De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 13 mei 2013, 22:15 uur
Tijdens SOTU Festival
Landverraad - No Love For A Nation
van Veldhoven, Wouter - Some Sketches and Things
Chocolat Billy - Jacques Et Ses Diverses Compagnes
Wolgrang Tachesky - Le Festin De Sand
Vile, Kurt - Waking On A Pretty Daze
Striborg - Nefaria / A Tragic Journey Towards The Light
Landverraad - No Love For A Nation
van Veldhoven, Wouter - Some Sketches and Things
Chocolat Billy - Jacques Et Ses Diverses Compagnes
Wolgrang Tachesky - Le Festin De Sand
Vile, Kurt - Waking On A Pretty Daze
Striborg - Nefaria / A Tragic Journey Towards The Light
0
geplaatst: 15 mei 2013, 15:40 uur
Vanmiddag tweedehands:

A Reggae Tribute to the Police - Reggatta mondatta (1997)

A Reggae Tribute to the Police - Reggatta mondatta (1997)
0
geplaatst: 15 mei 2013, 16:32 uur
net binnengekregen, MOOI!!!
BYRDS FLYGHT: New Byrds Box Set just released (13 CDs) - byrdsflyght.blogspot.nl
http://3.bp.blogspot.com/-RhImuLS8Zoo/Tfh9iQob0_I/AAAAAAAAAQw/Cac6b6xKydw/s1600/CompleteColumbiaAlbumsCollection.jpg
voor nog geen 3 tientjes helemaal kompleet...
BYRDS FLYGHT: New Byrds Box Set just released (13 CDs) - byrdsflyght.blogspot.nl
http://3.bp.blogspot.com/-RhImuLS8Zoo/Tfh9iQob0_I/AAAAAAAAAQw/Cac6b6xKydw/s1600/CompleteColumbiaAlbumsCollection.jpg
0
kiriyama
geplaatst: 15 mei 2013, 19:03 uur
Jan Akkerman - Jan Akkerman
En:
André Hazes - Alle 40 goed
Daar gaat m'n street cred...
En:
André Hazes - Alle 40 goed
Daar gaat m'n street cred...

0
Sietse
geplaatst: 15 mei 2013, 20:37 uur
Ja, met die Jan Akkerman kun je inderdaad niet thuis aankomen nee...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 mei 2013, 12:18 uur
Akkerman.
Sietse is gewoon jaloers dat Akkerman wel cd's uitgeeft, terwijl al zijn artiesten het met cd-r moeten doen. 
Sietse is gewoon jaloers dat Akkerman wel cd's uitgeeft, terwijl al zijn artiesten het met cd-r moeten doen. 
0
geplaatst: 16 mei 2013, 17:10 uur
freakey schreef:
Da's een leuk hebbeding - veel beter (en goedkoper) dan The Byrds - The Byrds Box Set (1990) - alhoewel ik daar toen heel blij mee was.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 17:28 uur
Mjuman schreef:
Da's een leuk hebbeding - veel beter (en goedkoper) dan The Byrds - The Byrds Box Set (1990) - alhoewel ik daar toen heel blij mee was.
(quote)
Die kost nu, al spreken we dan over 2e hands, ook geen klap meer. Heb 'm geloof ik staan voor 20 a 25 euro.
0
Sietse
geplaatst: 16 mei 2013, 17:57 uur
Stijn_Slayer schreef:
Uhm wat is dit nu weer voor onzinnig nergens opslaande opmerking, die ook nog niet eens waar is?
Ik heb op mijn label tot nu toe 2 CD's en 1 vinyl uitgebracht, met in de pijplijn, naast 5 3" CD-r's ook nog eens 2 CD's en 2 releases waarvan nog niet duidelijk is of het CD of vinyl gaat worden.
Verder hebben enkele van de artiesten die ik op CD-R heb uitgebracht al meer platen en CD's uitgebracht in de afgelopen 20 jaar dan Jan Akkerman in zijn gehele 100 jarige carrière. Dus ik weet niet precies wat je punt was, maar hij is in ieder geval onzinnig en nergens op gebaseerd.

