De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2007, 23:36 uur
0
ebisch
geplaatst: 17 mei 2007, 23:43 uur
Tsjo-Wi schreef:
Waar heb je Going Blank Again vandaan dan?
(quote)
Waar heb je Going Blank Again vandaan dan?
Die heb ik besteld bij themusicsafe.com (wel een levertijd van een paar weken).
0
geplaatst: 17 mei 2007, 23:51 uur
HammerHead schreef:
Hoe zit het met invoerrechten bij dergelijke bestellingen. Een pakketje met een aantal CD's komt wel gewoon door de douane heen, maar geldt dit ook voor een bestelling van meer dan 10 CD's?
Iemand die daar ervaring mee heeft, Teun misschien?
Hoe zit het met invoerrechten bij dergelijke bestellingen. Een pakketje met een aantal CD's komt wel gewoon door de douane heen, maar geldt dit ook voor een bestelling van meer dan 10 CD's?
Ik heb laatst 17 cd's via cd universe besteld, alles in 1 groot pakket en daar moest ik dus invoerrechten over betalen. met kleine pakketjes heb ik daar nooit last van gehad.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 01:02 uur
HammerHead schreef:
Tot aan de 10 cd's moet wel lukken, maar bij meer dan 10 komt de douane hoogstpersoonlijk met een knokploeg langs. U bent gewaarschuwd.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 03:19 uur

Dus... men gaat naar een concert van de Great Lake Swimmers en men koopt een album van... Whip.

0
geplaatst: 18 mei 2007, 17:16 uur

Elizabeth Anka Vajagic - Stand with the Stillness of the Day

http://www.musicomh.com/albums/albums_images/delia-gonzales-gavin-russom.jpg
0
Allmusic
geplaatst: 18 mei 2007, 17:36 uur
HammerHead schreef:
Tot € 45,- mag je cd's vrij importeren (verzend- en verzekeringskosten worden ook meegerekend). Daarboven betaal je invoerrechten, maar de kans is groot dat je pakketje toch door de douane komt.
Ik het het één keer meegemaakt met een pakketje van € 45,50. Daar moest ik dus € 17,- invoerrechten over betalen, maar gelukkig heeft Amazon het hele bedrag vergoed

0
geplaatst: 18 mei 2007, 17:49 uur
paar weken geleden kreeg ik ook nog een 20 euro toeslag op mijn cduniverse pakketje. Grapjassen 

0
sxesven
geplaatst: 18 mei 2007, 18:58 uur
Kreeg net binnen:
Torturing Nurse - NanaNanaNanaNanaNanaNana
En daar zat ook nog extra-gratis bij:
Flatline Construct - Chiroptera

Torturing Nurse - NanaNanaNanaNanaNanaNana
En daar zat ook nog extra-gratis bij:
Flatline Construct - Chiroptera

0
tangmaster
geplaatst: 18 mei 2007, 21:58 uur
Madcap's Flaming Duty van Tangerine Dream. Een zeer verrassend album.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 22:00 uur

Acid Mothers Temple "Nam Myo Ho Ren Ge Kyo" (cd)
Binnenkort ook maar even die andere nieuwe Acid Mothers Temple op Important Records bestellen.

0
Bobiej
geplaatst: 19 mei 2007, 18:24 uur
Vandaag:
Rage Against The Machine - Rage Against The Machine = € 2
Pink Floyd - The Dark Side of The Moon (vinyl) = €4
The Rolling Stones (bootleg denk ik, staat in elk geval niet op de site) - Stones Stories (vinyl) €7
Volgend punt op de agenda: een platenspeler aanschaffen...
Rage Against The Machine - Rage Against The Machine = € 2
Pink Floyd - The Dark Side of The Moon (vinyl) = €4
The Rolling Stones (bootleg denk ik, staat in elk geval niet op de site) - Stones Stories (vinyl) €7
Volgend punt op de agenda: een platenspeler aanschaffen...
0
geplaatst: 19 mei 2007, 21:19 uur
HiLL schreef:
Erg voor je!
(quote)
Erg voor je!

nee.. geweldig

vandaag gekocht:

Slint - Tweez
en de EP+6 van Mogwai, op deze site EP 2 en 4 Satin samen.
En mooi Ebisch

0
geplaatst: 21 mei 2007, 21:57 uur
Net besteld:

En hoop morgen (eindelijk) binnen te krijgen:

De ubergeile dubbelcd-versie van het prachtige Release The Stars. Superveel leuke extra's voor een prijs van €35. Daar mag je zeker wat van verwachten. Maar daar kom ik nog op terug, hopelijk morgen nog.

En hoop morgen (eindelijk) binnen te krijgen:

De ubergeile dubbelcd-versie van het prachtige Release The Stars. Superveel leuke extra's voor een prijs van €35. Daar mag je zeker wat van verwachten. Maar daar kom ik nog op terug, hopelijk morgen nog.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.