De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2006, 13:40 uur
een ietwat schrale buit afgelopen week,desalnietemin mooie muziek

0
geplaatst: 20 november 2006, 16:45 uur
Ik liep daarnet rond in de bibliotheek, en daar zag ik een bakje "CD's 0,5€". Het bleken allemaal nutteloze soorten dance te zijn, op deze ene na:

The Get Up Kids - On A Wire
Ik heb er geen idee van hoe het klinkt, maar vanavond ga ik het zeker eens beluisteren.

The Get Up Kids - On A Wire
Ik heb er geen idee van hoe het klinkt, maar vanavond ga ik het zeker eens beluisteren.

0
geplaatst: 20 november 2006, 21:59 uur

Deze:

Die er zo uitziet:

En dit staat erop. Het is een boxset van 9 cd's en 244 tracks met daarop bijna alle A-kanten en sommige B-kanten van de singles van het Stax-label (en de voorloper Satellite) en het kleine broertje daarvan, het Volt-label, uit de periode 1959-1968 (de opkomst en de hoogtijdagen). Pure Memphis-soul, bekend om het wat rauwere geluid (vergeleken bij met name het brave Motown-geluid uit Detroit). De belangrijkste artiesten die op het Stax-label en/of het Volt-label verschenen waren Otis Redding, Booker T. & The MG's, Sam & Dave, Carla Thomas, Rufus Thomas, de Bar-Kays, Eddie Floyd, William Bell, Albert King en Johnie Taylor.
Ik kan niet uitleggen hoe blij ik er mee ben dat ik deze eindelijk heb. Niet alleen de welbekende singles zijn goed, ook het onbekendere werk is fantastisch. De onbekend in de oren klinkende namen doen in niets onder voor de bekende namen en elk nummer is in mijn ogen een voltreffer. Het Stax-label bestond bij de gratie van huismuzikanten en -schrijvers die wat betreft de soulmuziek in ieder geval tot de wereldtop behoorden en dat komt op deze boxset in al zijn facetten tot uiting.
0
geplaatst: 20 november 2006, 22:29 uur

Sixteen Horsepower - Sackcloth n Ashes

In the Country - Losing Stones, Collecting Bones. Gekocht bij de pianist van de band op het Crossing Border Festival
.

MotorPsycho - Trust Us

sigur Ros - Ba Ba Ti Ki Di Do
0
geplaatst: 20 november 2006, 22:33 uur
Fianosther schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik zeg. Van wat ik ken: keurig!
Ik denk. Van wat ik niet ken: vast interessant!
0
geplaatst: 21 november 2006, 11:14 uur

De heruitgave van dit leuke projectje van Jon Oliva en Chris Caffery + bonus disc, incluis nieuw werk ...
The Butcher's Back

0
geplaatst: 21 november 2006, 15:26 uur
0
geplaatst: 21 november 2006, 16:10 uur
Ben jij van plan je collectie in meervoud te hebben, Neo? Of ga je cd's verhuren ofzo 

0
geplaatst: 21 november 2006, 16:47 uur
Verkopen voor veel meer natuurlijk! Nee, indien een cd goedkoop is ben ik snel geneigd om er al een aantal in te slaan en die aan mensen cadeau te doen. Deze zijn 1 euro per stuk, en zou er zo nog 10 kunnen kopen. Kijk ook vaak uit voor sommgie die eens wat titels noemde die ze graag wilde hebben. Zie nogal eens 0,50 tot 5 euro prijzen scores liggen die mensen graag wilde en nergens konden vinden. Of ik vraag weleens of mensen soms niet dit of wat willen hebben wat ik heb zien liggen voor weinig...
0
geplaatst: 22 november 2006, 01:01 uur

Boduf Songs - Lion Devours the Sun

Glissandro 70 - Glissandro 70

Sandro Perri - Plays Polmo Polpo
0
ElMeroMero
geplaatst: 22 november 2006, 01:08 uur
Dit viel vanmiddag op de deurmat:

Svarte Greiner - Knive

Svarte Greiner - Raggsokk

Svarte Greiner - Knive

0
geplaatst: 22 november 2006, 10:07 uur
Rammstein - Völkerball Limited Edition
Book + 2 DVDs + 2 CDs
Book + 2 DVDs + 2 CDs
0
geplaatst: 22 november 2006, 10:43 uur
0
geplaatst: 22 november 2006, 12:27 uur
ElMeroMero schreef:
(afbeelding)
Svarte Greiner - Knive
(afbeelding)
(afbeelding)
Svarte Greiner - Knive
(afbeelding)
Grappig, ik heb precies dezelfde bestelling gedaan. Alleen op míjn deurmat lag helaas alleen nog reclametroep.
Tijd voor een nee-nee-sticker

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.