MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
Elskes? Bedoel je geen Mariketjes? (Niet hardop uitspreken.) Avalon is een alleraardigste plaat, staat natuurlijk mijlenver weg van de vernieuwene dingen die kameraard Bryan deed, maar 't is geen heel slechte hoor.

Stijn_Slayer
RHCP - By the Way

3 euro bij Mediamarkt.

Vandaag de platenzaak nog eens met een bezoekje vereerd. Dit is het resultaat:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Amatorski - Tbc (2011)

Ben er tevreden mee!

Vooral Machine Head!

Ja, die wilde ik al lang kopen. Heb Machine Head altijd al een interessante band gevonden. Vreemd genoeg zo goed als nooit iets van beluisterd. Blinde aankoop dus, maar in het verleden heb ik al meerdere platen blind aangekocht, die uiteindelijk voltreffers bleken.

Dat is denk ik wel een voltreffer, ook de langere nummers vervelen geen seconde. Mijn favoriete Metal-album na Eternal Kingdom van Cult Of Luna. Waarschijnlijk heb ik volgende week Timothy´s Monster van Motorpsycho binnen.

Wow, dat is ook wel een indrukwekkende plaat om in bezit te hebben, denk ik.

Ik vind jammer genoeg nauwelijks iets van Motorpsycho hier in de platenzaken, en ik ben niet zo happig op het bestellen online (doe ik alleen via Large eigenlijk).

sxesven
Toch maar eens aan beginnen dan (en dan vooral niet bij Large )

Waarom niet bij Large? Slechte ervaringen?

AOVV, ik heb Motorpsycho bij Velvet besteld. Hij is vorig jaar schijnbaar als speciale 4-cd boxset voor 35 euro uitgegeven en die wilde ik heel graag hebben. Ik had daar ook The God Machine vandaan.

Ik heb in ieder geval nooit te klagen gehad over Large, en heb er toch al enkele bijzonder mooie platen besteld, zoals de drie laatste van Agalloch, en 'Om' van Negura Bunget. Ook leuke T-shirts, van South Park bijvoorbeeld.

Ja, het zou m'n collectie zeker verrijken, want nu betrap ik me er al te vaak op dat ik in een plaatselijke platenzaak doelgericht ergens naar speur, en dat dan meestal niet vind, en bijgevolg teleurgesteld ben..

Wij hebben nooit klachten gehad met Large (mijn ouders zijn namelijk al een jaar of 10 lid van Large). Snelle levertijd ook. Mijn Kvelertak-shirt was binnen 3 dagen binnen. Wij zijn tevreden klanten.

sxesven
Kutjeduur en torenhoge verzendkosten, tevens beperkt aanbod. Genoeg reden om het ergens anders te zoeken, me dunkt.

Maar waar dan? Als je meerekent dat ik een Belg ben. Je hebt online-winkels waar je blijkbaar enkel vanuit Nederland kan bestellen. Ik kan het ook mis hebben, weet er niet al te veel van af.

sxesven
Internet opereert wereldwijd, hè

Ja, klopt. Ik kan wel eens rondsnuffelen op internet, natuurlijk. Maar ik vind platenzaken bezoeken leuker dan je CD's gewoon via internet bestellen. Een gevoel dat ik wel niet alleen zal hebben, maar internet is in, dus je moet mee met je tijd.

sxesven
Vind ik ook hoor - niets zo leuk als een goede platenzaak - maar als je dan toch online gaat bestellen kun je maar meteen de volle opties benutten

Gallow
AOVV schreef:
Ja, klopt. Ik kan wel eens rondsnuffelen op internet, natuurlijk. Maar ik vind platenzaken bezoeken leuker dan je CD's gewoon via internet bestellen. Een gevoel dat ik wel niet alleen zal hebben, maar internet is in, dus je moet mee met je tijd.

In Antwerpen heb je toch wel goede platenzaken? Naar ik dacht dat dat niet erg ver van Olen af ligt.

OT:

(afbeelding)
Cherry Point – Dream Warriors

Op Vinyl

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik heb alleen nog steeds geen platenspelert.

Gallow schreef:
In Antwerpen heb je toch wel goede platenzaken? Naar ik dacht dat dat niet erg ver van Olen af ligt.

Ik ga wel eens met de trein naar Antwerpen, daar heb je inderdaad wel wat. In FNAC vind je vrij veel eigenlijk, voor de rest ken ik niet zoveel zaken waar ze CD's verhandelen, die de moeite waard zijn. Ben niet zo'n speurneus..

jeko
Vinyl:

(afbeelding)
Masami Akita / Mats Gustafsson / Jim O’Rourke - One Bird Two Bird

Edit: zojuist uit de brievenbus gevist:

(afbeelding)
Torturing Nurse - NanaNanaNanaNanaNanaNana

Zojuist binnen op vinyl:

(afbeelding)

...en zonder dat ik dat van tevoren wist is het nog een first UK pressing ook (Track Record).

dat ik ook van blote vrouwen hou is slechts een gelukkige bijkomstigheid

Talk Talk - Spirit of Eden
Ufomammut - Eve

kiriyama
Preservation Hall Jazz Band - Preservation (2 disc deluxe editie.)

queens of the stone age - songs for the deaf

en nog 2 dvd's

Rizz

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Niet gekocht maar gekregen:

(afbeelding)

En een mok van Tommy!

(afbeelding)

lambf

(afbeelding)
Counterblast - Nothingness

(afbeelding)
Monachus - Out Of The Blue LP

(afbeelding)
The Makai - Embracing The Shroud LP

(afbeelding)
The Ritual Inclusion Of The Code - Beta Wave Nemisis

en wat vinyl voor Thirdeyedcitizen.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

cadeau gekregen van iemand die zijn cd's wegdeed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:07 uur

geplaatst: vandaag om 06:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.