De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2006, 21:00 uur
bubbachups schreef:
Ken het gevoel. Ook hier de laatste loodjes. Nog even een tentamen periode in januari en daarna een paar maanden de master thesis schrijven en dan zit het er weer op. Maar ik merk nu al dat het luisteren wel afneemt, maar het kopen nog niet...
Verder merk ik ook dat hoe drukker ik het heb met werk en studie des te belangrijker muziek eigenlijk wordt. Als soort van rustbaken.
(quote)
Ken het gevoel. Ook hier de laatste loodjes. Nog even een tentamen periode in januari en daarna een paar maanden de master thesis schrijven en dan zit het er weer op. Maar ik merk nu al dat het luisteren wel afneemt, maar het kopen nog niet...

Verder merk ik ook dat hoe drukker ik het heb met werk en studie des te belangrijker muziek eigenlijk wordt. Als soort van rustbaken.
Ja klopt dat heb ik ook ervaren vorig jaar. Toen liep ik een half jaar stage, 5 dagen in de week en dan op zaterdag nog je bijbaantje de hele dag. Er bleef dus weinig tijd over om te muziek te luisteren. Wel leek ik er toen juist nog meer van te kunnen genieten wanneer ik een cdtje opzette, echt even een rustpuntje. Een ontsnapping aan de drukte van de dag. Blijft toch iets moois muziek

Had je Bertus trouwens gesproken? over mijn bestellingen

0
geplaatst: 16 december 2006, 21:57 uur
Sander B. schreef:
(quote)

Yep, we hadden het erover dat ik met mijn jaarlijstje bezig ben en dat die van ons zoveel op elkaar lijken (en dat Bertus geen jaarlijstjes meer maakt) en kwamen zo ook nog even op jouw nieuwe bestelling waar hij mee bezig was.

Er ligt weer een hoop moois, vooral van die Qbico's kon ik niet afblijven. Verder ook tot de schrikbarende ontdekking gekomen dat hij nog steeds een Sunshrine/Celeste van James Blackshaw op vinyl heeft liggen! Schandalig dat die nog steeds niet zijn uitverkocht. Stond nog even te twijfelen of ik niet O True Believers mee zou nemen aangezien ik die enkel op cd heb, maar heb me toch maar ingehouden.

0
geplaatst: 16 december 2006, 22:10 uur
bubbachups schreef:
Yep, we hadden het erover dat ik met mijn jaarlijstje bezig ben en dat die van ons zoveel op elkaar lijken (en dat Bertus geen jaarlijstjes meer maakt) en kwamen zo ook nog even op jouw nieuwe bestelling waar hij mee bezig was.
Er ligt weer een hoop moois, vooral van die Qbico's kon ik niet afblijven. Verder ook tot de schrikbarende ontdekking gekomen dat hij nog steeds een Sunshrine/Celeste van James Blackshaw op vinyl heeft liggen! Schandalig dat die nog steeds niet zijn uitverkocht. Stond nog even te twijfelen of ik niet O True Believers mee zou nemen aangezien ik die enkel op cd heb, maar heb me toch maar ingehouden.
(quote)

Oei ja zeer verleidelijk
Zullen ook wel prijzig zijn zeker. Wel prachtige hoezen in ieder geval.
0
Sietse
geplaatst: 16 december 2006, 23:08 uur
bubbachups schreef:
Verder ook tot de schrikbarende ontdekking gekomen dat hij nog steeds een Sunshrine/Celeste van James Blackshaw op vinyl heeft liggen!
Verder ook tot de schrikbarende ontdekking gekomen dat hij nog steeds een Sunshrine/Celeste van James Blackshaw op vinyl heeft liggen!
Wat kost die, en waar is dat en hoe gaan we die bij mij krijgen...
en hoeveel is die O True believers op vinyl?
0
geplaatst: 16 december 2006, 23:56 uur
Beide James Blackshaw albums op Bo Weavil Records gaan voor €24 over de toonbank.
Dat is bij Magic Buzz in Groningen.
Steentilstraat 8
9711 GM Groningen
050-3180406
bertusATmagicbuzzPUNTnl
Verder veel Time-Lag, Eclipse, Qbico, etc op voorraad.
Of kom anders gewoon een keer naar Groningen, kunnen we samen zijn vinylbakken plunderen.
Dat is bij Magic Buzz in Groningen.
Steentilstraat 8
9711 GM Groningen
050-3180406
bertusATmagicbuzzPUNTnl
Verder veel Time-Lag, Eclipse, Qbico, etc op voorraad.
Of kom anders gewoon een keer naar Groningen, kunnen we samen zijn vinylbakken plunderen.

0
Sietse
geplaatst: 17 december 2006, 00:49 uur
24 euro, tering das duur
ik zag ze net beide bij een Britse webshop voor 13 pond (excl. shipping, wat 3 pond is)
ik zag ze net beide bij een Britse webshop voor 13 pond (excl. shipping, wat 3 pond is)
0
geplaatst: 17 december 2006, 10:46 uur
Sietse schreef:
24 euro, tering das duur
24 euro, tering das duur
EUR 24 voor James Blackshaw duur?