EDIT: en het medium zegt niets over de hoe tof de muziek is. Ik ken genoeg artiesten die alleen nog maar tapes en cd-r's hebben uitgegeven die zoveel leukere (en betere) muziek maken dan Jan Akkerman.
Ik zou alleen al willen wijzen naar alle releases op mijn label, allemaal vele malen leuker.
EDIT 2: bedenk ik me nu net ook nog eens dat ik maar 2 artiesten heb uitgebracht die nog niets anders dan online en cd-r releases hebben gemaakt. De rest heeft allemaal al een of meerdere platen en/of cd's uitgebracht (waarvan een, Frans de Waard (Freiband), er meer dan 120 heeft gemaakt met zijn vele projecten samen...naast de nog grotere aantallen tapes, cd-r's en online releases).
zo en nu heb ik wel genoeg serieus gereageerd op deze onzin en onwetendheid...wat mij betreft blijf je lekker Jan Akkerman luisteren (waar tevens niets mis mee is, maar er mag echt wel wat meer gelachen worden) en in je kleine wereldje van muziek leven ipv zelf ook daadwerkelijk iets bij te dragen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 mei 2013, 18:50 uur
Hap.
Wel grappig om te zien hoe je weer driftig verder bouwt aan je hiërarchie der musicmeteraars. Chill out, alsof jij zo'n goede smaak hebt.
Wel grappig om te zien hoe je weer driftig verder bouwt aan je hiërarchie der musicmeteraars. Chill out, alsof jij zo'n goede smaak hebt.

0
Sietse
geplaatst: 16 mei 2013, 19:01 uur
Ohh leuk, er is een "hiërarchie der musicmeteraars", waar is die op gebaseerd? Hoe meer onzin je uitkraamt hoe hoger je staat? Sta jij vast in de top 10, net dat ene plaatsje voor mij.
EDIT: en natuurlijk hap ik, je maakt een behoorlijke respectloze opmerking op de man waarbij je de artiesten die ik heb uitgebracht en mij als labeleigenaar/persoon behoorlijk mee kleineert. Dat terwijl wij als "scene" ontzettend hard moeten knokken om gezien/gehoord te worden omdat (vooral) Nederland wordt geregeerd door klootjesvolk waarvoor het niet moeilijker mag zijn dan neuken...
Getuige ook weer het ontzettend sterke artikel van Adriaan Pels (een van de eigenaren van Excelsior) vandaag op Kicking The Habit: We mogen verrekte blij zijn met een minuut Queens Of The Stone Age in DWDD - Kicking the Habit - kickingthehabit.nl
We mogen trots zijn op ons culturele erfgoed...want iets nieuws zal er niet meer opstaan juist door de mentaliteit van de Nederlander die liever voorgekauwde shit wil hebben ipv. vernieuwende kunst en cultuur (en dus ook muziek)....
Ovwe smaak valt niet te twisten, maar die van de gemiddelde Nederlander is wel behoorlijk beroerd en conservatief, zie alleen maar hoe verstokt zoveel mensen op deze site zijn.
EDIT 2: ja, ik klink verbitterd en dat ben ik ook best wel...en fucking ziek en dan irriteer ik me sneller aan dit soort dingen
EDIT: en natuurlijk hap ik, je maakt een behoorlijke respectloze opmerking op de man waarbij je de artiesten die ik heb uitgebracht en mij als labeleigenaar/persoon behoorlijk mee kleineert. Dat terwijl wij als "scene" ontzettend hard moeten knokken om gezien/gehoord te worden omdat (vooral) Nederland wordt geregeerd door klootjesvolk waarvoor het niet moeilijker mag zijn dan neuken...
Getuige ook weer het ontzettend sterke artikel van Adriaan Pels (een van de eigenaren van Excelsior) vandaag op Kicking The Habit: We mogen verrekte blij zijn met een minuut Queens Of The Stone Age in DWDD - Kicking the Habit - kickingthehabit.nl
We mogen trots zijn op ons culturele erfgoed...want iets nieuws zal er niet meer opstaan juist door de mentaliteit van de Nederlander die liever voorgekauwde shit wil hebben ipv. vernieuwende kunst en cultuur (en dus ook muziek)....
Ovwe smaak valt niet te twisten, maar die van de gemiddelde Nederlander is wel behoorlijk beroerd en conservatief, zie alleen maar hoe verstokt zoveel mensen op deze site zijn.
EDIT 2: ja, ik klink verbitterd en dat ben ik ook best wel...en fucking ziek en dan irriteer ik me sneller aan dit soort dingen

