De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2006, 17:16 uur
De 1e hersenhelft in de afgelopen maand:
Soundtracks van
Superman Returns
A Scanner Darkly
Wolf Creek
The Omen
The Fast and The Furious : Tokyo Drift
Over The Hedge
The Luhzin Defense
Running Scared
The Sentinel
Dark Water
Where The Truth Lies
Mission Impossible 3
De andere kant wou dan weer dit:
Troum : Tjukurrpa 1 / 2 / 3
Aidan Baker : Candescence
Tom Brosseau : Empty Houses Are Lonely
Bibio : Hand Cranked
Sagor & Swing : Orgelplaneten
M.J. Schumacher : Room Pieces
Manual : Azure Vista
Flunk : Morning Star
Bijna Alles van ebay, gemiddeld 7euro voor een cd inclusief verzending. Niet slecht.
Hoe zet je eigenlijk die afbeeldingen erop?
0
geplaatst: 30 juli 2006, 19:18 uur
Zie 'help' in het menu hiernaast!
Vanochtend gekocht.

The Knife - Silent Shout

Trash Companion 1:

Vanochtend gekocht.

The Knife - Silent Shout

Trash Companion 1:

0
geplaatst: 30 juli 2006, 22:47 uur
0
ElMeroMero
geplaatst: 31 juli 2006, 11:45 uur
Gisteren besteld, hopelijk snel op de deurmat:

Good Stuff House - s/t

Seht - Christian Jesus, I Will Determine A Suicide

Good Stuff House - s/t

Seht - Christian Jesus, I Will Determine A Suicide
0
Sietse
geplaatst: 31 juli 2006, 12:14 uur
vandaag in de bus (deel 1)
Accrual - Kirkville blue.
gelimiteerde cd uitgekomen in de unlabel series 52. Iedere week 1 nieuwe release gelimiteerd tot 100 stuks. Dit is release 26, uitgekomen op, jawel, 26/06/06. Mooi toch
Hij is genummerd, ik heb 37.
en om het dan nog wat leuker te maken...dit is de 4e of 5e release waar ik in de bedank lijst sta
(bij mijn weten dan)
Met een beejte mazzel, vandaag ook nog een deel 2
Accrual - Kirkville blue.
gelimiteerde cd uitgekomen in de unlabel series 52. Iedere week 1 nieuwe release gelimiteerd tot 100 stuks. Dit is release 26, uitgekomen op, jawel, 26/06/06. Mooi toch

Hij is genummerd, ik heb 37.
en om het dan nog wat leuker te maken...dit is de 4e of 5e release waar ik in de bedank lijst sta
(bij mijn weten dan)Met een beejte mazzel, vandaag ook nog een deel 2
0
Sietse
geplaatst: 31 juli 2006, 12:21 uur
en jaar hoor, geloof het of niet...je klikt op plaatsen en de bel gaat.
Vandaag in de bus (deel 2)
Death Chants - Death Chants (cd)
Charalambides - Our Bed is Green (2x vinyl, incl extra bescherm hoes van Keith Jarrett - the Köln concert)
Chris Corsano & Ben Chasny en Paul Metzger - Split in speciale houten hoes (vinyl)
Vandaag in de bus (deel 2)
Death Chants - Death Chants (cd)
Charalambides - Our Bed is Green (2x vinyl, incl extra bescherm hoes van Keith Jarrett - the Köln concert)
Chris Corsano & Ben Chasny en Paul Metzger - Split in speciale houten hoes (vinyl)
0
geplaatst: 31 juli 2006, 12:26 uur
Sietse, zijn die releases goed op unlabel??
Het lijkt wel een interessante verzameling voor zeer weinig geld.
Het lijkt wel een interessante verzameling voor zeer weinig geld.
0
Sietse
geplaatst: 31 juli 2006, 12:34 uur
ik heb alleen die Accrual, en de rest ken ik ook gewoon niet.
Accrual vind ik zelf erg goed, een van de fijnere acts die op het randje van ambient, processing en drones zit.
Accrual vind ik zelf erg goed, een van de fijnere acts die op het randje van ambient, processing en drones zit.
0
geplaatst: 31 juli 2006, 17:57 uur
Mendeed - This War Will Last Forever
Amplifier - Amplifier
Snow Patrol - Final Straw
Amplifier - Amplifier
Snow Patrol - Final Straw
0
geplaatst: 31 juli 2006, 18:04 uur

