De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 11 december 2006, 21:23 uur
ik kan beamen dat ie erg mooi is. Een van de fijnere platen van 2006 als je het mij vraagt.
0
ElMeroMero
geplaatst: 11 december 2006, 23:57 uur
En ik ook 
Laatst nog voordelig op de kop getikt:

Laatst nog voordelig op de kop getikt:

0
geplaatst: 12 december 2006, 16:06 uur
Coldplay Live 2003 - Coldplay
Arctic Monkeys - Whatever People Say I am, That's What I'm Not
Arctic Monkeys - Whatever People Say I am, That's What I'm Not
0
geplaatst: 13 december 2006, 15:30 uur
Deze 2 voor Sinterklaas, ik zet ze hier dus een beetje laat, maar ach.

En deze vandaag opgestuurd gekregen van dudehere.

En deze vandaag opgestuurd gekregen van dudehere.

0
geplaatst: 13 december 2006, 17:25 uur
"Gewonnen" op Ebay:

Wel diep in de buidel moeten tasten, maar dat is het zeker waard. Nu de komende weken kwijlend bij de brievenbus wachten....

Wel diep in de buidel moeten tasten, maar dat is het zeker waard. Nu de komende weken kwijlend bij de brievenbus wachten....

0
geplaatst: 13 december 2006, 18:18 uur
bubbachups schreef:
"Gewonnen" op Ebay:
(afbeelding)
"Gewonnen" op Ebay:
(afbeelding)

Gaaf, Gaaf! Ik zag 'm ook staan op Ebay, idd wel prijzig richting 35 euro als ik mij niet vergis. Maar ooit wil ik deze ook nog een keer op Lp aanschaffen, geldt eigenlijk voor mijn hele top 10.
0
geplaatst: 13 december 2006, 18:21 uur

Strange attractor - Everything Is Closer

Library Tapes - Feelings for Something Lost
0
geplaatst: 13 december 2006, 18:28 uur
Sander B. schreef:
Gaaf, Gaaf! Ik zag 'm ook staan op Ebay, idd wel prijzig richting 35 euro als ik mij niet vergis. Maar ooit wil ik deze ook nog een keer op Lp, eigenlijk mijn hele top 10.
(quote)
Gaaf, Gaaf! Ik zag 'm ook staan op Ebay, idd wel prijzig richting 35 euro als ik mij niet vergis. Maar ooit wil ik deze ook nog een keer op Lp, eigenlijk mijn hele top 10.
Thanks.

Maar was het maar waar, €35. Ik heb 'm uiteindelijk voor $85 gekocht. Als nog een prima prijs. Ik heb 'm wel eens voor bijna het dubbele verkocht zien worden.
Ocean Beach staat momenteel voor $140 op Ebay. Daar zit ik nog over te twijfelen, maar ik denk dat ik met dat album maar even wacht tot er weer een echte veiling van komt in plaats van deze "Buy it now".
0
geplaatst: 13 december 2006, 19:37 uur
Wow wat een prijzen zeg! Niet verwacht dat ze zo duur zouden kunnen zijn. Dan praat je echt over collector items 

0
Sietse
geplaatst: 13 december 2006, 19:49 uur
Sander B. schreef:
Wow wat een prijzen zeg! Niet verwacht dat ze zo duur zouden kunnen zijn. Dan praat je echt over collector items

