De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2007, 22:30 uur
Sietse schreef:
De eerste lichting binnen van de bottled smoke serie:
CJA - Bottled Smoke Series, Volume 1: Dopey
(VxPxC) - Bottled Smoke Series, Volume 2: Live At Il Corral 2006
Brothers Of The Occult Sisterhood - Bottled Smoke Series, Volume 3: Temicxoch (The Pulverized Wisdom Of A Thousand Forevers)
De eerste lichting binnen van de bottled smoke serie:
CJA - Bottled Smoke Series, Volume 1: Dopey
(VxPxC) - Bottled Smoke Series, Volume 2: Live At Il Corral 2006
Brothers Of The Occult Sisterhood - Bottled Smoke Series, Volume 3: Temicxoch (The Pulverized Wisdom Of A Thousand Forevers)
hier is ie ook binnen. Rip jij ze maar eerst Sietse, dan moet ik de tracktitels niet meer ingeven

0
geplaatst: 23 februari 2007, 06:39 uur

Dutch edition (met No Worries als bonustrack), voor 12,99 EUR bij Media Markt Amsterdam ArenA (gekocht met een cdbon - altijd goed
)
0
geplaatst: 23 februari 2007, 14:52 uur

Blackfield - Blackfield II

Explosions in the Sky - All of a Sudden I Miss Everyone

Neal Morse - Sola Scriptura

genesis - A Trick of the tail

Nine Horses - Snow Borne Sorrow

Belphegor - Pestapokalypse VI

mercenary - the Hours That remain

Into eternity - the Scattering of Ashes

Spock's Beard - Octane

Chocolate Overdose - Dingledoogies
0
geplaatst: 23 februari 2007, 18:52 uur

Sickoakes - Seawards

Godspeed You Black Emperor! - F# A# (Infinity)
beide bij cdplus.nl
0
geplaatst: 23 februari 2007, 20:45 uur
BlueVelvet schreef:
(afbeelding)
Sickoakes - Seawards (afbeelding)
beide bij cdplus.nl
(afbeelding)
Sickoakes - Seawards (afbeelding)
beide bij cdplus.nl
beide topplaten. f#A# staat nogaltijd in mn top 10 en sickoakes stond vorig jaar in mn top5. En dat zegt veel

0
Sietse
geplaatst: 23 februari 2007, 23:02 uur
eviljoke schreef:
hier is ie ook binnen. Rip jij ze maar eerst Sietse, dan moet ik de tracktitels niet meer ingeven

Dat gaat helaas niet lukken...hdd is vol...

0
geplaatst: 24 februari 2007, 10:58 uur
sxesven schreef:
Oei, waar heb je die vandaan geplukt?
(quote)
Oei, waar heb je die vandaan geplukt?
Bij het concert van EITS gisteren in Keulen.

0
sxesven
geplaatst: 24 februari 2007, 11:09 uur
Wauw, en ik maar denken dat dat ding niet meer te krijgen was - erg tof in ieder geval!

0
geplaatst: 24 februari 2007, 11:17 uur
sxesven schreef:
Wauw, en ik maar denken dat dat ding niet meer te krijgen was - erg tof in ieder geval!
(quote)

Je zou het morgen in Paradiso kunnen proberen... Krijg je er ook nog een dijk van een concert bij!

0
sxesven
geplaatst: 24 februari 2007, 11:22 uur
Ik zou zooo graag willen, maar kan helaas echt gewoon niet. Erg spijtig, want ik heb ze vorige keren ook al gemist.
Volgende keer maar weer beter... 
Volgende keer maar weer beter... 
0
Sietse
geplaatst: 24 februari 2007, 13:12 uur
Vandaag weer zo'n leuk pakketje binnen 
Allemaal vinyl:
Dictaphone - Vertigo II (City Centre Offices, 2006)
Marsen Jules - Herbstlaub (City Centre Offices, 2005)
Marsen Jules - Les Fleurs (City Centre Offices, 2006)
Benoît Pioulard - Fir (Type Records, 2007)

