De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 29 juni 2011, 18:46 uur
Tame Impala - InnerSpeaker
Moody Blues - To Our Children's Children's Children
Moody Blues - To Our Children's Children's Children
0
geplaatst: 30 juni 2011, 02:07 uur
Unearth - III: In the Eyes of Fire (CD)
Strife - My Fire Burns On (7", re-release)
Strife - My Fire Burns On (7", re-release)
0
geplaatst: 30 juni 2011, 02:08 uur
0
geplaatst: 30 juni 2011, 02:15 uur
oh.... ik had denk ik liever de andere gehad, maar deze is vast ook mooi 

0
geplaatst: 30 juni 2011, 20:11 uur

haha ze waren allebei maar 2,50
De verkoper was helemaal in shock dat die van pink floyd maar 2,50 was, was een foutje maar nu moest ie het wel zo aan mij verkopen haha!
0
geplaatst: 30 juni 2011, 20:12 uur
Die eerste is wel een grote aankoop zeg. De tweede minder groot.
Maar, eigenlijk wel slim. Kan je niet zelf 2,50 stickers maken, die op een CD plakken die je wil hebben, en het vervolgens als 'foutje' door laten gaan?
Ik kocht vandaag een doos autodrop.
Maar, eigenlijk wel slim. Kan je niet zelf 2,50 stickers maken, die op een CD plakken die je wil hebben, en het vervolgens als 'foutje' door laten gaan?

0
geplaatst: 30 juni 2011, 20:13 uur
Niensel schreef:
e verkoper was helemaal in shock dat die van pink floyd maar 2,50 was, was een foutje maar nu moest ie het wel zo aan mij verkopen haha!
e verkoper was helemaal in shock dat die van pink floyd maar 2,50 was, was een foutje maar nu moest ie het wel zo aan mij verkopen haha!
Wat een domme verkoper..
0
geplaatst: 30 juni 2011, 20:16 uur
achja, 't was op een of ander cd mark geval ding die ik toevallig tegen kwam tijdens het shoppen :'')
En dom van hem misschien, maar fijn voor mij, want ik wilde altijd al eens naar Pink Floyd luisteren, nog nooit gedaan xD Same voor Elvis ;p
En dom van hem misschien, maar fijn voor mij, want ik wilde altijd al eens naar Pink Floyd luisteren, nog nooit gedaan xD Same voor Elvis ;p
0
geplaatst: 30 juni 2011, 20:18 uur
Pink Floyd is zeker de moeite waard, en 'The Wall' is misschien wel een ideaal album om mee in te stappen. Moest je dit goed vinden, probeer dan zeker ook eens 'Wish You Were Here'.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 20:30 uur
ik ben heel benieuwd, alleen mn pc vertikt het om de boel te importeren en mn cd speler is kapot 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 juni 2011, 20:33 uur
Masimo schreef:

Ik heb in Frankrijk wel eens 5 euro stickers op een Adidas vest en trui geplakt (anders 45 en 33 euro). Het werkte!
Ik doe dat verder nooit. In de meeste moderne winkels lukt het je sowieso niet.

Zelf een keer hetzelfde gehad. Claptons 461 Boulevard voor 1 euro op mint vinyl. Was ook per ongeluk in de rommelbakken beland.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 20:33 uur
0
geplaatst: 30 juni 2011, 20:39 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik heb in Frankrijk wel eens 5 euro stickers op een Adidas vest en trui geplakt (anders 45 en 33 euro). Het werkte!
Zelf een keer hetzelfde gehad. Claptons 461 Boulevard voor 1 euro op mint vinyl. Was ook per ongeluk in de rommelbakken beland.
(quote)

haha, slecht maar slim :")
hier waren alle LP's btw 2 euro, was een lekker goedkoop marktje ;p
0
Sietse
geplaatst: 30 juni 2011, 21:17 uur
Freiband - Stainless Steel LP
Freiband - Stainless Steel Redux & Finale 3"CD-R
Illusion of Safety - Fin de Siècle CD
Freiband - Stainless Steel Redux & Finale 3"CD-R
Illusion of Safety - Fin de Siècle CD
0
geplaatst: 1 juli 2011, 14:51 uur
Masimo schreef:

Als je met dat groot en minder groot de plaatjes het over de plaatjes hebt, heb je gelijk, maar die cd van elvis heeft op de site maar 5 nummers, maar op die van mij staan er 20?
0
geplaatst: 1 juli 2011, 20:23 uur
Wat ik net heb gekocht:
CSNY - Deja Vu
Byrds - Mr Tambourine Man
Byrds - Notorious Byrd Brothers
CSNY - Deja Vu
Byrds - Mr Tambourine Man
Byrds - Notorious Byrd Brothers
0
geplaatst: 1 juli 2011, 21:34 uur
Vanwege de prijs (2 euro per cd) heb ik me niet echt ingehouden toen ik deze bestelling plaatste:

En ter completisme wat mijn vader wilde (ben ook wel benieuwd):

En ter completisme wat mijn vader wilde (ben ook wel benieuwd):

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.