MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
Kringloop!
CD:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
LP:

(afbeelding)

(afbeelding)

Sietse
Sigur Rós - Valturi
Silver Apples - Silver Apples

GrafGantz schreef:
(quote)

Je zou mij eens moeten horen onder de douche.

Fragiel op alle fronten zeker.

cd

Astra - The Black Chord

(afbeelding)

Gekocht bij Velvet Music Leiden:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

trebremmit schreef:

Astra - The Black Chord
(afbeelding)

Onderweg naar mijn huisje of pas binenngekomen:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Wat zijn die eerste 4 items rare CDs/Lps

De eerste drie zijn van essentieel belang om de lp's/cds af te spelen en met de vierde kan ik overal Musicmeter bijhouden

Cowon, gaaf spul is dat, Beter krijg je het niet. Veel duurder ook niet, pff.

De cowon c2 mag dan het instapmodel zijn, het ding heeft dezelfde audio hardware als hun j3, i9 en i10 modellen. Die zijn vaak 100 euro duurder dan de C2. Je betaald bij de laatste modellen met name voor grote, heldere touchscreens, betere videoplayback, wifi, android etc. Dingen die je niet nodig hebt als het je alleen om de audio gaat.

Daardoor heeft de COWON c2 (net als de voorganger, de geweldige d2+) een fantastische equaliser, BEE+ 3.0 en JetEffect, én een batterijduur van 55(!) uur. Plus de geheugencapaciteit is uitbreidbaar (en geheugen kost tegenwoordig ook niks).

Het is niet zo chique om op fora's met bedragen te gaan smijten ('kijk mij eens met geld smijten!') maar ik wil met name reageren op je stelling dat het niet veel duurder kan. De MP3 speler kostte me 109 pound met gratis verzending (ca 130 euro). Dan ben je met een Ipod Touch, Ipod Classic of Samgsung Galaxy speler toch echt 50 - 100 euro meer kwijt. En dan heb je niet zo'n goede speler als deze COWON. Steker nog, ik ken geen enkele speler die zich voor die prijs met de C2 kan meten.

Sietse
waar heb je hem besteld, en hoe groot is de flashdrive die er al standaard in zit?
En hoe groot is ie (ik vind ze eigenlijk allemaal te groot tegenwoordig, ik heb een cowon iaudio 7 die echt super goed was, maar na 3 a 4 jaar ook op was).

jeko
Connection Cassette #2 - international compilation
Hoggle - The Corridor cs
Being / Diaphragmatic cs
Medical Mechanica cs
Amputer cybercology cs
Authorithy / Ataraxy cdr

Sietse schreef:
waar heb je hem besteld, en hoe groot is de flashdrive die er al standaard in zit?
En hoe groot is ie (ik vind ze eigenlijk allemaal te groot tegenwoordig, ik heb een cowon iaudio 7 die echt super goed was, maar na 3 a 4 jaar ook op was).

Amazon.co.uk. Via seller die namens amazon verkoopt (dus je valt onder dezelfde kwaliteit & garantievoorwaarden als Amazon zelf). Ik zie net dat de speler die ik heb gekocht "currently unavailable' is.

Cowon C2 16GB MP3 Player with Expandable Memory Colour: Amazon.co.uk: Electronics

Ik heb 'm gisteren besteld (de 16gb versie) en toen waren er nog 4 in stock. Ik heb dus geluk gehad. Witte verkopen ze nu voor rond de 150 br. pond.

Hou Amazon of andere websinkels in de gaten, want de C2 is zeker een prima opvolger voor een iAudio.

cd:

(afbeelding)

lp:

(afbeelding)

(afbeelding)

Cowon is echt kwaliteit, maar klein niet. Mega compact en met uitbreidbaar geheugen is deze: Sansa Clip + . Alleen met audiofiele oren is dat niet zo'n optie, hoewel het voor die prijs nog zeer goed klinkt en Rockbox scheelt ook al een stuk.

De meeste cowons zijn vrij groot, maar de C2 (net als de D2) is zo groot als een normaal luciferdoosje, dus dat is behoorlijk handzaam hoor. De x7 niet, die past niet meer in je broekzak.

Sietse
Nakur schreef:
(quote)

Amazon.co.uk. Via seller die namens amazon verkoopt (dus je valt onder dezelfde kwaliteit & garantievoorwaarden als Amazon zelf). Ik zie net dat de speler die ik heb gekocht "currently unavailable' is.

Cowon C2 16GB MP3 Player with Expandable Memory Colour: Amazon.co.uk: Electronics

Ik heb 'm gisteren besteld (de 16gb versie) en toen waren er nog 4 in stock. Ik heb dus geluk gehad. Witte verkopen ze nu voor rond de 150 br. pond.

Hou Amazon of andere websinkels in de gaten, want de C2 is zeker een prima opvolger voor een iAudio.

Dank je, dit is dus gewoon een kleintje. Dan moet ik het eens in de gaten houden want ik speel nu met mijn telefoon muziek af, maar zou wel weer graag een Cowon willen.

EDIT:
ze hebben het over 12,8 cm, dat noem ik niet klein.

EDIT2:
Amazon heeft het mis, het is 12,8mm en niet cm in dikte. Maar ook 78,7 vind ik nog behoorlijk groot. Dat is meer dan de helft van mijn telefoon.

Het is maar wat je groot vind, Ik heb een foto gemaakt van mijn huidige COWON D2+ en die is van vergelijkbaar formaat als de C2 (de d2 is zelfs dikker geloof ik). Kijk het is geen Ipod shuffle of een Sansa, maar ik blijf dit gewoon klein vinden:

(afbeelding)

Sietse
Nakur schreef:
Het is maar wat je groot vind, Ik heb een foto gemaakt van mijn huidige COWON D2+ en die is van vergelijkbaar formaat als de C2 (de d2 is zelfs dikker geloof ik). Kijk het is geen Ipod shuffle of een Sansa, maar ik blijf dit gewoon klein vinden:

(afbeelding)

Mijn iAudio 7 was ongeveer 5 a 6 cm bij 2,5 cm. Das een goed formaat dat nog wel naast mijn telefoon in de broekzak past. Dit past gewoon niet want is echt veel te groot daarvoor.

Sietse
Ohh ja, vandaag 3 platen van Blackest Rainbow binnen:

Jeff Grace - Meek's Cutoff
Central Living - Dune Church
Golden Cup - Vagabond

Eveningguard schreef:
Gekocht bij Velvet Music Leiden:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Bram heeft het zo te zien nog niet onder de knie

Een cd:

(afbeelding)

En twee lp's:

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit inmiddels zeldzame cdtje:

(afbeelding)
Fear Of God - Within the Veil

en

(afbeelding)
Lightning Bolt - Wonderful Rainbow

jeko

(afbeelding)

Ik heb van mijn werk een cadeaubon van de Bijenkorf gekregen, waarna ik dit daar gekocht heb:

(afbeelding)

Ziet er mooi uit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:17 uur

geplaatst: vandaag om 11:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.