De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
Mojo Pin
geplaatst: 29 mei 2006, 22:35 uur
Ik ga morgen weer eens een hele zooi CD's aanschaffen
Want straks gaan jullie nog denken dat ik alleen maar naar Pearl Jam en Soundgarden luister... 
Hebben jullie nog wat tips?
Want straks gaan jullie nog denken dat ik alleen maar naar Pearl Jam en Soundgarden luister... 
0
The Light
geplaatst: 29 mei 2006, 22:59 uur
Mojo Pin schreef:
Tips? Over muziek? Wij?

Een goede optie is om in je profiel te kijken naar de mensen met ongeveer dezelfde smaak, en dan te kijken bij de albums die ze hoge scores gegeven hebben.
0
geplaatst: 29 mei 2006, 23:38 uur
Mojo Pin schreef:
Probeer eens iets van My Morning Jacket. At Dawn, It Still Moves of Z.
"I Can Hear the Heart Beating as One" van Yo La Tengo is misschien ook wel iets voor jou.
0
geplaatst: 30 mei 2006, 10:14 uur
Mojo Pin schreef:
- Smashing Pumpkins
- Alice In Chains
- Nirvana (In Utero vooral, Nevermind is niet zo goed)
- Mark Lanegan
- Screaming Trees
- Sonic Youth
- Stone Temple Pilots
0
geplaatst: 30 mei 2006, 11:35 uur

Paatos - Silence of another kind
Voor liefhebbers van oa The Gathering (vanaf how to measure...)
0
geplaatst: 30 mei 2006, 15:16 uur
4 cd's in Dublin gekocht. Ik kan het niet laten om een cd te kopen als ik een cd-winkel binnenloop...
- Damien Rice - "O"
- Embrace - "The good will out"
- Supergrass - "Road to Rouen"
- The Beatles - "Let it be... Naked"
- Damien Rice - "O"
- Embrace - "The good will out"
- Supergrass - "Road to Rouen"
- The Beatles - "Let it be... Naked"
0
geplaatst: 30 mei 2006, 16:18 uur

Oh ja, deze had ik vandaag ook gekocht, een cadeautje voor mijn vriendin. Ik ga hem zelf ook nog luisteren, misschien vind ik het wel wat.
0
geplaatst: 30 mei 2006, 17:11 uur
ik zie net dat ik eigenlijk twee keer deadwing heb gekocht, kerel in winkel was even in de war denk ik.... naja, van de week nog een kans om meeeeeeer te kopen 

0
Mojo Pin
geplaatst: 30 mei 2006, 17:43 uur
Ik heb er vandaag een stuk of 10 gekocht ofzo, maar ik kon ze gewoon niet laten liggen.
0
geplaatst: 30 mei 2006, 18:54 uur
Mojo Pin schreef:
Ik heb er vandaag een stuk of 10 gekocht ofzo, maar ik kon ze gewoon niet laten liggen.
Maar?
Welke? Bedoeling van dit topic is dat je ze laat zien.

0
geplaatst: 30 mei 2006, 19:05 uur
Nee, hij bedoelt natuurlijk dat hij 10 keer deadwing heeft gekocht. Om Lin te overtreffen natuurlijk. Altijd baas boven baas.
0
geplaatst: 30 mei 2006, 19:41 uur
0
Mojo Pin
geplaatst: 30 mei 2006, 20:15 uur
Ja dat weet ik, maar ik had toen even geen tijd, dus vandaar dat ik dat nu doe

Ok, hier komen ze. Een aantal had ik al in bezit, maar dat was dan zo'n gedownloade versie en dat luistert minder lekker.
In de volgorde van de kassabon:

PS: ik ben er blij mee

0
Mojo Pin
geplaatst: 30 mei 2006, 20:18 uur
Ja, ik hoor veel goede verhalen over Sigur Ros, dus ik dacht: laat ik het ook maar eens een kans geven.
0
teutoon
geplaatst: 30 mei 2006, 20:23 uur
Mojo Pin schreef:
Ja, ik hoor veel goede verhalen over Sigur Ros, dus ik dacht: laat ik het ook maar eens een kans geven.
Zie in je profiel dat je jong bent. Maar koop je vaker spontaan cd's als je er goede verhalen over hebt gehoord?. Of download je albums ook wel eerst en als het goed blijkt te zijn, koop je het het originele album.
0
Mojo Pin
geplaatst: 30 mei 2006, 20:29 uur
teutoon schreef:
Zie in je profiel dat je jong bent. Maar koop je vaker spontaan cd's als je er goede verhalen over hebt gehoord?. Of download je albums ook wel eerst en als het goed blijkt te zijn, koop je het het originele album.
(quote)
Meestal het laatste.
0
teutoon
geplaatst: 30 mei 2006, 20:35 uur
Daarom. Zelf koop ik niet zomaar spontaan albums, wat wel leuk is natuurlijk voor een mooie muziekcollectie, maar dat is me te duur. Meestal is het eerst downloaden, blijkt het goed te zijn dan koop ik het wel. Anders krijg je zo'n cd collectie waar je maar voor de helft trots op bent.
Maargoed, de oudere generatie download veel minder heb ik het idee, en moet het meer van recensies hebben of van horen en zeggen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.