0
geplaatst: 17 mei 2013, 20:53 uur
Mjuman schreef:
(quote)
Wel grappig, ik was dus boxen aan het vergelijken op prijs (nb. die € 25, -- van onderstaand bericht klopt wel ongeveer...), toen ik dit tegenkwam op ebay, let wel, is gewoon incl. verzendkosten, keus was dan zo gemaakt... het ziet er lekker gelikt uit en het klinkt zals een klok, betreft de gemasterde platen plus bonustracks, in mini lp hoesjes... erg gaaf allemaal... freakey blij...

(ook omdat ie zojuist deze box: http://merlin.pl/The-Perfect-Miles-Davis-Collection_Miles-Davis,images_zdjecia,3,88697961482_1.jpg heeft gecoord voor € 25,--...(!!)
0
geplaatst: 18 mei 2013, 09:04 uur
Met de post:
* Foals - Holy Fire (2013)
Vorig weekend weekendje Parijs en ik nam mee:
* Tri Yann - Le Meilleur de Tri Yann (1998, verzamel)
* Serge Gainsbourg - Histoire de Melody Nelson (1971)
* Bourvil - ... C' était Bien (2000, verzamel)
* Peter Breiner Chamber Orchestra - Beatles Go Baroque (1992)
* Charles Mingus - Pithecanthropus Erectus (1956)
* Us3 - Hand on the Torch (1993)
sqpost13 289
* Foals - Holy Fire (2013)
Vorig weekend weekendje Parijs en ik nam mee:
* Tri Yann - Le Meilleur de Tri Yann (1998, verzamel)
* Serge Gainsbourg - Histoire de Melody Nelson (1971)
* Bourvil - ... C' était Bien (2000, verzamel)
* Peter Breiner Chamber Orchestra - Beatles Go Baroque (1992)
* Charles Mingus - Pithecanthropus Erectus (1956)
* Us3 - Hand on the Torch (1993)
sqpost13 289
0
geplaatst: 18 mei 2013, 11:22 uur
Compact Disk Dummies - Mess With Us (2013)

Savages - Silence Yourself (2013)

via bilborecords.be

Savages - Silence Yourself (2013)

via bilborecords.be
0
geplaatst: 18 mei 2013, 11:45 uur
Op cd:
Bonnie 'Prince' Billy - Now Here's my Plan
Dawn McCartney & Bonnie 'Prince' Billy - What the Brothers Sang
Lead Belly - Bourgeois Blues
Gene Clark - Here Tonight, The White Light Demos
Jerry Jeff Walker - Viva Terlingua
Byrds - The Notorious Byrd Brothers
Bonnie 'Prince' Billy - Now Here's my Plan
Dawn McCartney & Bonnie 'Prince' Billy - What the Brothers Sang
Lead Belly - Bourgeois Blues
Gene Clark - Here Tonight, The White Light Demos
Jerry Jeff Walker - Viva Terlingua
Byrds - The Notorious Byrd Brothers
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.