De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 19 mei 2008, 22:41 uur
GWK even geraadpleegd, en die zegt €9,49.
Goed, als je via PayPal betaalt maken die er wat meer van, maar veel meer dan een tientje ben je inderdaad niet kwijt. 
/edit/
Even gecheckt, en PayPal zegt €10,59. Nou ja, voor die prijs een geweldige LP op je deurmat, daar kun je moeilijk over twijfelen.
Goed, als je via PayPal betaalt maken die er wat meer van, maar veel meer dan een tientje ben je inderdaad niet kwijt. 
/edit/
Even gecheckt, en PayPal zegt €10,59. Nou ja, voor die prijs een geweldige LP op je deurmat, daar kun je moeilijk over twijfelen.
0
Sietse
geplaatst: 19 mei 2008, 23:27 uur
De "currency rate" zegt om precies te zijn 10.26€
Paypal loopt wat achter wat dat betreft...
(hoera, weer een goede funtie gevonden van "hyperwords")
Edit: en ik heb hem trouwens ook op vinyl. Ooit voor zo'n 12 euro bij het eerste concert in paradiso gekocht (de tour waar ze deze kwamen promoten, toch handig op de gok naar concerten gaan als het maar een paar euro kost)
Paypal loopt wat achter wat dat betreft...
(hoera, weer een goede funtie gevonden van "hyperwords")
Edit: en ik heb hem trouwens ook op vinyl. Ooit voor zo'n 12 euro bij het eerste concert in paradiso gekocht (de tour waar ze deze kwamen promoten, toch handig op de gok naar concerten gaan als het maar een paar euro kost)
0
Poa
geplaatst: 20 mei 2008, 00:53 uur
sxesven schreef:
Nou ja, voor die prijs een geweldige LP op je deurmat, daar kun je moeilijk over twijfelen.
Nou ja, voor die prijs een geweldige LP op je deurmat, daar kun je moeilijk over twijfelen.
Daar heb je gelijk in. Wel heel erg goedkoop trouwens voor een dubbele LP + verzendkosten. Heb hem gelijk besteld.
0
geplaatst: 20 mei 2008, 02:24 uur

en net in Paradiso ook een vet T-shirt van Shit & shine (2 musketiers die haasje-over spelen, genomen van de hoes van Jealous of S&S)
0
sxesven
geplaatst: 20 mei 2008, 09:02 uur
Poa schreef:
Daar heb je gelijk in. Wel heel erg goedkoop trouwens voor een dubbele LP + verzendkosten. Heb hem gelijk besteld.
(quote)
Enkele LP.
Dubbel-LP's zijn bij TR $20. Inderdaad erg goedkoop in ieder geval, en ze maken er ook haast geen winst (of misschien wel verlies) op (er zit iets van $13 verzendkosten op dat pakketje). Omdat de dames en heren bij TRL zelfverklaarde vinyl-liefhebbers zijn en omdat ze genoeg verdienen aan de CD-verkoop van (bijvoorbeeld) EITS kunnen om het aanbieden van vinyl voor zulke prijzen mogelijk te maken, hebben wij toch maar mazzel. 
0
geplaatst: 20 mei 2008, 19:43 uur
* Burial - Untrue (2007)
* Dave Holland Quartet - Conference of the Birds (1973)
* Do Make Say Think - Winter Hymn Country Hymn Secret Hymn (2003)
* Kaki King - Dreaming of Revenge (2008)
* Lyn Collins - Mama Feelgood - the Best of Lyn Collins (2005)
* Magnolia Electric Co - Sojourner (2007)
* Moby - Last Night (2008)
* Seke Molenga & Kalo Kawongolo - Seke Molenga & Kalo Kawongolo (Roots from the Black Ark - Lee Perry) (1979)
* St. Vincent - Marry Me (2007)
* Toumani Diabate - The Mandé Variations (2008)
* Vampire Weekend - Vampire Weekend (2008)
..en vandaag ook nog de belastingteruggave in de bus dus eigenlijk heeft t me niets gekost
sqpost 139
* Dave Holland Quartet - Conference of the Birds (1973)
* Do Make Say Think - Winter Hymn Country Hymn Secret Hymn (2003)
* Kaki King - Dreaming of Revenge (2008)
* Lyn Collins - Mama Feelgood - the Best of Lyn Collins (2005)
* Magnolia Electric Co - Sojourner (2007)
* Moby - Last Night (2008)
* Seke Molenga & Kalo Kawongolo - Seke Molenga & Kalo Kawongolo (Roots from the Black Ark - Lee Perry) (1979)
* St. Vincent - Marry Me (2007)
* Toumani Diabate - The Mandé Variations (2008)
* Vampire Weekend - Vampire Weekend (2008)
..en vandaag ook nog de belastingteruggave in de bus dus eigenlijk heeft t me niets gekost

sqpost 139
0
Sietse
geplaatst: 20 mei 2008, 19:44 uur
Poa schreef:
(quote)
Das geen dubbele LP hoor, of het moet een reissue zijn. Bij is ie zo enkel als ik weet niet wat.
@mkrake: verdomd mooie aankopen
0
Poa
geplaatst: 20 mei 2008, 21:49 uur
sxesven schreef:
hebben wij toch maar mazzel.
hebben wij toch maar mazzel.