Die Six OrgansCharalambides split waar ik het over had heh Sander, die heb ik laten schieten.
Zat een dag voor sluiting al op 35 pond. Dat zag ik niet zitten.
0
geplaatst: 13 december 2006, 19:54 uur
Sietse schreef:
Die Six OrgansCharalambides split waar ik het over had heh Sander, die heb ik laten schieten.
(quote)
Die heb ik ook gezien op Ebay, stond die niet bij bexar OUT OF PRINT indie RECORDS. Die verkoopt veel van dit soort artiesten maar met super hoge prijzen.
0
geplaatst: 13 december 2006, 19:56 uur
Hij staat er nu nog op trouwens, maar dan bij een andere verkoper.
http://cgi.ebay.nl/Six-Organs-Of-Admittance-LP-Charalambides-189-800split_W0QQitemZ180061435000QQihZ008QQcategoryZ306QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.nl/Six-Organs-Of-Admittance-LP-Charalambides-189-800split_W0QQitemZ180061435000QQihZ008QQcategoryZ306QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem
0
Sietse
geplaatst: 13 december 2006, 19:56 uur
nee, het was een of andere gast uit Duitsland die een deel van zijn collectie de deur uit deed.
0
geplaatst: 13 december 2006, 20:00 uur
Sietse schreef:
nee, het was een of andere gast uit Duitsland die een deel van zijn collectie de deur uit deed.
aha oke. Ik zoek nog naar die Chris Corsano & Ben Chasny/Paul Metzger split Lp. Maar volgens mij niet meer te verkrijgen, wel jammer.
0
geplaatst: 13 december 2006, 20:07 uur
Sander B. schreef:
aha oke. Ik zoek nog naar die Chris Corsano & Ben Chasny/Paul Metzger split Lp. Maar volgens mij niet meer te verkrijgen, wel jammer.
(quote)
Die is inderdaad heel tof.

Hier hebben ze 'm nog:
http://www.fusetronsound.com/label.php?whomart=CORSANO,CHRISBENCHASNY/PAULMETZGER
Volgens mij de enige plek waar hij nog nieuw verkrijgbaar is.
0
Sietse
geplaatst: 13 december 2006, 21:58 uur
Sander B. schreef:
Ohh das wel een toffe verkoper, maar die prijzen schieten alweer veel te veel omhoog.
Nog 6 dagen te gaan en nu al 25 euro, das toch niet normaal.
0
geplaatst: 13 december 2006, 22:42 uur
Sietse schreef:
Ohh das wel een toffe verkoper, maar die prijzen schieten alweer veel te veel omhoog.
(quote)
Yep ik heb geinformeerd voor Lp van Chris Corsano & Ben Chasny/Paul Metzger. 15 euro verzendkosten en kan alleen betalen met paypall, wordt wel erg prijzig idd.
25 euro is idd al erg veel. Het zal dan wel richting de 40 euro gaan. Voor deze arme student helaas te veel met het aantal platen dat ik nog in bestelling heb

0
Sietse
geplaatst: 13 december 2006, 22:45 uur
ik vergiste me wel, hij is nog 1 1/2 dag te gaan...
ach wie weet vis ik hem zo maar opeens een keer bij concerto uit de tweede hands bakken
(komt soms de raarste dingen tegen, laatst nog een Seven Hours Sleep van the Hafler Trio voor maar 8 euro ofzo, en dat was de eerste persing met een mooi boekje erbij en helemaal compleet in originele staat enzo)
ach wie weet vis ik hem zo maar opeens een keer bij concerto uit de tweede hands bakken

(komt soms de raarste dingen tegen, laatst nog een Seven Hours Sleep van the Hafler Trio voor maar 8 euro ofzo, en dat was de eerste persing met een mooi boekje erbij en helemaal compleet in originele staat enzo)
0
geplaatst: 13 december 2006, 22:50 uur
Zo dat is netjes idd voor maar acht euro.
Ik was gister nog bij Concerto, maar kijk nooit bij de (2e hands) lp's afdeling. Moet ik misschien ook maar eens kijken. Bij de cd's hebben ze ook vaak wel leuke dingen, soms nog gewoon nieuwe cd's. Echter wel een werk om alles door te bladeren, maar het heeft ook wel weer wat.
Ik was gister nog bij Concerto, maar kijk nooit bij de (2e hands) lp's afdeling. Moet ik misschien ook maar eens kijken. Bij de cd's hebben ze ook vaak wel leuke dingen, soms nog gewoon nieuwe cd's. Echter wel een werk om alles door te bladeren, maar het heeft ook wel weer wat.
0
Sietse
geplaatst: 13 december 2006, 23:00 uur
ach ja, het is als op de platenbeurs heh, je weet nooit wat je gaat tegen komen 

0
geplaatst: 14 december 2006, 13:31 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.