Door één van mijn mede-mume'ers de hemel in geprezen. Volgens eigen zeggen één van de mooiste platen die ooit uitgebracht is. Ik zal hem binnenkort eens kritisch gaan beluisteren.
0
geplaatst: 31 juli 2006, 20:01 uur
Ben zeer benieuwd wat je ervan vindt, laat je het even weten als je 'm gehoord hebt?
Als ik ook de website van tomentosarecords bekijk dan kan ik eigenlijk maar 1 ding bedenken.... HEBBEN HEBBEN HEBBEN!!

Maar goed, alles op zijn tijd... Gisteren heb ik gebruik gemaakt van de sale bij Foxglove en de volgende albums gekocht:
075 Wooden Spoon - s/t
083 Anvil Salute - A Discreet History of Bone
092 Cahier - Jour Ouvrable
093 Sculptress - This Phrase Appeals to You
099 Gifthorse - The Snouts & Ears of America
102 Joel Pickard - Songs of the Nightlife
En verder nog:
Bob Dylan "The Times They Are A-Changin" lp
Uncle Tupelo "March 16-20, 1992" cd
De nieuwe Easter Fox Squirrels en GHQ en de verzamelbox van Loren Connors lijken mij ook wel tof, maar ik heb mij tot nu toe nog kunnen inhouden...

0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:28 uur

Stond allang op mijn verlang lijstje, toen ik hem voor 5.- tegen kwam kon ik niet anders meer
0
Sietse
geplaatst: 1 augustus 2006, 00:04 uur
bubbachups schreef:
Als ik ook de website van tomentosarecords bekijk dan kan ik eigenlijk maar 1 ding bedenken.... HEBBEN HEBBEN HEBBEN!!
Maar goed, alles op zijn tijd... Gisteren heb ik gebruik gemaakt van de sale bij Foxglove en de volgende albums gekocht:

Dat heb ik ook....en die SALE...goed man....
ik heb net Brad gemailed dat ik
foxglove041: aaron lennox "aellekai"
foxglove057: bjerga/iversen "the sea is nearby, you can taste the salt in the air"
foxglove067: iversen "42 minutes"
foxglove074: cheapmachines "flaunt"
foxglove105: taiga remains "snowfallout"
comp004: "wailing bones vol. 3"
wel wil hebben....
en die split is zeer de moeite kan ik je vertellen...ik had hem algehoord...daardoor wist ik dat ik hem wou hebben. Ziet er ook super uit met houten hoes enzo.
0
geplaatst: 1 augustus 2006, 09:23 uur
Sietse en bubbachups : stop met al die tips!!!! Ik zit hier nu al weer te kijken naar alles van foxglove, die prijzen zijn om van te watertanden, maar toch eventjes al eens gesoulseekt en er zitten wel zeer leuke dingen in. Dit is na unlabel al het tweede deze week dat geld gaat kosten
. Soms voel ik mij weer even een muziekleek, alhoewel ik toch een aardig grote collectie cd's heb.
. Soms voel ik mij weer even een muziekleek, alhoewel ik toch een aardig grote collectie cd's heb.
0
Sietse
geplaatst: 1 augustus 2006, 13:55 uur
eviljoke schreef:
Sietse en bubbachups : stop met al die tips!!!! Ik zit hier nu al weer te kijken naar alles van foxglove, die prijzen zijn om van te watertanden, maar toch eventjes al eens gesoulseekt en er zitten wel zeer leuke dingen in. Dit is na unlabel al het tweede deze week dat geld gaat kosten
. Soms voel ik mij weer even een muziekleek, alhoewel ik toch een aardig grote collectie cd's heb.ik ken het idee...ik moet nu ook ff stoppen vrees ik...
maar werk is dichterbij, dus wie weet einde deze maand...

0
handsome_devil
geplaatst: 1 augustus 2006, 16:32 uur

Heb net weer m'n eerste plaat sinds maanden gekocht
The Smiths - The World Won't Listen
0
Mojo Pin
geplaatst: 1 augustus 2006, 16:39 uur
Is je Smiths/Morrissey collectie inmiddels al compleet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.