MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
sxesven

(afbeelding)
Elite Gymnastics‎– RUIN (LP)

tip_of.yourstar
sxesven schreef:
(afbeelding)
Elite Gymnastics‎– RUIN (LP)

So Close to Paradise!!
Die wil ik ook wel hebben...

DjFrankie (moderator)

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Ulver en Nevermore

Stijn_Slayer schreef:
Ulver en Nevermore

Dank Ik was zelf ook behoorlijk tevreden met deze vondsten.

Kringloop!
LP:

(afbeelding)
CD:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

DjFrankie (moderator)

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Gong - Gazeuse!
Gong - Expresso Volume 2
Gong - Angel's Egg
Gong - You
Van Der Graaf Generator - Godbluff

Sietse
Shadia - Agmal Salam / Mesirakha Teraf
Ouardia - Assirem: Modern Kabyle Music From Algeria
Bardo Pond - Bardo Pond (Pic. Disc version)
Various - Alain Daniélou: India II: Music Of The Dance And Theatre Of South India
Concern - Crude Vignettes: Upright Piano & Mbira

LP:

(afbeelding)

(wel een langere editie dan deze oorspronkelijke: 1. Offerande 2. A Promise to Make 3. From Birth to Grave, From Shadow to Light 4. Ritual I 5. Ritual II.)

(afbeelding)

2CD+2DVD

(afbeelding)

kiriyama
korenbloem schreef:
(afbeelding)

Nice. Ik zoek zelf ook al een tijdje naar echt goede versies van alle zes de concerten. Van de versies die ik heb is vooral de tweede helaas wat matig.

kiriyama schreef:
(quote)

Nice. Ik zoek zelf ook al een tijdje naar echt goede versies van alle zes de concerten. Van de versies die ik heb is vooral de tweede helaas wat matig.

Ik had van dit ensemble 4-6 op het Philips-label en ik was heel erg onder de indruk van de uitvoering van het 4e concerto. Ik zag deze voor 3 euro inclusief op amazon.co.uk staan. Wil hierom dan wel een gokje wagen om de hele concertreeks onder dit ensemble compleet te krijgen.

Welke versies heb je en heb je een voorkeur voor authentieke instrumentaties of moderne?

Sietse
RIchard Youngs - Making Paper

(afbeelding)

Christina Aguilera- Lotus (Deluxe edition)

DjFrankie (moderator)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

en nog een 200 andere albums net opgehaald bij een kennis

Goeie platen!!!

Gekregen op LP!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

DjFrankie (moderator)
stephan73 schreef:
Goeie platen!!!

Ook nog 7 keer Them / Van Morrison, 8 Joni mitchell's, heel veel Jackson Brown, en een hele rare van de Banaan van velvet Underground, met een live lp erbij.

kiriyama
korenbloem schreef:
(quote)

Ik had van dit ensemble 4-6 op het Philips-label en ik was heel erg onder de indruk van de uitvoering van het 4e concerto. Ik zag deze voor 3 euro inclusief op amazon.co.uk staan. Wil hierom dan wel een gokje wagen om de hele concertreeks onder dit ensemble compleet te krijgen.

Welke versies heb je en heb je een voorkeur voor authentieke instrumentaties of moderne?

Ooit bij het Kruidvat twee CD's van 50 cent in kartonnen hoesjes gekocht met alle zes de concerten. Waren op zich helemaal geen slechte uitvoeringen, vooral de eerste is onverwacht sterk, maar sommige stukken beginnen me meer en meer tegen te staan. De opname zijn van het Philharmonica Slavonical.

Ik hou wel wat meer van authentieke opnames, maar vind vooral het tempo uiteindelijk het belangrijkst. Dat kan voor mij echt de opname maken of breken. Bij de tweede zit bijvoorbeeld het tempo niet helemaal juist, vooral bij het eerste deel.

Ik hoor graag naar je bevindingen over de opname. Vooral de eerste twee concerten zijn erg belangrijk voor mij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:09 uur

geplaatst: vandaag om 21:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.