De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2006, 16:54 uur
Welja L_T_B, nu post ik mijn 9 aankopen dus maar niet meer

0
handsome_devil
geplaatst: 30 september 2006, 16:58 uur
Mijn schuld, ik zei dat ik verwachtte dat ie toch minimaal met 10 CD's/LP's naar huis zou gaan

0
geplaatst: 30 september 2006, 17:05 uur
Bij mij is het de schuld van Lin 
Eindelijk vervangen op cd:

En daarnaast:

Eindelijk vervangen op cd:

En daarnaast:

0
Ruby1966
geplaatst: 30 september 2006, 17:08 uur
Die laatste, ik heb hem al eens gezien, van wie ook alweer?
0
geplaatst: 30 september 2006, 17:12 uur
Ruby1966 schreef:
De nieuwe Lloyd Cole, Antidepressant.
Die kun jij zo gaan kopen: juweeltje!
Ik heb een link geplaatst naar waar je dit album in zijn geheel kunt beluisteren

0
Ruby1966
geplaatst: 30 september 2006, 17:14 uur
Oh ja, die was het. Gisteren gezien inderdaad. Helaas heb ik nog even niets aan de link 
Dan koop ik hem maar gewoon zonder eerst te luisteren

Dan koop ik hem maar gewoon zonder eerst te luisteren

0
geplaatst: 30 september 2006, 17:35 uur
Ik kan morgen weer terug naar de stad: Tindersticks - Waiting for the Moon is dusdanig beschadigd dat ie niet afspeelbaar is en dat terwijl deze als enige nog in plastic zat....zucht......... Ik wilde morgen juist helemaal niks doen: lekker diep mijn boek in duiken de hele dag 

0
geplaatst: 30 september 2006, 17:40 uur
mijn schuld....tssss 
en deze negen zijn dan maar weer jouw schuld eric

en, last but not least:
Adrian Borland-The Amsterdam Tapes
al met al een productief middagje

en deze negen zijn dan maar weer jouw schuld eric

en, last but not least:
Adrian Borland-The Amsterdam Tapes
al met al een productief middagje

0
geplaatst: 30 september 2006, 18:50 uur

tim hecker - mort aux vaches

William Basinski - Silent Night

susanna and the magical orchestra - Melody Mountain
Ryan Teague - Coins and Crosses

Emerald Cloud Cobra - Red Rayon Flower
allemaal in dezelfde winkel in Brussel, namelijk Le Bonheur - Epicerie Audiovisuelle. Dat is me al lang niet meer overkomen zoiets..... En ik vind zelf al dat dit lijstje indrukwekkend is, maar ik heb nog ik weet niet hoeveel gezien dat ik nog wil hebben (ze hebben oa volgende collecties : Digitalis - Rune Grammofon - Type - Basinski - Die stadt - Touch - en nog zoveel meer aan labels die ik zelfs niet ken)
En nu gaat een tevreden Eviljoke nog even naar de Type labelnight in het Planetarium te Brussel, met optredens van Helios en Deaf Center, terwijl er projecties in het planetarium lopen...
To be continued....
0
Sietse
geplaatst: 30 september 2006, 19:37 uur
mooie lijst eviljoke, heel erg mooi.
Maar liefst 2 die ik ook al heb en nog 4 die ik zeker ook wil kopen (alleen die susanna and the magical orchestra - Melody Mountain ben ik nog steeds niet zeker over)
Maar liefst 2 die ik ook al heb en nog 4 die ik zeker ook wil kopen (alleen die susanna and the magical orchestra - Melody Mountain ben ik nog steeds niet zeker over)
0
geplaatst: 30 september 2006, 22:07 uur

