De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2007, 19:30 uur
0
sxesven
geplaatst: 10 maart 2007, 21:57 uur
Gyzzz schreef:
(afbeelding)
Tom Waits - Rain Dogs
(afbeelding)
Eluvium - Lambent Material
(afbeelding)
Ryuichi Sakamoto - Beauty
(afbeelding)
Tom Waits - Rain Dogs
(afbeelding)
Eluvium - Lambent Material
(afbeelding)
Ryuichi Sakamoto - Beauty
Fijn lijstje, Gyzzz!

0
geplaatst: 11 maart 2007, 01:30 uur
Meen je dit nu, of toch niet

Ik zie namelijk dat je het 3*hebt gegeven

0
geplaatst: 11 maart 2007, 02:37 uur
Ik koop ook vaak zat 3 sterren albums, dat hangt natuurlijk helemaal van de prijs af.
0
geplaatst: 11 maart 2007, 20:37 uur
HammerHead schreef:
Ik koop ook vaak zat 3 sterren albums, dat hangt natuurlijk helemaal van de prijs af.
Naast het feit dat ik dat nooit zou doen, ging het me ook om het specifieke album

0
geplaatst: 11 maart 2007, 23:18 uur

Mark Templeton "Standing on a Hummingbird" (cd)

Rafael Anton Irisarri "Daydreaming" (cd)

Frode Haltli "Passing Images" (cd)

Mike Tamburo - Dance Enis Dance (cd)
0
geplaatst: 12 maart 2007, 17:20 uur
Zojuist gekocht: Michael Jackson - Thriller
Ach ja, zo'n klassieker kon ik niet laten liggen voor 10 euro.
Ach ja, zo'n klassieker kon ik niet laten liggen voor 10 euro.
0
ElMeroMero
geplaatst: 12 maart 2007, 19:19 uur
bubbachups schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Die Frode Haltli is inderdaad erg fijn: de inbreng van Maja Ratkje is het kersje op de taart

Is de rest van je nieuwe aanwinsten even goed, bubba ?
0
geplaatst: 12 maart 2007, 21:59 uur
ElMeroMero schreef:
Die Frode Haltli is inderdaad erg fijn: de inbreng van Maja Ratkje is het kersje op de taart
(quote)

Ik kan er nog weinig over zeggen. Ze lijken me alle vier erg mooi, maar ik heb ze nog niet ontvangen.

Mark Templeton en Rafael Anton Irisarri heb ik op basis van hun myspace pagina's besteld en die Mike Tamburo op basis van de twee fragmenten die te vinden zijn op Aquarius Records. Ik moet zeggen, die klinken behoorlijk impressive. En dan te bedenken dat het één lange "suite of Basho-esque fingerpicking and psychedelic drones" is van ruim 32 minuten, yummie!

0
Sietse
geplaatst: 12 maart 2007, 22:03 uur
Ik heb op foxglove die Chaob gekocht waar Mike Tamburo ook in zit. Erg toffe muziek dat.
Heb ook wel eens wat andere dingen van hem gehoord en dat kan er over het algemeen ook altijd wel goed mee door.
bezig mannetje.
Heb ook wel eens wat andere dingen van hem gehoord en dat kan er over het algemeen ook altijd wel goed mee door.
bezig mannetje.
0
geplaatst: 12 maart 2007, 22:05 uur
Oh ja, en Frode Haltli kocht ik enkel op basis van het nummer Psalm. Waanzinnig mooi!
0
geplaatst: 12 maart 2007, 22:06 uur
Sietse schreef:
Ik heb op foxglove die Chaob gekocht waar Mike Tamburo ook in zit. Erg toffe muziek dat.
bezig mannetje.
bezig mannetje.
Ik heb ook wel gelezen dat hij één of andere ziekte heeft waardoor hij langzaam doof wordt. Misschien dat hij daarom nu zo productief is.
0
Sietse
geplaatst: 12 maart 2007, 22:08 uur
dat zou inderdaad kunnen zijn dan.
Langzaam aan doof worden...de hel van iedere muzikant.
Doof worden uberhaupt, trouwens...mijn gehoor gaat ook al langzaam achteruit en das soms verdomde vervelend...die jaren achter de drums was niet zo goed voor me denk ik.
Langzaam aan doof worden...de hel van iedere muzikant.
Doof worden uberhaupt, trouwens...mijn gehoor gaat ook al langzaam achteruit en das soms verdomde vervelend...die jaren achter de drums was niet zo goed voor me denk ik.
0
geplaatst: 13 maart 2007, 08:54 uur
bubbachups schreef:
Ik heb ook wel gelezen dat hij één of andere ziekte heeft waardoor hij langzaam doof wordt. Misschien dat hij daarom nu zo productief is.
(quote)
Waarschijnlijk ''meniére''. Dat is een ziekte waar je, naar mijn weten, langzaam aan doof wordt. Lijkt me vreselijk. Meniere kan je o.a. krijgen na een burn-out of overspannenheid. Langzaam wordt je doof en dit gaat gepaard met duizeligheid en misselijkheid die in de loop van de tijd wel weer verdwijnt, maar helaas niet het slechter wordende gehoor.
Ik doe tegenwoordig ook altijd oordopjes (wasbolletjes) in om mijn oren te beschermen bij concerten. Er zijn nog veel meer vervelende gehoorbeschadigingen, zoals Tinnitus of Hyperacusis, die je op kan lopen. Een piep of ruis die je altijd hoort, of overgevoeilige oren lijkt me echt vreselijk. Ik schrok er wel behoorlijk van toen ik aantal berichten op het internet hierover had gelezen.
On topic:
Vandaag als het goed is een stapeltje platen binnen:
James Blackshaw - Sunshrine / Celeste Lp
Scorch Trio - Luggumt (2 Lp)
Jackson C. Frank - Blues Run the Game (2cd)
Earthless - Sonic Prayer (Lp)
Sappat - Mortise and Tenon (Lp)
Sabir Mateen/Daniel Carter/Andrew Barker - Not on Earth.... in Your Soul! (lp)
0
Sietse
geplaatst: 13 maart 2007, 11:11 uur
Sander B. schreef:
Ik doe tegenwoordig ook altijd oordopjes (wasbolletjes) in om mijn oren te beschermen bij concerten. Er zijn nog veel meer vervelende gehoorbeschadigingen, zoals Tinnitus of Hyperacusis, die je op kan lopen. Een piep of ruis die je altijd hoort, of overgevoeilige oren lijkt me echt vreselijk. Ik schrok er wel behoorlijk van toen ik aantal berichten op het internet hierover had gelezen.
Het is echt kut dat soort dingen. Ik had zelf ook hele goede oorstoppen...waren toch zo'n 30 euro, maar ben ze kwijt. Moet nog steeds nieuwe kopen.
Echter de meeste schade is toch al wel gedaan. Beter zal het er nooit meer op worden.
Mooi lijstje aankopen trouwens.
0
geplaatst: 13 maart 2007, 11:28 uur
Sietse schreef:
Het is echt kut dat soort dingen. Ik had zelf ook hele goede oorstoppen...waren toch zo'n 30 euro, maar ben ze kwijt. Moet nog steeds nieuwe kopen.
Echter de meeste schade is toch al wel gedaan. Beter zal het er nooit meer op worden.
(quote)
Je kunt ook net als mij van die wasbolletjes kopen bij de drogist. Werkt ook heel erg goed, bij mij althans. Gegarandeerd geen piep of suis na een concert. Je moet ze wel even door middenknippen als ziet het er niet uit

