De Site / Gebruikers / Het complexe "Vat je Mede-User samen in één nummer"
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:57 uur
Mojo Pin schreef:
Drie uitverkorenen:
Lin: The Cure - The Lovecats
Lin is een groot fan van The Cure en steekt dat niet onder stoelen of banken. Een vrolijk nummer dat haar werkelijk op het lijf is geschreven. Bovendien houdt ze van katten.
Drie uitverkorenen:
Lin is een groot fan van The Cure en steekt dat niet onder stoelen of banken. Een vrolijk nummer dat haar werkelijk op het lijf is geschreven. Bovendien houdt ze van katten.

of schildpadden, tis maar net hoe t licht valt denk ik

the Cure is wel
inderdaad 
0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:59 uur
Exfrozen schreef:
Ik ook maar ff een aantal users onder handen genomen.
Lin: Tool - Eulogy
Ik ook maar ff een aantal users onder handen genomen.
Lin: Tool - Eulogy
wow!
mn favoriete tool nummer

hoe wist je t?

0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:03 uur
Ik ga ook maar eens een poging wagen..
aERodynamIC: Prince - Housequake
andré: Underworld - Two Months Off
Anna.R: The Streets - Blinded By The Lights
Arno: Das Pop - You
BoordAppel: N.E.R.D - Provider
Electro_: Patrick Wolf - The Childcatcher
Exfrozen: Tool - Hooker With A Penis
herman: The Knife - Heartbeats
HOUSECAT: Green Day - Holiday
jowietje: Jamelia - Superstar
luc011190: Gruppo Sportivo - I Shot My Manager
musicfriek: Jeff Mills - The Bells
nevyn: Marillion - The Invisible Man
Reijersen: India.Arie - Can I Walk With You?
Relax: K-Os - Crabbuckit
Waarschijnlijk heel veel vergeten, vervolg volgt nog
aERodynamIC: Prince - Housequake
andré: Underworld - Two Months Off
Anna.R: The Streets - Blinded By The Lights
Arno: Das Pop - You
BoordAppel: N.E.R.D - Provider
Electro_: Patrick Wolf - The Childcatcher
Exfrozen: Tool - Hooker With A Penis
herman: The Knife - Heartbeats
HOUSECAT: Green Day - Holiday
nevyn: Marillion - The Invisible Man
Reijersen: India.Arie - Can I Walk With You?
Relax: K-Os - Crabbuckit

0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:15 uur
Das Pop is best wel een sterke groep, maar hoe kom je bij dit nummer?

0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:17 uur
Dazzled Kid schreef:
Leuk!
Een van mijn ontdekkingen tijdens de Dance KO, geweldig nummer idd 
0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:17 uur
Arno schreef:
(quote)

Hmm, volgens mij omdat jij een keer bij de Hoezen KO de hoes van I Love voorstelde.. en ik had die toen ook al voorgesteld, dus vanaf toen in mijn hersens: Arno > Das Pop.

0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:18 uur
Dazzled Kid schreef:
Hmm, volgens mij omdat jij een keer bij de Hoezen KO de hoes van I Love voorstelde.. en ik had die toen ook al voorgesteld, dus vanaf toen in mijn hersens: Arno > Das Pop.
(quote)

Aha
Die hoes vind ik inderdaad erg mooi 
0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:21 uur
handsome_devil schreef:
Mag ik hierbij uitleg, aangezien de tekst nogal heftig is (en niet echt bij mij past vind ik)
Het is in ieder geval wel een goed nummer 
Al de teksten van Maynard James Keenan zijn helaas heftig, maar aangezien ik dit nummer 1 van de beste van APC vind en jij die op 4,5* had staan had ik die gekozen.(quote)
Mag ik hierbij uitleg, aangezien de tekst nogal heftig is (en niet echt bij mij past vind ik)
Het is in ieder geval wel een goed nummer 
0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:21 uur
0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:23 uur
Exfrozen schreef:

Was mijn keuze bij die van jou goed?
(quote)

Was mijn keuze bij die van jou goed?
Ik hoop niet dat ik nu je geheim verklapt heb

Nee, maar ''Pass that Dutch'' vind ik inderdaad een lekker nummer, vraag me alleen af hoe je erbij komt?

0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:25 uur
Reijersen schreef:
Briljante keuze
Maar wil toch altijd de achterliggende gedachte weten
(quote)
Briljante keuze

Maar wil toch altijd de achterliggende gedachte weten

Superstition soul-aanbidder
, superstition is dus wel een weg
. En het nummer vind ik 1 van de zoveel goede Wonder nummers.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:27 uur
Exfrozen schreef:
HammerHead: Meshuggah - Closed Eye Visuals
HammerHead: Meshuggah - Closed Eye Visuals
Heersend, gelijk even Nothing draaien.
Verder al 2x Neurosis - Purify genoemd, misschien wel het beste Neurosis nummer inderdaad.

Des te groter de schande dat dit nummer niet in de mega knock-out zit.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:30 uur
Dazzled Kid schreef:

NEE!!
Dazzled Kid schreef:
Nee, maar ''Pass that Dutch'' vind ik inderdaad een lekker nummer, vraag me alleen af hoe je erbij komt?

