MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
Lin
net op de mat

(afbeelding)

en:

Tim Christensen-Live at Abbey Road studios 2004

Mojo Pin
Veel luisterplezier Lin!

Sietse
De nieuwe gonzo vandaag gekregen (2x) dit omdat er een compilatie bij zit waar ik ook op sta.

Various - Track 13 (met dus een Orphax track)
Various - Mind the gap 64

Die track 13 is een cd met alleen maar Nederlands "eigenzinnige, experimentele en contractvrije prjoecten"
Dit is de eerste in de serie en "biedt een overzicht van de Nederlandse nieuwe en avontuurlijke muziek".

Het nummer van mij dat erop staat heet "A day of sunshine" en is binnenkort ook van mijn website te downloaden (maar nu al via archive te krijgen)

www.orphax.tk[/url]
en
www.archive.org[/url]

goed, dat was genoeg spam

ga de gonzo morgen kopen (als hij uit is in de winkel)

Sietse
hij zou er vanaf vandaag moeten liggen

ohh en dat nummer staat dus op Sæti (link naar archive.org)

Het is een gruizige ambient track met warme, zachte melodieën en kalme drones op de achtergrond.

ohh wacht ik zou stoppen met de spam

Sietse
leuk nevyn

(afbeelding)

The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble - The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble

(afbeelding)

Charalambides - A Vintage Burden

(afbeelding)

Stars Of The Lid - The Tired Sounds of Stars of the Lid

(afbeelding)

Vashti Bunyan - Lookaftering

Bestelling binnen van Release the Bats!

Woods - How To Survive In + In the Woods cd
GHQ - Cosmology of Eye |cd
Raccoo-oo-oon - Is Night People cd

sxesven

(afbeelding)
Golden Shoulders - Let My Burden Be

"Golden Shoulders is a musician's collective from Nevada City, California. Formed in 2001 by songwriter Adam Kline, the group has featured significant contributions by such notables as Joanna Newsom, who sang and played piano on the first Golden Shoulders album, Let My Burden Be."

Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die

Even geprofiteerd van de uitverkoop van Foxglove

foxglove030: mirt "journey through the city"

foxglove057: bjerga/iversen "the sea is nearby, you can taste the salt in the air"

foxglove076: jason ajemian "love songs invade your mind too"

foxglove091: stuart busby "drift"

foxglove092: cahier "jour ouvrable"

Sympathiek label en zeer aangenaam labeleigenaar.

handsome_devil
LP:

(afbeelding)
Antony and the Johnsons - I am a Bird now

(afbeelding)
Bright Eyes - Digital Ash in a Digital Urn

CD:

(afbeelding)
A Silver Mt. Zion - Born into Trouble As the Sparks Fly Upward

(afbeelding)
Bright Eyes - Noise Floor

(afbeelding)
Bright Eyes - Lifted Or the Story Is in the Soil, Keep Your Ear to the Ground

(afbeelding)
Elliott Smith - Elliott Smith

Vandaag 1e Beatles-cd gekocht. Tijd om die mp-3's te gaan vervangen Deze kostte 13,50, niet echt veel dacht ik. Ook Rubber Soul, Revolver, A Hard Day's Night, Help! en Let It Be lagen er voor die prijs. Daarna voor de gein eens gekeken bij FRS en daar waren ze allemaal 21,99.

Alleen Abbey Road en The White Album waren niet te verkrijgen. Maar ik ben eerst dik tevreden met deze

(afbeelding)

Mojo Pin
Waar gekocht friek?

Mojo Pin schreef:
Waar gekocht friek?

In een of andere discountwinkel in centrum van Zaandam. Kreeg een tip van een user hier (weet alleen niet meer wie).

eazyfan

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
4 Er mooie Cd's dus .

Mojo Pin
musicfriek schreef:
(quote)

In een of andere discountwinkel in centrum van Zaandam. Kreeg een tip van een user hier (weet alleen niet meer wie).

Status Seeker?

Hé friek. "Sgt. Pepper's" was ook mijn eerste officiële Beatlesalbum, en het is nog steeds mijn favoriet. Je bent dus wat mij betreft op het hoogtepunt van The Beatles begonnen. Heb je al enig idee welk album je volgende gaat worden (mijn nummer 2 is "Abbey Road", kort daarop gevolgd door "Revolver")?

Ontopic: mijn laatste aankoop is "Blur - The Best Of Blur" (3.5*) "Parklife" (het nummer) is:

Sgt. Revolver schreef:
Hé friek. "Sgt. Pepper's" was ook mijn eerste officiële Beatlesalbum, en het is nog steeds mijn favoriet. Je bent dus wat mij betreft op het hoogtepunt van The Beatles begonnen. Heb je al enig idee welk album je volgende gaat worden (mijn nummer 2 is "Abbey Road", kort daarop gevolgd door "Revolver")?

Hey Sgt
Nou, da's toevallig, Abbey Road wil ik dus als 2e aanschaffen, maar ik slinger momenteel nogal heen en weer met welke ik nou het beste vind Ze hebben allemaal wel wat. Oh, en Magical Mystery Tour lag er ook bij Die gaat ook heel snel hier in huis liggen. Eerst nog maar eens flink luisteren naar alle albums

Sgt. Revolver schreef:
Ontopic: mijn laatste aankoop is "Blur - The Best Of Blur" (3.5*) "Parklife" (het nummer) is:

Helemaal mee eens! Parklife is geweldig En nog veel meer nummers van dat album, van mij 4*.

Het grootste gedeelte van de nummers van "Magical Mystery Tour" ken ik wel ("Fool On The Hill", "All You Need Is Love", "Strawberry Fields Forever", "Penny Lane", etc.), maar het album heb ik nog niet in huis .

Mojo Pin
Moet je echt gauw doen dan!

Mojo Pin
King Crimson

Sietse
eviljoke schreef:
Even geprofiteerd van de uitverkoop van Foxglove

foxglove030: mirt "journey through the city"

foxglove057: bjerga/iversen "the sea is nearby, you can taste the salt in the air"

foxglove076: jason ajemian "love songs invade your mind too"

foxglove091: stuart busby "drift"

foxglove092: cahier "jour ouvrable"

Sympathiek label en zeer aangenaam labeleigenaar.

Ja aardige gozer. Maakt zelf trouwens ook erg leuke muziek als "the north sea"

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Samen voor €20

(afbeelding)

voor €15,99

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:24 uur

geplaatst: vandaag om 05:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.