MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:

The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band

sq schreef:
Voor je verjaardag?

Jep van mn zusje

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

mooi

Katie Melua - Piece by Piece

sxesven
Mooi lijstje, Dielie!

Sietse
Dielie, wat is het allemaal, ik herken de middelste hoes, maar kan het niet plaatsen.

Sietse schreef:
Dielie, wat is het allemaal, ik herken de middelste hoes, maar kan het niet plaatsen.
Dat is deze http://www.musicmeter.nl/album/727 kan je zelf ook wel vinden door heel ingewikkeld te doen.

Sietse
juist, dat is het hele probleem...dit kan vermeden worden door gewoon ff de titel erbij te posten. Dat lijkt mij helemaal niet moeilijk. Het gaat hier toch niet om het de lezer zo moeilijk mogelijk te maken om er achter te komen welke albums het zijn. Die hoezen zijn zelfs overbodige info in dit topic als je het mij vraagt.

Net terug van den Bilbo en thuisgekomen met....

Tool- 10000 days
The Gathering- Home
Paul Weller- As is now
At the drive in- relationship of command
Anton Walgrave- shine

sq
Sietse schreef:
juist, dat is het hele probleem...dit kan vermeden worden door gewoon ff de titel erbij te posten. Dat lijkt mij helemaal niet moeilijk. Het gaat hier toch niet om het de lezer zo moeilijk mogelijk te maken om er achter te komen welke albums het zijn. Die hoezen zijn zelfs overbodige info in dit topic als je het mij vraagt.
Goed te horen dat ik hierin niet alleen sta. Ik heb het al eens geopperd om het topic zonder hoezen te laten, zoals het daarvoor ook was. Maar men was het grotendeels niet eens, en ik wil ook zeker niemand dwingen. Ik kan me ook wel voorstellen dat je met trots je nieuwe aankopen in volle glorie wilt laten zien, zeker als je de eerste bent. Maar met name vind ik het juist ook informatief om te zien wanneer men juist iets minder recents koopt.

Een maandje of 2 terug zag ik ineens verrassend veel aankopen van Bloc Party toen die in de uitverkoop ging overal. Ik vind het leuk om dat snel te scannen, en dat gaat het handigst zonder hoezen inderdaad.

Allmusic

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)+DVD
(afbeelding)
(afbeelding)£3
(afbeelding)
(afbeelding)EP
(afbeelding)
gokje, met o.a. Radiohead - I Want None Of This, Bloc Party - Present, Manic Street Preachers - Leviathan, Damien Rice - CrossEyed Bear, Coldplay - How You See The World no.2

En verder nog:

Jeff Buckley - Grace
The Flaming Lips - The Soft Bulletin
The Smiths - The Queen Is Dead
The Smiths - Strangeways, Here We Come
Queen - A Night At The Opera [rem.+DVD]

@ allmusic , don't believe the truth = eindelijk terug een sterke plaat van oasis, goede aankoop

(afbeelding)
Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O. - Mantra of Love (2004)

(afbeelding)
Acid Mothers Temple & The Cosmic Inferno - Starless and Bible Black Sabbath (2006)

(afbeelding)

Eindelijk binnen.

Massive Attack - Mzzanine
Air - Moon Safari
Marillion - Brave

Samen voor EUR 25,-. Kon ik niet laten liggen..

sq
Sufjan Stevens - Michigan (1 mei)

post eens hoezen

Sietse schreef:

moet spannend blijven eh..

Mooi lijstje Dielie, vooral die onderste.

merci moat

(afbeelding)
Acid Jam, Vol. 2 (2000)

Kopietje geleend van iemand van bovenstaand album van Nick Saloman (The Bevis Frond) en zijn collega's. Na 1 keer luisteren direct een origineel exemplaar besteld! Bijna 2,5 uur aan de meest geweldige psychedelische gitaar explosies! Werkelijke 1 lange acid rock trip zoals het nog niet eens in je stoutste dromen gespeeld wordt. Precies 19 man hebben meegewerkt om dit monsterlijke album op plaat te krijgen. Gelijk al bij het briljante eerste nummer Reformation Blues (14+ minuten) wist ik dat dit album zo spoedig mogelijk in mijn bezit moest komen. De heilige graal voor de gitaar fetisjisten!

Verder nog besteld:

(afbeelding)
Beirut - Gulag Orkestar (2006)

(afbeelding)
Wooden Wand and the Vanishing Voice - L'un Marquer Contre La Moissonneuse (2005)

Bardo Pond - Sublimation (2006)

Helaas van de nieuwe Bardo Pond geen plaatje, sorry sq!

(afbeelding)

Net gehaald

Mojo Pin

(afbeelding)

(afbeelding)

jowietje schreef:
(afbeelding)

Net gehaald

Waarom?

Mojo Pin

Voor het hoesje

Ze is mooi, maar alles aan haar is nep, waardoor ze toch niet mooi is.

Electro_
Laat Jowietje nou eens met rust.

Haha, het is de eerste keer dat ik 'm confronteer, eigenlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:43 uur

geplaatst: vandaag om 05:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.