De Site / Gebruikers / wat draai je nu #4
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2011, 19:21 uur
Ik ga voor de tweede keer achter elkaar in dit album verdrinken:

0
geplaatst: 4 april 2011, 19:30 uur
hoi123 schreef:
Is hij goed?
(quote)
Is hij goed?
Nee, ik heb iets nieuws uitgevonden: muziek SM. Ik vind het leuk om muziek die ik zo slecht vind dat mijn oren pijn doen vaker te draaien

Nou even serieus: Hij is práchtig, en ik moet zeggen: dit lijkt me precies iets voor jou. Probeer deze of zijn laatste album eens zou ik zeggen. Ingetogen, emotievolle muziek. Ik meen het dat dit echt iets voor jou is als ik het goed inschat

0
geplaatst: 4 april 2011, 19:31 uur
niels94 schreef:
Nee, ik heb iets nieuws uitgevonden: muziek SM. Ik vind het leuk om muziek die ik zo slecht vind dat mijn oren pijn doen vaker te draaien
Nou even serieus: Hij is práchtig, en ik moet zeggen: dit lijkt me precies iets voor jou. Probeer deze of zijn laatste album eens zou ik zeggen. Ingetogen, emotievolle muziek. Ik meen het dat dit echt iets voor jou is als ik het goed inschat
(quote)

Ideetje?

Ben benieuwd, de laatste ken ik overigens al.
0
geplaatst: 4 april 2011, 19:34 uur
Dan vind je deze sowieso goed. Mogelijk is hij beter 
Noise is denk ik niet mijn genre, trouwens
Er stond trouwens een ge-wel-di-ge reactie onder:
Wanna appreciate silence? listen to noise...
Ik vond hem leuk

Noise is denk ik niet mijn genre, trouwens

Er stond trouwens een ge-wel-di-ge reactie onder:
Wanna appreciate silence? listen to noise...
Ik vond hem leuk

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.