MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
sxesven
Yann schreef:
Mooie aanwinsten allebei, sxesven!

Het trio ken ik van naam, maar ik heb nou nog nooit wat van die gasten geluisterd... Ik zie dat ze een paar mooie namen hebben weten te strikken om mee te spelen. Is het wat?

Ik ga 'm straks draaien, ik hou je op de hoogte

Krijgen we een live-bespreking?

Van minuut tot minuut?

Die Mark Almond ken ik niet Teun, what's it like?

een 3-tal platen, Bol.com had een bulk actie of zo iets.

Hombre Lobo - Eels
Octahedron - The Mars Volta
Made in Japan - Deep Purple

Misterfool
Goede platen protonos

sxesven
Masimo schreef:
Krijgen we een live-bespreking?

Van minuut tot minuut?

Als ik er de tijd voor vinden kan

Kan gewoon tijdens het draaien

Ataloona schreef:
Die Mark Almond ken ik niet Teun, what's it like?

Als je nou gewoon even de moeite nam om op de albumpagina te kijken... Nog maar de vraag trouwens of hun tweede album wel binnenkomt: nieuw besteld bij de FRS maar volgens mij al OOP. Eerste ook, maar die is tweedehands.

Ik kon hem niet vinden bij de zoekbalk, dus ik dacht dat hij nog niet op musicmeter stond.

Sietse
Yann schreef:
(quote)

Nou nou nou, wat een drama.

Sergeant Pepper's mag anders ook best even een buiginkje voor gemaakt worden.

Ik vind al die "goede aankoop" bij al die albums die vrijwel iedereen al heeft echt ontzettende onzin... (en eigenlijk bij vrijwel ieder album overbodig of iemand moet een mooie OOP of een zwaar gelimiteerd release hebben gekocht, anders is er weinig kunst aan).

Vandaag gekocht bij het concert:
Six Organs Of Admittance - Maria Kapel (LP)
LP met liedjes geïnspireerd door de Maria Kapellen in de regio Tilburg uitgekomen op Ben Chasny zijn eigen label, gelimiteerd tot 500 stuks in hoes met hand gemaakte artwork (geen zeefdruk).
Enige klote is dat bij de insert ontbreekt...morgen ff vragen of ze die nog na kunnen sturen per post ofzo....

(afbeelding)

De twee nummers die ik heb gehoord waren echt absurd mooi. Ben dus zeer benieuwd naar het hele album.

Goeie aankoop, Sietse! Nee, alle gekheid, ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar een draad over overgewaardeerde albums op MuMe bestaat al, dus als iemand hier dan toch de behoefte heeft om een aankoop te prijzen, moet daar hier dan ook nog weer overheen gevallen worden met van die muzikale pedantie? Lijkt me niet: let us here simply rejoice and revel in de verheugde posts van al deze mensen die blij zijn met hun nieuwste aanwinsten!

Edit: wel echt een toffe aankoop trouwens! Balen van de insert...

dix
Ik zie dat er sowieso de laatste tijd weer heel mooie aankopen worden gedaan ...

Behalve Marco1994, die heeft echt een kutplaat gekocht

Eveningguard schreef:
(afbeelding)

De twee nummers die ik heb gehoord waren echt absurd mooi. Ben dus zeer benieuwd naar het hele album.

Fantastisch album.

Yann schreef:
(quote)

Nou nou nou, wat een drama.

Sergeant Pepper's mag anders ook best even een buiginkje voor gemaakt worden.

Dit is speciaal voor jou, Yannick:
schertsend
gekscherend, grappig, speels, spottend scherzando

gekscherend
1) Badinerend 2) Lachenderwijs 3) Schertsend

Alright, alright, ik ben niet uit op gezeur hier... Ik dacht dat je het zeer oprecht meende (wat ik me prima zou kunnen voorstellen, maar gewoon niet de plaats hier - en die overgewaardeerde albums draad mijd ik niet voor niets); ik miste een verhelderende smiley.

'scherzando' kende ik trouwens nog niet in dergelijke context. Leuk, die ga ik een keertje gebruiken!

Hier is je smiley:

(afbeelding)

Voor 'n eurootje op LP bij de kringloopwinkel.

Sietse
Yann schreef:
en die overgewaardeerde albums

Maar daar heeft het toch niets mee te maken...overgewaardeerd of niet, het gaat om een standaard aankoop waar geen moeite voor hoeft te worden gedaan. Albums die je gewoon bij de Free Record Shop op de hoek kunt halen in de eeuwige aanbiedingen bak. Zo'n albums die ze zelfs bij in de supermarkt en de drogisterij hebben staan omdat echt IEDEREEN ze gewoon koopt.

EDIT: ik weet het, ik zeur nog ff door...

Zoals ik al zei, Sietse, ben ik het daarin volledig met je eens. De moeite die gedaan wordt voor de aanschaf van de meeste platen hier, is ongeveer even groot als de moeite voor het kopen van een half bruin bij de bakker - nauwelijks prijzenswaardig. Maar dat is verder beside the point (beside my point, in ieder geval, en dat is toch waar je op reageerde): Music4ever prees niet Sgt. Pepper omdat hij van mening is dat die plaat nou zo moeilijk te krijgen is, evenmin als dat Slowgaze daar vervolgens op reageerde (edit: lees wel, in spottend scherzando dus) omdat hij meent dat Can en Tom Waits nou zoveel moeilijker te krijgen zijn.

Edit: desondanks is het toch een stuk leuker om die plaat eenvoudig aan te schaffen dan dat halve bruin, tenzij je echt hele erge honger hebt misschien...

Twinsistermoon -The Hollow Mountain
Natural Snow Buildings - Shadow Kingdom
Natural Snow Buildings - Waves of the Random Sea
Natural Snow Buildings - Chants of Niflheim
John Cale - New York in the ’60
Panda Bear - Tomboy
Dick Raaijmakers - The Complete tape Music

J.B.
Een mooie aankoop, al zeg ik het zelf:

(afbeelding)

soad-mezmerize
soad-hypnotize
soad-toxicity
soad-arials ( single )
soad-hypnotze ( single )
rhcp-bssm

virgin vinyl

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

vintage vinyl

(afbeelding)

(afbeelding)

cd

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)
Buigen wij even het hoofd in stilte voor... de nu lege platenzaken in de provincie Antwerpen .

J.B., was het de special edition?

Sir Spamalot schreef:
Buigen wij even het hoofd in stilte voor... de nu lege platenzaken in de provincie Antwerpen .

Och, ik heb nog veel laten liggen. Voor als jij nog eens tot daar geraakt.

't Is mijn portemonnee die weeral leeg is.

Sietse
rollingbeatle schreef:
Dick Raaijmakers - The Complete tape Music

Mooie boxset is dat. Die moet ik ook nog eens een keer aanschaffen, maar erg veel kom je hem tegenwoordig niet meer tegen.
Waar heb je die gekocht?

En ik heb mijn Six Organs of Admittance - Marie Kapel Insert vandaag bij het concert in Paradiso gekregen
Nu is ie dus compleet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:28 uur

geplaatst: vandaag om 23:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.