MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
reptile71 schreef:
(quote)
En waar is dat?

Ik ga niet naar één kringloop, maar ik heb er een stuk of 10 waar ik van tijd tot tijd naar toe ga.

Maar waar dan? haha (misschien in een pm? )

Zojuist besteld...

(afbeelding)

reptile71 schreef:
Maar waar dan? haha (misschien in een pm? )

Ik denk dat ik de plekken waar deze winkels zitten lekker voor mezelf hou, maar laat ik zeggen dat ik tussen Utrecht en Amsterdam woon!

Leiden is het in ieder geval niet....kom in de plaatselijke kringloopwinkel niet verder dan de gebruikelijke afgeragde platen van Sade en zo...

stephan73 schreef:
Ik denk dat ik de plekken waar deze winkels zitten lekker voor mezelf hou, maar laat ik zeggen dat ik tussen Utrecht en Amsterdam woon!

En gelijk heb je hoor. Overigens zal ik niet zo snel die kant op gaan voor een paar kringloopwinkels. Als ik zulke einden rij dan kom ik meestal direct met 2 verhuisdozen vol platen thuis.

(afbeelding)

Paar weken lang ben ik het al aan het luisteren en hiervan moest ik de echte album kopen .
Geweldig album!!!

Vandaag bezorgd op vinyl:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

cd

(afbeelding)

(afbeelding)

vinyl

(afbeelding)

Sietse
Oren Ambarchi - Suspension
Stephan Mathieu - Remain
Netherworld - Over The Summit
Jazkamer - Chestnut Thornback Tar

Aparte plaatjes voor goedkoop gescoord vandaag (allen op LP):

- sampler van Translantic Records met nummers van The Pentangle The Humblebums, Peter Bardens enz.

Verder :

(afbeelding)

Peter Handford - Vapeur en France: Steam Locomotives in France (gezellige field recordings plaat met geluiden van aanstomende locomotieven in een vaak levendige, landelijke setting). Geluidsvoer voor trainspotters ?

(afbeelding)

Princess Fatu Gayflor - The Golden Voice of Liberia

Dit is wel een vondst aangezien het de originele Liberiaanse pressing uit 1984 betreft. Ik denk niet dat hiervan veel exemplaren de rondte doen gezien de recente geschiedenis van Liberia. Gave conditie ook nog eens. Ook beentjes van de vloer wat de muziek betreft !

Sietse
ohh die laatste lijkt me een boeiende

Jazeker. Vanmiddag even wat dingen over haar opgespeurd. Ze heeft nogal wat meegemaakt nav die ellendige burgeroorlog. Zo'n klein researchprojectje maakt dit soort plaatjes kopen zeker de moeite waard !

Voor korte impressie: zie mijn Facebook pagina

(afbeelding)

Sonic Youth - SYR 9: Simon Werner a Disparu

Jazper2011 - 5

(afbeelding)

Wat is het heerlijk om deze via de grote boxen te horen!

Sietse
Sonic Youth - SYR 9: Simon Werner A Disparu, original enregistrement sonore
Gregg Kowalsky - Battery Townsley
Ghédalla Tazartès - Granny Awards
Sun City Girls - Gum Arabic
Stephan Mathieu - A Static Place

jeko

(afbeelding)
Masonna - Frequency LSD

Een nieuwe koptelefoon!
De Sennheiser HD 598 is het uiteindelijk geworden.

Thomzic schreef:
Wat een foeilelijk ding die 598 .

haha en daar sta ik nog steeds achter Kronos.
Gelukkig ga ik hem in het openbare leven niet gebruiken, dus ik zal er niet mee uitgelachen worden.

In de speciaalzaak was dit de veruit de best prijs/kwaliteit verhouding, na twee uur testen van koptelefoons. De HD 595 verkochten ze helaas niet meer.

Inderdaad jammer, want die zou nog wat gunstiger zijn geweest qua prijs/kwaliteit.

Maar niet alleen zal je er niet mee uitgelachen worden, je hoeft er zelf ook niet tegen aan te kijken als je er muziek mee beluisterd.

LP box (4 LPs, boek en foto)

(afbeelding)

En ja, voordat de vraag komt... inderdaad kringloop!

Goeie vondst!

Stijn_Slayer
Death en George!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:21 uur

geplaatst: vandaag om 04:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.