De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
Gallow
geplaatst: 8 juli 2011, 17:42 uur
Timo-otje schreef:
met een handgeschreven bedankbriefje erbij!
met een handgeschreven bedankbriefje erbij!
Ze moesten er wel heel graag van af!
0
geplaatst: 9 juli 2011, 00:00 uur
Gallow schreef:
(quote)
Dat lijkt me niet als je de achtergrond achter het label en de artiesten kent(en die ken jij gezien je stemmen op Godspeed). Bij bestelling kreeg je ook meteen de mp3 download gratis.Op het bedankbriefje stond het volgende : 'Thanks Timo. We hope you enjoy the records.Naam + Handtekening.
0
geplaatst: 9 juli 2011, 17:32 uur
Kringloop!
LP:

+ een oude Ekseption verzamelaar
CD:

DJ Krush - Kakusei

7":
Antoine - Pietre (1967)
Time Zone - World Destruction (1984)
World Famous Supreme Team Show - Operaa House (1990)
LP:

+ een oude Ekseption verzamelaar
CD:

DJ Krush - Kakusei

7":
Antoine - Pietre (1967)
Time Zone - World Destruction (1984)
World Famous Supreme Team Show - Operaa House (1990)
0
geplaatst: 9 juli 2011, 19:06 uur
vintage vinyl

virgin vinyl

cd

(The Rudy Van Gelder Edition)

(e.a.r. book, 4 cd's + boek)

virgin vinyl

cd

(The Rudy Van Gelder Edition)

(e.a.r. book, 4 cd's + boek)
0
geplaatst: 9 juli 2011, 19:10 uur
(valt bijna van zijn stoel na het zien van Kronos´ aankopen)
Man, dat is veel!
Man, dat is veel!

0
geplaatst: 9 juli 2011, 19:15 uur
Correctie voor 28 mei. Het is Jimi Hendrix, Live at the Monterey op vinyl met onderstaande hoes en niet Magicdrive - What's the Beef?, een album waar nog niemand op gestemd heeft en dat blijkbaar de url kreeg van het verwijderde album van Hendrix.

0
geplaatst: 9 juli 2011, 19:16 uur
Niet allemaal vandaag gekocht hoor. Maar ik had hier nog wat aan te vullen van de laatste weken.

0
geplaatst: 9 juli 2011, 19:23 uur
Dan vind ik het nog veel. De meeste CD´s waarmee ik tegelijk mee ben thuisgekomen is 15 a 20 cd´s.
0
geplaatst: 9 juli 2011, 19:35 uur
Wel, 4 keer 20 en dan zit je toch ook aan zo'n lijst. 
Het meeste dat ik ooit tegelijk heb gekocht was 75 platen denk ik. Voor 1 euro 't stuk. Mijn armen waren 10 cm langer geworden toen ik eindelijk aan mijn wagen was gekomen.

Het meeste dat ik ooit tegelijk heb gekocht was 75 platen denk ik. Voor 1 euro 't stuk. Mijn armen waren 10 cm langer geworden toen ik eindelijk aan mijn wagen was gekomen.
0
Sietse
geplaatst: 9 juli 2011, 21:30 uur
Frank Fairfield - Frank Fairfield
Takehisa Kosugi - Studio Improvisations, Toyo, September 16th and 17th, 1974
Expo '70 - Where Does Your Mind Go?
Envy - Recitation
Takehisa Kosugi - Studio Improvisations, Toyo, September 16th and 17th, 1974
Expo '70 - Where Does Your Mind Go?
Envy - Recitation
0
geplaatst: 9 juli 2011, 21:58 uur
Slowgaze schreef:
Kringloopwinkel:
(afbeelding)
Kristin Welsh - Hips and Makers
Kringloopwinkel:
(afbeelding)
Kristin Welsh - Hips and Makers
Op het hoesje staat een andere naam.

