MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
handsome_devil
sxesven schreef:
(quote)

Minor Threat!

(afbeelding)

Björk - Vespertine

(afbeelding)

Ryuichi Sakamoto - Beauty

Op CD

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Op LP

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Welja L_T_B, nu post ik mijn 9 aankopen dus maar niet meer

handsome_devil
aERodynamIC schreef:

Mijn schuld, ik zei dat ik verwachtte dat ie toch minimaal met 10 CD's/LP's naar huis zou gaan

Ruby1966
aERodynamIC schreef:

die van jou wil ik ook zien hoor!

Bij mij is het de schuld van Lin

Eindelijk vervangen op cd:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

En daarnaast:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ruby1966
Die laatste, ik heb hem al eens gezien, van wie ook alweer?

Ruby1966 schreef:
Die laatste, ik heb hem al eens gezien, van wie ook alweer?

De nieuwe Lloyd Cole, Antidepressant.
Die kun jij zo gaan kopen: juweeltje!
Ik heb een link geplaatst naar waar je dit album in zijn geheel kunt beluisteren

Ruby1966
Oh ja, die was het. Gisteren gezien inderdaad. Helaas heb ik nog even niets aan de link
Dan koop ik hem maar gewoon zonder eerst te luisteren

Ik kan morgen weer terug naar de stad: Tindersticks - Waiting for the Moon is dusdanig beschadigd dat ie niet afspeelbaar is en dat terwijl deze als enige nog in plastic zat....zucht......... Ik wilde morgen juist helemaal niks doen: lekker diep mijn boek in duiken de hele dag

Lin
mijn schuld....tssss

en deze negen zijn dan maar weer jouw schuld eric

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

en, last but not least:

Adrian Borland-The Amsterdam Tapes

al met al een productief middagje

(afbeelding)

tim hecker - mort aux vaches

(afbeelding)

(afbeelding)

William Basinski - Silent Night

(afbeelding)

susanna and the magical orchestra - Melody Mountain

(afbeelding)

Ryan Teague - Coins and Crosses

(afbeelding)

(afbeelding)

Emerald Cloud Cobra - Red Rayon Flower

allemaal in dezelfde winkel in Brussel, namelijk Le Bonheur - Epicerie Audiovisuelle. Dat is me al lang niet meer overkomen zoiets..... En ik vind zelf al dat dit lijstje indrukwekkend is, maar ik heb nog ik weet niet hoeveel gezien dat ik nog wil hebben (ze hebben oa volgende collecties : Digitalis - Rune Grammofon - Type - Basinski - Die stadt - Touch - en nog zoveel meer aan labels die ik zelfs niet ken)

En nu gaat een tevreden Eviljoke nog even naar de Type labelnight in het Planetarium te Brussel, met optredens van Helios en Deaf Center, terwijl er projecties in het planetarium lopen...

To be continued....

Sietse
mooie lijst eviljoke, heel erg mooi.

Maar liefst 2 die ik ook al heb en nog 4 die ik zeker ook wil kopen (alleen die susanna and the magical orchestra - Melody Mountain ben ik nog steeds niet zeker over)

John Coltrane - Olé Coltrane

(afbeelding)

Enigma - A Posteriori

Sommige mensen laten zich nogal minachtend uit over Enigma, maar ik vind dat Michael Cretu gewoon mooie muziek maakt. Voor mij niet iets wat ik na één keer draaien in de kast laat liggen. En al zijn albums zijn tot in de perfectie afgemixed. Noemenswaardig is ook dat er altijd veel aandacht wordt besteed aan de CD-boekjes.

Cretu doet redelijk zijn best om zichzelf niet te blijven herhalen en tegelijkertijd heeft hij zijn eigen herkenbare stijl door elementen van zijn eerdere werk te blijven gebruiken. Alleen hij verandert zijn visie niet: het is altijd "close your eyes and relax". Maar goed, daar is het new age muziek voor.

sietse schreef :
alleen die susanna and the magical orchestra - Melody Mountain ben ik nog steeds niet zeker over

gewoonweg kopen. kruipt stilaan in je hoofd. en mijn vrouwtje vindt dit ook wel leuk

En over het optreden van vanavond (deaf center - helios):
Deaf Center was magisch onder de sterrenhemel.
Helios was daarentegen een beetje ongeïnspireerd.

eviljoke schreef:

Net zoals zijn laatste plaat dus eigenlijk?

Maar mooie aankopen inderdaad. Misschien dat "Raccoo-oo-oon - Is Night People" nog iets voor jou is?

(afbeelding)

Een grote verbetering t.o.v. m'n oude JVC geval.

Prachtig merk, NAD! Mijn volgende set gaat waarschijnlijk ook een NAD worden. Veel plezier met het herontdekken van je muziekcollectie de komende tijd....

Sietse
eviljoke schreef:
(quote)

gewoonweg kopen. kruipt stilaan in je hoofd. en mijn vrouwtje vindt dit ook wel leuk

En over het optreden van vanavond (deaf center - helios):
Deaf Center was magisch onder de sterrenhemel.

Ik ga Deaf Center in November in Duitsland zien (op dezelfde plek waar ik vorig jaar "Helios" heb gezien, maar dan als Goldmund, wat trouwens wel goed was)

Op cd:

(afbeelding)

Alice in Chains - Dirt

Op vinyl:

(afbeelding)

Mike Oldfield - Tubular Bells

(afbeelding)

Prince - Sign 'O' the Times

(afbeelding)

Neil Young and Crazy Horse - Zuma

(afbeelding)

Neil Young - Decade

(afbeelding)

The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band

(afbeelding)

Pink Floyd - Wish You Were Here

(afbeelding)

Joy Division - Unknown Pleasures

(afbeelding)

Bob Dylan - Blood On the Tracks

De hele rimram samen voor slechts 37euri

(afbeelding)
Raccoo-oo-oon "Is Night People" cd

(afbeelding)
Woods "How To Survive In/In The Woods" cd

Mijn eerste inkopen via Ebay. Na jarenlang koppig die site te hebben genegeerd besloot ik afgelopen week om het toch maar eens te proberen. Geen goed idee! Wat een gezeik zeg met dat bieden, denk je iets te kopen, moet je weer een paar dagen wachten totdat de veiling over is. Ik hou het in vervolg weer lekker bij labels en eventueel winkels. Veel sneller en wie een beetje slim in koopt is dan vaak nog goedkoper uit ook.

Maar wie geïnteresseerd is in bovenstaande albums, je vindt ze beiden voor 6 dollar per stuk op Ebay (waarschijnlijk via iemand van het label zelf) in plaats van 9 euro als je ze rechtstreeks via het label koopt. Zou een tip kunnen zijn.

In tegenstelling tot Bubbachups wel een fan van ebay

(afbeelding)

en

(afbeelding)

en nu gaat eviljoke een tijdje stoppen, want ik krijg het niet allemaal meer beluisterd en het geld moet nu even gespaard worden voor de geboorte van de 2e dochter binnenkort

neo
Als je geduld hebt met ebay en soms wat geluk kan je zoveel goedkoper uit zijn en een boel op de kop tikken wat je nimmer ergens anders tegenkomt. Zie enkel voordelen. Natuurlijk zie ik ook zelf liever een cd gelijk in mijn handen gedrukt.

Lin

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

en nu stop ik ermee

Oeh, Afghan Whigs Die van Joy heb ik ook, vind ik wat minder... maar kan nog komen natuurlijk

Lin
ik had ze al op mn pc, maar in t eggie is toch leuker he

Marillion - Brave

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:10 uur

geplaatst: vandaag om 21:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.