Bij die Britse webshop zijn ze dus blijkbaar per stuk zelfs nog een euro duurder. Alleen als je ze daar beide koopt en de shipping blijft dan 3 pond dan ben je daar net iets goedkoper uit. Maar ja, het voordeel van de winkel is natuurlijk dat je 'm zo mee kunt graaien en niet zenuwachtig op de postbode hoeft te wachten.

Moet overigens wel gezegd worden dat het meeste vinyl van dat kaliber (Bo Weavil, Time-Lag, Eclipse, Qbico, etc) toch wel in die prijscategorie zit, ergens tussen de EUR 20 en de EUR 30. Lijkt misschien wel veel geld, maar als je ziet (en hoort) wat je ervoor terug krijgt dan koop je liever niets anders.

0
geplaatst: 17 december 2006, 15:22 uur

Cult of Luna-The Beyond

Mastodon-Blood Mountain

Gojira-From Mars to Sirius

Maudlin of the Well-Bath
0
Sietse
geplaatst: 17 december 2006, 22:06 uur
bubbachups schreef:
Bij die Britse webshop zijn ze dus blijkbaar per stuk zelfs nog een euro duurder. Alleen als je ze daar beide koopt en de shipping blijft dan 3 pond dan ben je daar net iets goedkoper uit. Maar ja, het voordeel van de winkel is natuurlijk dat je 'm zo mee kunt graaien en niet zenuwachtig op de postbode hoeft te wachten.
Moet overigens wel gezegd worden dat het meeste vinyl van dat kaliber (Bo Weavil, Time-Lag, Eclipse, Qbico, etc) toch wel in die prijscategorie zit, ergens tussen de EUR 20 en de EUR 30. Lijkt misschien wel veel geld, maar als je ziet (en hoort) wat je ervoor terug krijgt dan koop je liever niets anders.
(quote)

Ik heb er dan ook al een paar...al zijn de meeste albums (van met name Time-Lag) die ik heb op cd.
Ach ik zal eens kijken of ik er een keer aan toe kom om naar Groningen te gaan...
Moet ik er wel bij zeggen...trein kaartje :/
0
geplaatst: 17 december 2006, 23:28 uur
Sietse schreef:
Ik heb er dan ook al een paar...al zijn de meeste albums (van met name Time-Lag) die ik heb op cd.
Ach ik zal eens kijken of ik er een keer aan toe kom om naar Groningen te gaan...
(quote)
Cool, spreken we ook even met Sander af, kunnen we eens flink albums inslaan.

0
geplaatst: 18 december 2006, 09:59 uur
ik zou zeggen, kom ook... tot dat ik zag waar groningen ligt.... da zou 5 uur in de trein zitten zijn....
0
geplaatst: 18 december 2006, 12:16 uur
bubbachups schreef:
(quote)

Lijkt me leuk! Ik heb verlopig nog een O.V dus kan ik die ook eens optimaal benutten
Eerst dan maar even flink sparen 
0
Sietse
geplaatst: 18 december 2006, 19:56 uur
ik heb geen OV meer en das het hele punt...retourtje kost al gauw 26 euro (heb ik mij laten vertellen)
Das niet echt een heel erg goedkope dag shoppen, als je begrijpt wat ik bedoel...
Das niet echt een heel erg goedkope dag shoppen, als je begrijpt wat ik bedoel...
0
geplaatst: 18 december 2006, 20:08 uur
Sietse schreef:
ik heb geen OV meer en das het hele punt...retourtje kost al gauw 26 euro (heb ik mij laten vertellen)
Dan zou je met mij mee kunnen reizen krijg je nog 40 procent korting. Om maar wat te noemen

0
Sietse
geplaatst: 18 december 2006, 21:12 uur
ja ik heb een kortingskaart, maar dan is het dus nog zoiets (heb ik mij laten vertellen)
0
Sietse
geplaatst: 19 december 2006, 18:42 uur
Mooi lijstje aankopen...
welke birchville cat motel is dat?
0
geplaatst: 19 december 2006, 20:34 uur
Sietse schreef:
Mooi lijstje aankopen...
(quote)
Mooi lijstje aankopen...
Curved Surface Destroyer op Last Visible Dog. Tof plaatje wel! Drie cd's met op elke cd twee live opnamen van +/- 30 minuten, allen opgenomen tussen 1998 en 2006. Mijn favoriete nummer is tot nu toe "Drawn Towards Chanting Hordes" welke misschien nog wel het meeste op het materiaal van "Our Love Will Destroy the World" lijkt.
0
Sietse
geplaatst: 19 december 2006, 20:38 uur
juist, das die nieuwste....staat op het lijstje om te luisteren want las een super recensie...
Als alles mee zit begin nieuwe jaar bestellen bij LVD, samen met wat andere dingen.
Als alles mee zit begin nieuwe jaar bestellen bij LVD, samen met wat andere dingen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.