaag om 01:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.