De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 11 oktober 2011, 18:00 uur

Verjaardagscadeautje van mijn beste vriendin, die niet op mijn verjaardag kon zijn wegens haar verblijf in Thailand. Had het pakketje niet verwacht, maar toen ik zag dat het van haar was, voelde ik me wel even

0
Rizz
geplaatst: 11 oktober 2011, 18:48 uur
Slowgaze schreef:
(afbeelding)
Verjaardagscadeautje van mijn beste vriendin, die niet op mijn verjaardag kon zijn wegens haar verblijf in Thailand. Had het pakketje niet verwacht, maar toen ik zag dat het van haar was, voelde ik me wel even
(afbeelding)
Die MOET ik ook nog, zie hem telkens liggen maar vind 15 euro nog net teveel.
0
geplaatst: 11 oktober 2011, 18:54 uur
Ja, maar jij hebt die cd van Eefje, daar ben je nog wel een hele tijd mee zoet. 
En tja, die vijftien euro, ik wou 'm sowieso nog kopen, dus ik was wel blij dat ik die gekregen heb.

En tja, die vijftien euro, ik wou 'm sowieso nog kopen, dus ik was wel blij dat ik die gekregen heb.

0
geplaatst: 12 oktober 2011, 14:37 uur

Gesigneerd door de hele groep!

Special Edition met wietzakje...
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 16:57 uur
De Collector's Edition met twee cd's en een Dvd voor maar 9 euro. 

0
geplaatst: 13 oktober 2011, 01:21 uur

Kevin Drumm - Impish Tyrant

Helaas niet de cassete (50 euro of meer. Oh nu 25 zie ik, maar meh), maar deze cd re-issue doet het ook erg goed
0
jeko
geplaatst: 13 oktober 2011, 12:40 uur
Ecoute La Merde/Nascitari split CS
Playing with Nuns - st
Fukte/Playing with Nuns split
Playing with Nuns - st
Fukte/Playing with Nuns split
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 19:15 uur
Die hoes van Rat on Rafts doet me hier een beetje aan denken

0
Sietse
geplaatst: 14 oktober 2011, 16:20 uur
Zola Jesus - Conatus
Meg Baird - Seasons On Earth
A Winged Victory For The Sullen - A Winged Victory For The Sullen
Steven Hess & Christopher McFall - The Inescapable Fox
Xela - The Sublime
Meg Baird - Seasons On Earth
A Winged Victory For The Sullen - A Winged Victory For The Sullen
Steven Hess & Christopher McFall - The Inescapable Fox
Xela - The Sublime
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 oktober 2011, 16:37 uur
Israel Nash Gripka - 2011 Barn Doors Spring Tour, Live in Holland. De Ltd. met dvd. 

0
geplaatst: 14 oktober 2011, 18:11 uur
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 18:52 uur
En alweer een nieuw zaakje ontdekt...
Vier LP's uit de bakken gevist.

Maar gelukkig zonder dat zwarte balkje

Vier LP's uit de bakken gevist.

Maar gelukkig zonder dat zwarte balkje

0
geplaatst: 14 oktober 2011, 23:01 uur
Kameraad Freakey heeft net het volgende pareltje uit de kluizen van De Snor voor me besteld uit de US of A, waarvoor dank 

De 2 complete shows op 4 CD's, die Zappa en zijn Moeders in oktober 1971 samen met The Persuasions en het Leopold Stokowski Orchestra gaf in het prestigieuze Carnegie Hall te NYC.
Helaas duurt het dan nog tot omstreeks Halloween alvorens het zwikkie verstuurd gaat worden
Rond die tijd ben ik denk ik ook trots eigenaar van Bad As Me van Tom Waits, het langverwachte Smile van de Beach Boys en de 40th anniversary edition van Can's Tago Mago, dus genoeg om naar uit te kijken !

De 2 complete shows op 4 CD's, die Zappa en zijn Moeders in oktober 1971 samen met The Persuasions en het Leopold Stokowski Orchestra gaf in het prestigieuze Carnegie Hall te NYC.
Helaas duurt het dan nog tot omstreeks Halloween alvorens het zwikkie verstuurd gaat worden

Rond die tijd ben ik denk ik ook trots eigenaar van Bad As Me van Tom Waits, het langverwachte Smile van de Beach Boys en de 40th anniversary edition van Can's Tago Mago, dus genoeg om naar uit te kijken !
0
geplaatst: 15 oktober 2011, 01:59 uur
Stijn_Slayer schreef:
Israel Nash Gripka - 2011 Barn Doors Spring Tour, Live in Holland. De Ltd. met dvd.
Mooi Stijn.
En die Joan Baez platen van stephan73.

0
geplaatst: 15 oktober 2011, 13:57 uur
Mijn 2 favoriete cd's voor erg weinig geld weten te scoren, ik ben een gelukkig man 

0
geplaatst: 15 oktober 2011, 14:04 uur
Ataloona schreef:
Mijn 2 favoriete cd's voor erg weinig geld weten te scoren, ik ben een gelukkig man
(afbeelding)
(afbeelding)

(afbeelding)
(afbeelding)
2 mooie aankopen!!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.