0
geplaatst: 9 juli 2011, 22:01 uur
Kronos schreef:
Niet allemaal vandaag gekocht hoor. Maar ik had hier nog wat aan te vullen van de laatste weken.
(quote)
Maar je was wel even bezig dit allemaal op MuMe te plaatsen, jezus zeg

0
geplaatst: 9 juli 2011, 22:09 uur
@Kronos
Is die Fu Manchu opnieuw uitgebracht? Ben er al een tijd naar op zoek op vinyl, maar die uitgave uit 1996 is nogal duur voor een tweedehands.
Is die Fu Manchu opnieuw uitgebracht? Ben er al een tijd naar op zoek op vinyl, maar die uitgave uit 1996 is nogal duur voor een tweedehands.
0
geplaatst: 9 juli 2011, 23:43 uur
Inderdaad opnieuw uitgebracht trebremmit, door At The Dojo Records, op gekleurd vinyl. Twee versies zie ik op discogs, blauw of paars. Ik heb de paarse. Verder geen bijzonderheden. Enkele hoes, witte binnenhoes.
0
geplaatst: 9 juli 2011, 23:44 uur
Dat valt goed mee. In feite is dat in een keer mee doorgenomen bij het updaten van mijn albumlijsten.
0
geplaatst: 9 juli 2011, 23:55 uur
Kleine snotaap dat je er ook rondloopt.
Waarom ik er zo graag Welsh van maak, geen flauw idee, maar Hersch, inderdaad.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 14:00 uur
Altijd toch een groot risico om een album te bestellen waar je nog geen noot van hebt gehoord. Ik doe het in ieder geval niet.
0
Rizz
geplaatst: 10 juli 2011, 14:09 uur
Ik hou juist van de spanning van 'het niet weten wat er komen gaat maar wel betaald hebben'.
Daarbij hebben de Peppers me nog nooit teleurgesteld
Daarbij hebben de Peppers me nog nooit teleurgesteld

0
geplaatst: 10 juli 2011, 19:11 uur
Don Cappuccino schreef:
Altijd toch een groot risico om een album te bestellen waar je nog geen noot van hebt gehoord. Ik doe het in ieder geval niet.
Serieus niet? Ik koop het grootste deel van wat ik heb blind (of moet men hier zeggen: doof?), of op basis van één of twee liedjes.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 19:33 uur
Ik ook. Eens even naar luisteren doe ik wel vaak. Maar een album echt leren kennen wil ik met de cd of lp erbij. Juist in die beginfase vermengt de indruk van dat fysieke object zich met de beleving van het ontdekken van de muziek. Ik vind het daarom altijd wat zonde om een album al te kennen en dan pas te kopen. De spanning en nieuwsgierigheid zijn er dan ook al af.
0
Sietse
geplaatst: 10 juli 2011, 20:52 uur
hier ook. Wat sampletjes hier en daar. Of in de platenzaak gewoon wat luisteren.
Maar eigenlijk nooit meer een release volledige horen voor ik hem koop. Dat is zo 2009.
Maar eigenlijk nooit meer een release volledige horen voor ik hem koop. Dat is zo 2009.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 23:07 uur
Ben precies het tegen over gestelde. Koop niet eerder voordat ik de plaat ken. Wil geen miskopen doen. Tenzij er een box is waarvan ik grotendeels wel ken, maar sommige dingen niet zoals de box van stravinsky bijvoorbeeld.
gisteren bestelt:

Arvo Part: Tabula rasa

Gustav Mahler: Complete Works [150th Anniversary]

Tangerine Dream - Zeit (Expanded Edition)
gisteren bestelt:

Arvo Part: Tabula rasa

Gustav Mahler: Complete Works [150th Anniversary]

Tangerine Dream - Zeit (Expanded Edition)
0
geplaatst: 11 juli 2011, 09:47 uur
Kronos schreef:
Ik ook. Eens even naar luisteren doe ik wel vaak. Maar een album echt leren kennen wil ik met de cd of lp erbij. Juist in die beginfase vermengt de indruk van dat fysieke object zich met de beleving van het ontdekken van de muziek. Ik vind het daarom altijd wat zonde om een album al te kennen en dan pas te kopen. De spanning en nieuwsgierigheid zijn er dan ook al af.
Maar ik vind het doodsonde om een nieuw album voor 20 euro te kopen en er achter te komen dat het niks is. Zoveel geld heb ik niet als puber.
CD´s van 5 euro neem ik wel mee zonder te beluisteren.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.