De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 16:00 uur
Ik kan nu op "Meld misbruik" drukken omdat schelden niet getolereerd wordt, maar aangezien het van iemand met flinke hiaten in zijn kennis komt, zal ik het deze keer door de vingers zien.
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 16:12 uur
Pffft
Ach voor het woord "zot" word je ook weg gewuifd, dus ik vraag me af wat ze überhaupt met zulke dingen doen..
Ach voor het woord "zot" word je ook weg gewuifd, dus ik vraag me af wat ze überhaupt met zulke dingen doen..
0
Sietse
geplaatst: 29 oktober 2011, 16:44 uur
De originele persing van:
Lou Reed - Metal Machine Music
en verder:
Celer - Sunlir
Nâ Hawa Doumbia - La Grande Cantatrice Malienne
Dr. Nico & L'Orchestre African Fiesta Sukisa - L'Afrique Danse #10
The Julie Mittens - Recorded 23|24072011
Lou Reed - Metal Machine Music
en verder:
Celer - Sunlir
Nâ Hawa Doumbia - La Grande Cantatrice Malienne
Dr. Nico & L'Orchestre African Fiesta Sukisa - L'Afrique Danse #10
The Julie Mittens - Recorded 23|24072011
0
jeko
geplaatst: 29 oktober 2011, 18:26 uur

Hier een smell the stench ruiltje binnen:
Nightmare Castle - Mutation
Elle - s/t
Flippin Idiots - Loss
0
geplaatst: 31 oktober 2011, 11:22 uur

Voor opname van akoestische gitaar en zang op de computer. Binnenkort dus weer eens lekker rommelen met opnemen enzo.

0
geplaatst: 31 oktober 2011, 12:38 uur
Als het een beetje om aan te horen is misschien wel. Misschien eerst eens wat covertjes op mijn eigen eenvoudige manier spelen en opnemen. In elk geval ga ik niks doen dat lijkt op mijn album dat hier op mume ook staat. Het zal denk ik alleen bij akoestische gitaar en zang blijven, gewoon voor de fun.
0
geplaatst: 31 oktober 2011, 16:36 uur
Chameleon Day schreef:
Welke software gebruik je daarvoor?
Net besteld dus moet nog binnenkomen, maar het is plug n play dus geen speciale software vereist. Uiteraard moet je wel een programma hebben om mee op te nemen. Ik heb daarvoor n-Track Studio, wat ik al vanaf het begin dat ik op mijn pc opneem gebruik. Overigens al jaren niet meer gedaan, dus het begint wat te knagen.Welke software gebruik je daarvoor?
0
geplaatst: 31 oktober 2011, 16:44 uur
Kringloop!
LP:

Material - Memory Serves

CD:

Vooral erg blij met de platen van Gabi Delgado (van de band DAF), Material en Eric Random (wat een heerlijke experimentele postpunk is dat toch!)
LP:

Material - Memory Serves

CD:

Vooral erg blij met de platen van Gabi Delgado (van de band DAF), Material en Eric Random (wat een heerlijke experimentele postpunk is dat toch!)
0
geplaatst: 31 oktober 2011, 20:52 uur
The Velvet Underground. 
Heb ik ook op CD, fantastische muziek blijft het toch!

Heb ik ook op CD, fantastische muziek blijft het toch!
0
geplaatst: 31 oktober 2011, 20:56 uur
Ik heb veel liever White Light/White Heat, die heb ik vorige week gekocht.
0
geplaatst: 31 oktober 2011, 20:56 uur
Ga ik ook nog wel eens kopen, al is het maar om de afsluiter
Maar deze cd's waren op Rain Dogs na allen 4 of 5 euro, vandaar dat ik deze gekocht heb.
Maar deze cd's waren op Rain Dogs na allen 4 of 5 euro, vandaar dat ik deze gekocht heb.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.