MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:

(afbeelding)
€6,99

SelmaDuim
HiLL schreef:
(afbeelding)
€6,99

Aaah! Goed gedaan HiLLy!

Hehe dank U Selma.

Ja Origin vind ik niet zo lekker, maar deze wel. Ik heb hem heel even beluisterd, aangezien o.a. Aerodynamic er zo enthousiast over is en toen hoorde ik toch een andere Muse dus maar lekker meegenomen voor die prijs. En voor Sing For Absolution en Hysteria wil ik dat al graag doen.

(afbeelding)

Bill Frisell - East/West (de reis door Frisell's discografie gaat verder )

(afbeelding)

+ mp3 spelerke!

WHOOHOO

Dielie schreef:
+ mp3 spelerke

Welke?

Miles Davis - Bitches Brew
Tom Waits - Closing Time (€5)
Vashti Bunyan - Just Another Diamond Day

Hangedup - Clatter For Control
Godspeed You Black Emperor - F#A# Infinity
Devendra Banhart / Jana Hunter - Split LP
Wooden Wand - Harem Of The Sundrum & The Witness Figg
Marissa Nadler - The Saga Of Mayflower May

Allen op vinyl. Wooden Wand had ik uiteraard al op cd, maar ik wou 'm ook graag op vinyl omdat daar een mooie 7" bij zit. Uitgebracht op Time-Lag. Mooi spul hebben zij toch altijd.

Die van Marissa Nadler is prachtig. Eigenlijk een kadootje, maar gelukkig kan ik 'm zelf ook regelmatig draaien. Echt een aanrader dit album, luister maar eens naar het openingsnummer Under an Old Umbrella. Hopelijk komt ze binnenkort naar Nederland tijdens haar Europese tour. Mensen die Vashti Bunyan kunnen waarderen (Sander B. bijvoorbeeld ) kunnen dit album blind aanschaffen.

DutchViking

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

€17,50 @ La La Land @ Den Haag @ the Snow

HiLL schreef:
(quote)

Welke?

hoh, zo ene van 50euro in de Makro, die ga nie lang meegaan want ik heb da altijd bij eentje van 512mb

leuk spel

>>Mensen die Vashti Bunyan kunnen waarderen (Sander B. bijvoorbeeld ) kunnen dit album blind aanschaffen.

Bedankt voor de tip Bubbachups, zal eens opzoek gaan naar dit album..

Dielie schreef:
(quote)

hoh, zo ene van 50euro in de Makro, die ga nie lang meegaan want ik heb da altijd bij eentje van 512mb

leuk spel

Ook veel geld dan als ie niet lang meegaat.

The Strokes - First Impressions of Earth
Ik ben er dolblij mee en ga 'm zo eens op mijn gemak beluisteren.

HiLL schreef:
(quote)

Ook veel geld dan als ie niet lang meegaat.

alee, kdacht dat ik eens een zaak had gedaan

ma tis zijn geld waard want ik vind het een leuk dingetje, en er komt zo een "bootje-op-zee" op da schermpje als ik hem uitzet

(afbeelding)

Wat een wereldplaat!!

en

(afbeelding)

En wat is Absolution toch stukken beter!!

Sietse
bubbachups schreef:
Hangedup - Clatter For Control
Godspeed You Black Emperor - F#A# Infinity
Devendra Banhart / Jana Hunter - Split LP
Wooden Wand - Harem Of The Sundrum & The Witness Figg
Marissa Nadler - The Saga Of Mayflower May

Allen op vinyl. Wooden Wand had ik uiteraard al op cd, maar ik wou 'm ook graag op vinyl omdat daar een mooie 7" bij zit. Uitgebracht op Time-Lag. Mooi spul hebben zij toch altijd.

Die van Marissa Nadler is prachtig. Eigenlijk een kadootje, maar gelukkig kan ik 'm zelf ook regelmatig draaien. Echt een aanrader dit album, luister maar eens naar het openingsnummer Under an Old Umbrella. Hopelijk komt ze binnenkort naar Nederland tijdens haar Europese tour. Mensen die Vashti Bunyan kunnen waarderen (Sander B. bijvoorbeeld ) kunnen dit album blind aanschaffen.

Heb je haar met de vorige tour gezien? Ik twee keer, zo mooi. Ik heb beide haar platen op vinyl, toen gekocht .

Die Wooden Wand wil ik ook heel graag hebben.

dani

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Allen Must-Haves die ik al kende, maar echt op CD moest hebben Ravi Shankar is niet precies dezelfde, heb de cd van een vriend gekregen die net terug is uit India, prachtig!

Sietse schreef:

Heb je haar met de vorige tour gezien? Ik twee keer, zo mooi. Ik heb beide haar platen op vinyl, toen gekocht .

Nee, helaas niet. Waarom weet ik eigenlijk niet meer, maar ik had een reden...

Maar goed, hopelijk kan ik dit jaar alsnog. Ze gaat met Jana Hunter touren door Europa, lijkt mij een geweldige combinatie. En Wooden Wand & The Vanishing Voice zal begin maart in Paradiso staan met Sun 0))), Earth en nog wat namen. Eens kijken of dat te plannen valt, want Wooden Wand wil ik toch wel erg graag live zien!

Gisteren ben ik er eindelijk eens aan toegekomen om het Paavoharju album te kopen. Daar zat ik nu al zolang tegen aan te hikken.

(afbeelding)

DutchViking

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Sietse
bubbachups schreef:

En Wooden Wand & The Vanishing Voice zal begin maart in Paradiso staan met Sun 0))), Earth en nog wat namen.

/me beukt hoofd heel hard tegen de muur....

DAAR GA IK HEEN....

me beukt hoofd heel hard tegen de muur....

lol

Lekker bezig die c-moon! Goed voor de economie!

Ja, vertel dat maar aan mijn portefeuille ;-(

En dan zijn er nog een paar zaakjes die ik bestelde onderweg:
- Riverside
- Deep Purple
- Streams Of Passion
- My Dying Bride (words of light)

Ja, het is een dure hobby... ;-o

Stars - Set Yourself on Fire

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:30 uur

geplaatst: vandaag om 00:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.