MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Het complexe "Vat je Mede-User samen in één nummer"

zoeken in:
Lin
Mojo Pin schreef:
Drie uitverkorenen:

Lin: The Cure - The Lovecats
Lin is een groot fan van The Cure en steekt dat niet onder stoelen of banken. Een vrolijk nummer dat haar werkelijk op het lijf is geschreven. Bovendien houdt ze van katten.

of schildpadden, tis maar net hoe t licht valt denk ik

the Cure is wel inderdaad

Lin
Exfrozen schreef:
Ik ook maar ff een aantal users onder handen genomen.

Lin: Tool - Eulogy

wow!
mn favoriete tool nummer

hoe wist je t?

Ik ga ook maar eens een poging wagen..

aERodynamIC: Prince - Housequake
andré: Underworld - Two Months Off
Anna.R: The Streets - Blinded By The Lights
Arno: Das Pop - You
BoordAppel: N.E.R.D - Provider
Electro_: Patrick Wolf - The Childcatcher
Exfrozen: Tool - Hooker With A Penis
herman: The Knife - Heartbeats
HOUSECAT: Green Day - Holiday
jowietje: Jamelia - Superstar
luc011190: Gruppo Sportivo - I Shot My Manager
musicfriek: Jeff Mills - The Bells
nevyn: Marillion - The Invisible Man
Reijersen: India.Arie - Can I Walk With You?
Relax: K-Os - Crabbuckit

Waarschijnlijk heel veel vergeten, vervolg volgt nog

Dazzled Kid schreef:

Arno: Das Pop - You

Das Pop is best wel een sterke groep, maar hoe kom je bij dit nummer?

Dazzled Kid schreef:
musicfriek: Jeff Mills - The Bells

Leuk! Een van mijn ontdekkingen tijdens de Dance KO, geweldig nummer idd

Arno schreef:
(quote)

Das Pop is best wel een sterke groep, maar hoe kom je bij dit nummer?

Hmm, volgens mij omdat jij een keer bij de Hoezen KO de hoes van I Love voorstelde.. en ik had die toen ook al voorgesteld, dus vanaf toen in mijn hersens: Arno > Das Pop.

Dazzled Kid schreef:
(quote)

Hmm, volgens mij omdat jij een keer bij de Hoezen KO de hoes van I Love voorstelde.. en ik had die toen ook al voorgesteld, dus vanaf toen in mijn hersens: Arno > Das Pop.

Aha Die hoes vind ik inderdaad erg mooi

Dazzled Kid schreef:

HOUSECAT: Green Day - Holiday

handsome_devil schreef:
(quote)

Mag ik hierbij uitleg, aangezien de tekst nogal heftig is (en niet echt bij mij past vind ik) Het is in ieder geval wel een goed nummer
Al de teksten van Maynard James Keenan zijn helaas heftig, maar aangezien ik dit nummer 1 van de beste van APC vind en jij die op 4,5* had staan had ik die gekozen.

Dazzled Kid schreef:

Exfrozen: Tool - Hooker With A Penis

Was mijn keuze bij die van jou goed?

Exfrozen schreef:
(quote)

Was mijn keuze bij die van jou goed?

Ik hoop niet dat ik nu je geheim verklapt heb

Nee, maar ''Pass that Dutch'' vind ik inderdaad een lekker nummer, vraag me alleen af hoe je erbij komt?

Reijersen schreef:
(quote)

Briljante keuze

Maar wil toch altijd de achterliggende gedachte weten

Superstition soul-aanbidder , superstition is dus wel een weg . En het nummer vind ik 1 van de zoveel goede Wonder nummers.

Exfrozen schreef:
HammerHead: Meshuggah - Closed Eye Visuals

Heersend, gelijk even Nothing draaien.

Verder al 2x Neurosis - Purify genoemd, misschien wel het beste Neurosis nummer inderdaad.

Des te groter de schande dat dit nummer niet in de mega knock-out zit.

Dazzled Kid schreef:
Ik hoop niet dat ik nu je geheim verklapt heb

NEE!!

Dazzled Kid schreef:
Nee, maar ''Pass that Dutch'' vind ik inderdaad een lekker nummer, vraag me alleen af hoe je erbij komt?

Hoor ik nog steeds vaak in de discotheek en dat is genieten. Dus jij zal hem ook wel horen omdat je zo vaak uitgaat.

handsome_devil
Exfrozen schreef:
(quote)
Al de teksten van Maynard James Keenan zijn helaas heftig, maar aangezien ik dit nummer 1 van de beste van APC vind en jij die op 4,5* had staan had ik die gekozen.