Enigma - A Posteriori
Sommige mensen laten zich nogal minachtend uit over Enigma, maar ik vind dat Michael Cretu gewoon mooie muziek maakt. Voor mij niet iets wat ik na één keer draaien in de kast laat liggen. En al zijn albums zijn tot in de perfectie afgemixed. Noemenswaardig is ook dat er altijd veel aandacht wordt besteed aan de CD-boekjes.
Cretu doet redelijk zijn best om zichzelf niet te blijven herhalen en tegelijkertijd heeft hij zijn eigen herkenbare stijl door elementen van zijn eerdere werk te blijven gebruiken. Alleen hij verandert zijn visie niet: het is altijd "close your eyes and relax". Maar goed, daar is het new age muziek voor.
0
geplaatst: 30 september 2006, 23:13 uur
sietse schreef :
alleen die susanna and the magical orchestra - Melody Mountain ben ik nog steeds niet zeker over
alleen die susanna and the magical orchestra - Melody Mountain ben ik nog steeds niet zeker over
gewoonweg kopen. kruipt stilaan in je hoofd. en mijn vrouwtje vindt dit ook wel leuk

En over het optreden van vanavond (deaf center - helios):
Deaf Center was magisch onder de sterrenhemel.
Helios was daarentegen een beetje ongeïnspireerd.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 10:49 uur
Net zoals zijn laatste plaat dus eigenlijk?
Maar mooie aankopen inderdaad. Misschien dat "Raccoo-oo-oon - Is Night People" nog iets voor jou is?

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 17:07 uur
Prachtig merk, NAD! Mijn volgende set gaat waarschijnlijk ook een NAD worden. Veel plezier met het herontdekken van je muziekcollectie de komende tijd.... 

0
Sietse
geplaatst: 1 oktober 2006, 21:30 uur
eviljoke schreef:
gewoonweg kopen. kruipt stilaan in je hoofd. en mijn vrouwtje vindt dit ook wel leuk
(quote)

Ik ga Deaf Center in November in Duitsland zien (op dezelfde plek waar ik vorig jaar "Helios" heb gezien, maar dan als Goldmund, wat trouwens wel goed was)
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 11:29 uur
Op cd:

Alice in Chains - Dirt
Op vinyl:

Mike Oldfield - Tubular Bells

Prince - Sign 'O' the Times

Neil Young and Crazy Horse - Zuma

Neil Young - Decade

The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band

Pink Floyd - Wish You Were Here

Joy Division - Unknown Pleasures

Bob Dylan - Blood On the Tracks
De hele rimram samen voor slechts 37euri

Alice in Chains - Dirt
Op vinyl:

Mike Oldfield - Tubular Bells

Prince - Sign 'O' the Times

Neil Young and Crazy Horse - Zuma

Neil Young - Decade

The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band

Pink Floyd - Wish You Were Here

Joy Division - Unknown Pleasures

Bob Dylan - Blood On the Tracks
De hele rimram samen voor slechts 37euri

0
geplaatst: 2 oktober 2006, 17:27 uur

Raccoo-oo-oon "Is Night People" cd

Woods "How To Survive In/In The Woods" cd
Mijn eerste inkopen via Ebay. Na jarenlang koppig die site te hebben genegeerd besloot ik afgelopen week om het toch maar eens te proberen. Geen goed idee! Wat een gezeik zeg met dat bieden, denk je iets te kopen, moet je weer een paar dagen wachten totdat de veiling over is. Ik hou het in vervolg weer lekker bij labels en eventueel winkels. Veel sneller en wie een beetje slim in koopt is dan vaak nog goedkoper uit ook.
Maar wie geïnteresseerd is in bovenstaande albums, je vindt ze beiden voor 6 dollar per stuk op Ebay (waarschijnlijk via iemand van het label zelf) in plaats van 9 euro als je ze rechtstreeks via het label koopt. Zou een tip kunnen zijn.
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 19:25 uur
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 19:41 uur
Als je geduld hebt met ebay en soms wat geluk kan je zoveel goedkoper uit zijn en een boel op de kop tikken wat je nimmer ergens anders tegenkomt. Zie enkel voordelen. Natuurlijk zie ik ook zelf liever een cd gelijk in mijn handen gedrukt.
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 20:18 uur
Oeh, Afghan Whigs
Die van Joy heb ik ook, vind ik wat minder... maar kan nog komen natuurlijk 
Die van Joy heb ik ook, vind ik wat minder... maar kan nog komen natuurlijk 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.