Maar heb je er echt last van dan? merk je echt? Dat is dan wel klote ja. Ik let er zelf in ieder geval meer op de laatste jaren. Daarnaast hoop ik dat de geneeskunde of oorheelkunde op een gegeven moment zo ver is dat het gewoon een fluitje van een cent is om een compleet nieuw binnenoor en dergelijke aan te brengen
Maar dat zal nog wel even duren ben ik bang.
0
Sietse
geplaatst: 13 maart 2007, 12:53 uur
Ik hoor erg hoge frequenties niet meer, dat is vervelend.
Daarnaast praat jij over een ruis dan wel piep...nou die heb ik al een paar jaar niet meer na een concert.
ON TOPIC:
Ik verwacht vandaag 3 pakketjes, als ze er zijn laat ik het wel weten.
Daarnaast praat jij over een ruis dan wel piep...nou die heb ik al een paar jaar niet meer na een concert.
ON TOPIC:
Ik verwacht vandaag 3 pakketjes, als ze er zijn laat ik het wel weten.
0
Sietse
geplaatst: 13 maart 2007, 15:03 uur
Nummer 1600 in de gehele collectie vandaag binnen gekomen:
Loren Dent - Empires and Milk.
Loren Dent heeft vorige jaar al in mijn eigen een succes album uitgebracht onder de naam Lamella. Deze gaat verder op dat geluid, maar naar wat ik heb gehoord op myspace, is dit nog een stuk mooier.
Aanrader voor een ieder die graag Stars of the Lid hoort, of het latere werk van Machinefabriek.
Loren Dent - Empires and Milk.
Loren Dent heeft vorige jaar al in mijn eigen een succes album uitgebracht onder de naam Lamella. Deze gaat verder op dat geluid, maar naar wat ik heb gehoord op myspace, is dit nog een stuk mooier.
Aanrader voor een ieder die graag Stars of the Lid hoort, of het latere werk van Machinefabriek.
0
sxesven
geplaatst: 14 maart 2007, 00:55 uur
Kon 't niet laten bij het BPB concert wat dingetjes mee te nemen (hoewel het jammer was dat er een Plato-stand stond en geen gewone merchandise-stand, maar ach...):

Palace Music - Viva Last Blues (LP; CD had ik al
)

Bonnie 'Prince' Billy Sings Agnes, Queen of Sorrow (CD)

Bonny / Sweeney - I Gave You (7")

Bonnie 'Prince' Billy - Cold & Wet (7")

Bonnie 'Prince' Billy - Lay & Love (7")

)

0
geplaatst: 14 maart 2007, 02:36 uur
sxesven schreef:
Kon 't niet laten bij het BPB concert wat dingetjes mee te nemen (hoewel het jammer was dat er een Plato-stand stond en geen gewone merchandise-stand, maar ach...):
(afbeelding)
)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

(afbeelding)
)(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Fuck, jij was er ook? Had ik dat geweten... Briljant concert niet?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.