Ha ok, ik dacht dat je mij associeerde met de tekst of zo pfiew

Mojo Pin
Kennelijk een misverstand.

luc011190: Gruppo Sportivo - I Shot My Manager

Mmmm... Leuk, nummer waar ik vroeger ook veel naar luisterde en nog steeds fuckin' swingin' shit vind
Keuze gemaakt op basis van een PM gok ik

Heb ik trouwens al gezegd dat dit mijn favoriete MuMetopic is!

Kasperbert schreef:
obsessed: Riverside - Artificial Smile

I hate you cause they love you
I wish you ill cause they wish you well

Bedankt

obsessed schreef:
(quote)

I hate you cause they love you
I wish you ill cause they wish you well

Bedankt

, nogmaals: ik lette alleen op de melodie (ik let nooit op teksten en ken ook nauwelijks teksten)

I know, maar kon het toch niet laten

Prachtig nummer natuurlijk

Mojo Pin schreef:

jowietje: A*Teens - Super Trouper
Deze jongeman behoeft eigenlijk geen introductie. Een echte ouderwetse tiener die het goede van toen en het slechte van nu in zichzelf heeft verenigd. Lekker op straat voetballen met vriendjes, waarbij de meegebrachte rugzakken vol schoolboeken fungeren als doelpalen, om vervolgens thuis voor de buis nog even snel de dag top 5 mee te pikken. En niets gemist bij Re:action, hoor. Het leven van de straat, relatieproblemen, geldgebrek: dat zijn zaken waar jowietje helemaal niks van moet hebben, en gelijk heeft ie. Be happy, aight, je weet toggg. En snel met het laatste zakgeld naar de Free Record Shop voor de nieuwe Nelly Furtado. Zie hem grijnzen.

Haha klopt nog best veel van ook! Behalve het deel van Re:action en de dag top 5 want daar heb ik geen behoefte aan
Alleen het nummer zelf is verschrikkelijk maar de uitleg is goed

Dazzled Kid schreef:

jowietje: Jamelia - Superstar

Waarschijnlijk heel veel vergeten, vervolg volgt nog

Leuk nummer hoor maar het vraagt om uitleg Al zegt de titel genoeg

Mojo Pin
jowietje schreef:
(quote)

Haha klopt nog best veel van ook!

Ik heb het niet meer!

luc011190 schreef:
Heb ik trouwens al gezegd dat dit mijn favoriete MuMetopic is!

En het mijne

Mojo Pin schreef:
Drie uitverkorenen:

Lin: The Cure - The Lovecats
Lin is een groot fan van The Cure en steekt dat niet onder stoelen of banken. Een vrolijk nummer dat haar werkelijk op het lijf is geschreven. Bovendien houdt ze van katten.

nevyn: Chris Cornell - Flutter Girl
Wanneer ik aan nevyn denk, denk ik aan grunge, met alle gevolgen van dien, zoals veels te wijde houthakkersblousen. Maar daarmee doe je haar eigenlijk te kort, want nevyn is meer dan alleen grunge. Kijk niet vreemd op als ze een doos tissues tevoorschijn haalt tijdens een Jeff Buckley-luistersessie. Een veelzijdig iemand dus, die door alle denkbare muziekgenres heen fladdert.

jowietje: A*Teens - Super Trouper
Deze jongeman behoeft eigenlijk geen introductie. Een echte ouderwetse tiener die het goede van toen en het slechte van nu in zichzelf heeft verenigd. Lekker op straat voetballen met vriendjes, waarbij de meegebrachte rugzakken vol schoolboeken fungeren als doelpalen, om vervolgens thuis voor de buis nog even snel de dag top 5 mee te pikken. En niets gemist bij Re:action, hoor. Het leven van de straat, relatieproblemen, geldgebrek: dat zijn zaken waar jowietje helemaal niks van moet hebben, en gelijk heeft ie. Be happy, aight, je weet toggg. En snel met het laatste zakgeld naar de Free Record Shop voor de nieuwe Nelly Furtado. Zie hem grijnzen.

Briljant Mojo!

Dazzled Kid schreef:
Reijersen: India.Arie - Can I Walk With You?

Ik blijf om de onderbouwing vragen

Mojo Pin
Hij neemt een loopje met je.

Mojo Pin schreef:
Hij neemt een loopje met je.

L_T_B schreef:
handsome_devil The Riverboat Gamblers – Bizs Sluts

Nadat ik End of Love van Clem Snide nog eens heb beluisterd ben ik tot de conclusie gekomen dat ik in eerste instantie de verkeerde keuze heb gemaakt. Het nummer Weird vat mijn mede-user handsome_devil namelijk veel beter samen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:47 uur

geplaatst: vandaag om 19:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.