Inderdaad.

Sietse schreef:
Das geen dubbele LP hoor, of het moet een reissue zijn. Bij is ie zo enkel als ik weet niet wat.
Na 1 opmerking hierover is de boodschap reeds duidelijk hoor.
0
Poa
geplaatst: 20 mei 2008, 22:45 uur
En mijn bericht is ook een beetje fel als ik hem zo nalees.. no offence in ieder geval 

0
geplaatst: 21 mei 2008, 13:19 uur

Voor slechts €9,57 incl. verzending. Erg schappelijk voor dit obscure pareltje.

0
geplaatst: 21 mei 2008, 13:29 uur
Paalhaas schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

die hoes

0
Spijtoptant
geplaatst: 21 mei 2008, 14:13 uur
Ik ben de 21ste eeuw binnengestapt.
Vanmorgen heb ik een MP3-speler gekocht.
(En snap er nog niets van, maar puzzel rustig door, en anders is er altijd nog 'Het miskopen-topic', als ik genoeg heb van het gepruts.)
Vanmorgen heb ik een MP3-speler gekocht.
(En snap er nog niets van, maar puzzel rustig door, en anders is er altijd nog 'Het miskopen-topic', als ik genoeg heb van het gepruts.)
0
Spijtoptant
geplaatst: 21 mei 2008, 15:07 uur
dix schreef:
een wàt ?
een wàt ?
Een MP3-speler.
Heb inmiddels Alles Wieder Offen er op weten te krijgen, en het klinkt heel goed. En dat voor slechts 14 eurootjes, inclusief batterij !

Goh, wat heb ik achtergelopen, zeg.
0
handsome_devil
geplaatst: 21 mei 2008, 19:36 uur
Spijtoptant schreef:
Een MP3-speler.
Heb inmiddels Alles Wieder Offen er op weten te krijgen, en het klinkt heel goed. En dat voor slechts 14 eurootjes, inclusief batterij !
(quote)
Een MP3-speler.

mp3spelers waar 64 mb op past behoren tot de 20e eeuw hoor

0
Spijtoptant
geplaatst: 21 mei 2008, 19:51 uur
Geen idee van. Op het reclamebordje stond "tot 260 tracks", maar na 5 cd's zit het vol, maar dat kan ook met mijn onkunde te maken hebben.
Geen probleem verder, voorlopig genoeg om me mee te vermaken. Als het me gaat bevallen, schaf ik me wel eens iets beters aan.
Edit: op het doosje staat ook "easy use", maar dat vind ik wel grootspraak.
0
Sietse
geplaatst: 21 mei 2008, 22:16 uur
Natural Snow Buildings - Laurie Bird
dus eindelijk binnen na 1 1/2 maand wachten...eerst een verloren pakje, toen iemand die vergat het pakje nog een keer te sturen en nu dus eindelijk toch binnen.
Kreeg er ook nog een tarentel plaat bij, maar dat was dus de verkeerde want heb ik al.
Hopelijk heeft ie degene die ik wou nog om te ruilen, anders is deze voor een mooie prijs te koop (nog gesealed en alles, dus gewoon de prijs die ik er ook voor heb betaald (incl verzenden...duh)...
ps. gaat om Ghetto Beats On The Surface of the Sun vol. 1
Briljante plaat die eigenlijk niet mag ontbreken in de collectie van een muziekliefhebber...
dus eindelijk binnen na 1 1/2 maand wachten...eerst een verloren pakje, toen iemand die vergat het pakje nog een keer te sturen en nu dus eindelijk toch binnen.
Kreeg er ook nog een tarentel plaat bij, maar dat was dus de verkeerde want heb ik al.
Hopelijk heeft ie degene die ik wou nog om te ruilen, anders is deze voor een mooie prijs te koop (nog gesealed en alles, dus gewoon de prijs die ik er ook voor heb betaald (incl verzenden...duh)...
ps. gaat om Ghetto Beats On The Surface of the Sun vol. 1
Briljante plaat die eigenlijk niet mag ontbreken in de collectie van een muziekliefhebber...
0
Herbert LC
geplaatst: 22 mei 2008, 14:02 uur

Silvester Anfang - Kosmies Slachtafval

Sparks - Exotic Creatures of the Deep

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.