Allemaal vinyl:
Dictaphone - Vertigo II (City Centre Offices, 2006)
Marsen Jules - Herbstlaub (City Centre Offices, 2005)
Marsen Jules - Les Fleurs (City Centre Offices, 2006)
Benoît Pioulard - Fir (Type Records, 2007)
0
*Laura*
geplaatst: 24 februari 2007, 13:13 uur
The Feeling - Twelve Stops And Home
Damien Rice - 9
Paul Weller - As Is Now
Nunan - Will You Dance?
Damien Rice - 9
Paul Weller - As Is Now
Nunan - Will You Dance?
0
geplaatst: 24 februari 2007, 16:59 uur
Goedkope (5 euro) bestofboxen van Engelbert Humperdinck (ontbreekt compleet op MuMe) en Johnny Cash
0
geplaatst: 24 februari 2007, 19:25 uur
pixies - doolittle
the neon judgement - the first judgements
slint - spiderland
the neon judgement - the first judgements
slint - spiderland
0
geplaatst: 25 februari 2007, 15:16 uur
Gisteren de uitverkoopbakken in Ede onder handen genomen. Voor in totaal € 20,- de onderstaande cd's gevonden:

0
geplaatst: 25 februari 2007, 22:13 uur
In 1998 heb ik mijzelf een prachtige cd-recorder aangeschaft. Destijds waren die dingen knetterduur en het domestic verkoopargument was dat ik dan veel minder geld uit zou gaan geven aan cd’s. Een kopietje immers, klinkt net zo goed. Om dit ROI plan van body te voorzien had ik mij tevens een VanLeest klantenkaart aangeschaft. Die kaart zorgde er voor dat je een gekochte cd eenmaal mocht ruilen, mocht ie niet bevallen. Ik dus cd halen, kopieren, terugbrengen en een andere meenemen. Wel 15 gulden aan benzine kwijt, maar ging om het idee.
Bovenstaand inzicht is inmiddels zwaar achterhaald. Een kopietje of download is helemaal NIKS. Je “hebt” hem gewoon niet. En ik heb er dan ook zwaar spijt van gehad.
Voorbeeldje:…ik schafte destijds Talk Talk London 1986 aan, indachtig het plan kopieerde ik hem en bracht hem terug. En inderdaad, die kopie klonk exact hetzelfde. Prachtige muziek natuurlijk ook. Maar toch knaagde er iets. Alle cd’s van Talk Talk hebben en van deze een kopie???
Ik op enig moment, na een aantal van dit soort bloopers, al die kopietjes keurig gaan vervangen door originele cd’s. Maar uitgerekend degene die ik het liefst van allemaal in het echt wilde hebben was nergens meer te krijgen : Talk Talk London 1986. Snel na de release al Out of Print.
Tot op de dag van vandaag…nou ja, de dag van gisteren zeg maar, gebaald van het niet hebben van Talk Talk London 1986. En nu heb ik hem wel. Want ik was goed klaar met het gemis en heb me door frustratie, pure hebzucht en de schoonheid van de plaat zelf, laten verleiden tot een megabod op Ebay. En ik hem hem.
Thans ben ik de trotse bezitter van Talk Talk London 1986. Een hele echte.
Het kopietje ligt in de vuilnisbak

Bovenstaand inzicht is inmiddels zwaar achterhaald. Een kopietje of download is helemaal NIKS. Je “hebt” hem gewoon niet. En ik heb er dan ook zwaar spijt van gehad.
Voorbeeldje:…ik schafte destijds Talk Talk London 1986 aan, indachtig het plan kopieerde ik hem en bracht hem terug. En inderdaad, die kopie klonk exact hetzelfde. Prachtige muziek natuurlijk ook. Maar toch knaagde er iets. Alle cd’s van Talk Talk hebben en van deze een kopie???
Ik op enig moment, na een aantal van dit soort bloopers, al die kopietjes keurig gaan vervangen door originele cd’s. Maar uitgerekend degene die ik het liefst van allemaal in het echt wilde hebben was nergens meer te krijgen : Talk Talk London 1986. Snel na de release al Out of Print.
Tot op de dag van vandaag…nou ja, de dag van gisteren zeg maar, gebaald van het niet hebben van Talk Talk London 1986. En nu heb ik hem wel. Want ik was goed klaar met het gemis en heb me door frustratie, pure hebzucht en de schoonheid van de plaat zelf, laten verleiden tot een megabod op Ebay. En ik hem hem.
Thans ben ik de trotse bezitter van Talk Talk London 1986. Een hele echte.
Het kopietje ligt in de vuilnisbak

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.