De Site / Gebruikers / wat draai je nu #4
zoeken in:
0
geplaatst: 1 september 2012, 16:43 uur
Is ie goed? Vriend van me DYLAN FAN (!!!) vind het erg mooi allemaal.....
0
geplaatst: 1 september 2012, 16:52 uur
freakey schreef:
Ik denk dat je als Dylan Fan sowiso alles door een bepaalde bril placht te bekijken en eventueel bereid bent, al dan niet onbewust, het een en ander te maskeren met de mantel der Dylan-liefde.
Aangezien ik toch ook wel een groot liefhebber ben van de man en zijn werk, vrees ik dan ook dat ook ik het tot nu toe uitgelekte materiaal ook niet geheel onbevooroordeeld zal kunnen beoordelen

Maar goed, afgezien van Early Roman Kings moet ik zeggen dat de andere 4 nummers die uitgelekt zijn toch behoorlijk veelbelovend klinken.
Het wachten is op de andere 5 songs en hopelijk kan ik het album voor mijn vakantie, die op 10 september begint, al ergens kopen.
Mooi onderweg naar de Franse Alpen genieten van die kapotte stembanden van dhr. Zimmerman

0
sxesven
geplaatst: 1 september 2012, 16:56 uur
Eerder vandaag:

Hijokaidan - Modern (1989)

Hijokaidan - Noise from Trading Cards
Nu:

Hitoshi Sakimoto - Final Fantasy XII

Hijokaidan - Modern (1989)

Hijokaidan - Noise from Trading Cards
Nu:

Hitoshi Sakimoto - Final Fantasy XII
0
geplaatst: 1 september 2012, 17:11 uur
@Stalin. Ik ga het ZEKER checken, ben zelf wel grote liefhebber maar geen toegeweide fan... ben wel benieuwd, vond daat laatste platen van Dylan best te pruimen... ondanks de kapotte stembanden.....
0
geplaatst: 1 september 2012, 21:30 uur

En omdat het zo mooi is maar meteen de volgende EP erachter aan.

0
geplaatst: 1 september 2012, 23:13 uur
freakey schreef:
@Stalin. Ik ga het ZEKER checken, ben zelf wel grote liefhebber maar geen toegeweide fan... ben wel benieuwd, vond daat laatste platen van Dylan best te pruimen... ondanks de kapotte stembanden.....
Ik moet bekennen dat ik wel een zwak heb voor kapotte of ontbrekende stembanden, vandaar ook mijn voorliefde voor Dylan, Cohen en Waits

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.