Hoor ik nog steeds vaak in de discotheek en dat is genieten.
Dus jij zal hem ook wel horen omdat je zo vaak uitgaat.
0
handsome_devil
geplaatst: 12 juli 2006, 14:34 uur
Exfrozen schreef:
(quote)
Al de teksten van Maynard James Keenan zijn helaas heftig, maar aangezien ik dit nummer 1 van de beste van APC vind en jij die op 4,5* had staan had ik die gekozen.Ha ok, ik dacht dat je mij associeerde met de tekst of zo
pfiew 
0
geplaatst: 12 juli 2006, 16:28 uur
Mmmm... Leuk, nummer waar ik vroeger ook veel naar luisterde en nog steeds fuckin' swingin' shit vind
Keuze gemaakt op basis van een PM gok ik
Mmmm... Leuk, nummer waar ik vroeger ook veel naar luisterde en nog steeds fuckin' swingin' shit vind

Keuze gemaakt op basis van een PM gok ik

0
geplaatst: 12 juli 2006, 16:43 uur
Kasperbert schreef:
obsessed: Riverside - Artificial Smile
obsessed: Riverside - Artificial Smile
I hate you cause they love you
I wish you ill cause they wish you well
Bedankt

0
geplaatst: 12 juli 2006, 16:46 uur
obsessed schreef:
Bedankt
(quote)
Bedankt

, nogmaals: ik lette alleen op de melodie
(ik let nooit op teksten en ken ook nauwelijks teksten)
0
geplaatst: 12 juli 2006, 16:48 uur
I know, maar kon het toch niet laten 
Prachtig nummer natuurlijk

Prachtig nummer natuurlijk

0
geplaatst: 12 juli 2006, 17:05 uur
Mojo Pin schreef:
jowietje: A*Teens - Super Trouper
Deze jongeman behoeft eigenlijk geen introductie. Een echte ouderwetse tiener die het goede van toen en het slechte van nu in zichzelf heeft verenigd. Lekker op straat voetballen met vriendjes, waarbij de meegebrachte rugzakken vol schoolboeken fungeren als doelpalen, om vervolgens thuis voor de buis nog even snel de dag top 5 mee te pikken. En niets gemist bij Re:action, hoor. Het leven van de straat, relatieproblemen, geldgebrek: dat zijn zaken waar jowietje helemaal niks van moet hebben, en gelijk heeft ie. Be happy, aight, je weet toggg. En snel met het laatste zakgeld naar de Free Record Shop voor de nieuwe Nelly Furtado. Zie hem grijnzen.
Deze jongeman behoeft eigenlijk geen introductie. Een echte ouderwetse tiener die het goede van toen en het slechte van nu in zichzelf heeft verenigd. Lekker op straat voetballen met vriendjes, waarbij de meegebrachte rugzakken vol schoolboeken fungeren als doelpalen, om vervolgens thuis voor de buis nog even snel de dag top 5 mee te pikken. En niets gemist bij Re:action, hoor. Het leven van de straat, relatieproblemen, geldgebrek: dat zijn zaken waar jowietje helemaal niks van moet hebben, en gelijk heeft ie. Be happy, aight, je weet toggg. En snel met het laatste zakgeld naar de Free Record Shop voor de nieuwe Nelly Furtado. Zie hem grijnzen.
Haha klopt nog best veel van ook! Behalve het deel van Re:action en de dag top 5 want daar heb ik geen behoefte aan

Alleen het nummer zelf is verschrikkelijk maar de uitleg is goed

0
geplaatst: 12 juli 2006, 17:07 uur
Dazzled Kid schreef:

Leuk nummer
hoor maar het vraagt om uitleg
Al zegt de titel genoeg 
0
Mojo Pin
geplaatst: 12 juli 2006, 17:16 uur
jowietje schreef:
Haha klopt nog best veel van ook!
(quote)
Haha klopt nog best veel van ook!

Ik heb het niet meer!

0
geplaatst: 13 juli 2006, 07:43 uur
0
geplaatst: 13 juli 2006, 09:52 uur
Mojo Pin schreef:
Drie uitverkorenen:
nevyn: Chris Cornell - Flutter Girl
Wanneer ik aan nevyn denk, denk ik aan grunge, met alle gevolgen van dien, zoals veels te wijde houthakkersblousen. Maar daarmee doe je haar eigenlijk te kort, want nevyn is meer dan alleen grunge. Kijk niet vreemd op als ze een doos tissues tevoorschijn haalt tijdens een Jeff Buckley-luistersessie. Een veelzijdig iemand dus, die door alle denkbare muziekgenres heen fladdert.
Drie uitverkorenen:
nevyn: Chris Cornell - Flutter Girl
Wanneer ik aan nevyn denk, denk ik aan grunge, met alle gevolgen van dien, zoals veels te wijde houthakkersblousen. Maar daarmee doe je haar eigenlijk te kort, want nevyn is meer dan alleen grunge. Kijk niet vreemd op als ze een doos tissues tevoorschijn haalt tijdens een Jeff Buckley-luistersessie. Een veelzijdig iemand dus, die door alle denkbare muziekgenres heen fladdert.
Briljant Mojo!

0
geplaatst: 13 juli 2006, 11:17 uur
0
geplaatst: 14 juli 2006, 22:00 uur
L_T_B schreef:
handsome_devil The Riverboat Gamblers – Bizs Sluts
handsome_devil The Riverboat Gamblers – Bizs Sluts
Nadat ik End of Love van Clem Snide nog eens heb beluisterd ben ik tot de conclusie gekomen dat ik in eerste instantie de verkeerde keuze heb gemaakt. Het nummer Weird vat mijn mede-user handsome_devil namelijk veel beter samen.

* denotes required fields.