De Site / Gebruikers / Wat is je job?
zoeken in:
0
geplaatst: 8 maart 2008, 17:25 uur
dix schreef:
wij maken momenteel een maquette van Khanty-Mansiysk, om ook maar eens een moeilijk woord neer te leggen.
wij maken momenteel een maquette van Khanty-Mansiysk, om ook maar eens een moeilijk woord neer te leggen.
Khanty-Mansiysk
(Russisch: Ханты-Мансийск) is een Russische stad en het bestuurlijk centrum van het autonome district Chanto-Mansië en daarbinnen tevens van het district Chanti-Mansiejski. Het ligt in Zuid-West-Siberië aan de rivier de Irtysj, op 15 kilometer van haar samenstroom met de Ob, op 264 kilometer ten westen van het treinstation van Neftejoegansk, 1076 kilometer ten noordoosten van Tjoemen (per autoweg) en 2759 kilometer ten noordoosten van Moskou (per vliegtuig).
tenminste dat dacht ik....

0
DutchViking
geplaatst: 10 maart 2008, 12:13 uur
Ik ben werkzaam als Credit Manager bij een industriële onderneming. Dat houdt onder meer in dat ik me bezig houd met inkomende geldstromen, kredietwaardigheid van afnemers beoordeel, kredietanalyses opstel en incassozaken en faillissementen onder mijn hoede neem.
0
DutchViking
geplaatst: 18 juni 2008, 18:04 uur
DonDijk schreef:
Enge mensen meestal. Jij niet hoor! (denk ik dan maar)
Enge mensen meestal. Jij niet hoor! (denk ik dan maar)
Dank je
Daar heb je misschien wel gelijk in, ik probeer bij het benaderen van klanten altijd menselijk en correct te blijven. Als ik zie hoe bot en rigoureus sommige collega's van mij te werk gaan, zou ik me bijna gaan schamen om credit manager te zijn. Ik word eigenlijk nooit kwaad of bot, ik merk in mijn werk dat klantgericht en tactisch te werk gaan veel meer effect heeft (zeker bij klanten waar we al jaren zaken mee doen).
Het leuke van dit beroep is dan ook het contact met de klanten, hoewel ik dagelijks slechte smoesjes hoor over het hoe en waarom zij niet willen betalen. Eigenlijk zou ik het liefst iets gaan doen met een wat commerciëlere insteek, iets in de trant van wat jij doet (zie ik enkele pagina's terugbladerend
).
0
geplaatst: 18 juni 2008, 23:17 uur
Mijn baan is regiocoordinator fondswerving voor een goed doel in Gelderland en werk vanuit huis. Ik coordineer rond de 125 vrijwilligers op dit moment.
0
SelmaDuim
geplaatst: 18 juni 2008, 23:30 uur
Ik werk tegenwoordig als reclasseringswerker en breng advies-en voorlichtingsrapporten uit aan de rechtbank over verdachten van allerlei soorten delicten. 

0
Mordor
geplaatst: 19 juni 2008, 12:52 uur
Ik werk als klachtencorrespondent bij de Gouden Gids. klachtoplossing bieden waar nodig aan de klant (crediteren, service verlenen, advertentieruimte aanbieden etc.)
0
geplaatst: 19 juni 2008, 14:45 uur
P Jay schreef:
Haha, uit Oostakker of all places
(quote)
Haha, uit Oostakker of all places

idd, Oostakker
funny dorpje.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 19:53 uur
Ik werk sinds bijna drie maanden bij Kappersservice Floral, na zes jaar bij de Beauty Company te hebben gezeten. Beetje in hetzelfde wereldje blijven is goed voor me.
Magazijnmedewerker die van heel veel markten thuis is; eens doe ik de inkomende goederen controleren, dan ruim ik bulkvoorraad eens op, dan pak ik bestellingen bij elkaar, dan doe ik dit, dan doe ik dat. Heel divers 
Magazijnmedewerker die van heel veel markten thuis is; eens doe ik de inkomende goederen controleren, dan ruim ik bulkvoorraad eens op, dan pak ik bestellingen bij elkaar, dan doe ik dit, dan doe ik dat. Heel divers 
0
geplaatst: 19 juni 2008, 19:55 uur
SelmaDuim schreef:
Ik werk tegenwoordig als reclasseringswerker en breng advies-en voorlichtingsrapporten uit aan de rechtbank over verdachten van allerlei soorten delicten.

Je hebt Appie Happie in de steek gelaten....shame on you
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 11:48 uur
Ik werk bij een groothandel cd & dvd. Wij leveren uitsluitend aan Openbare Bibliotheken in Vlaanderen. Mijn job bestaat er vooral uit om offertes op te stellen, beheer van een deel van onze stockvoorraad (bij mij is dat dan vooral via De Konkurrent, PIAS, Rough Trade en het nu spijtig genoeg ter ziele gegane Lowlands) , het adviseren van de bibliotheken bij hun collectieopbouw en promotie van nieuwe uitgaves via het opstellen van releaselijsten en website.
Interessante job én ik zit aan de bron
Interessante job én ik zit aan de bron

0
geplaatst: 7 juli 2008, 22:32 uur
Sinds vandaag ben ik "Technisch Deskundige - Webconsulent" voor de Communicatiedienst van de Provincie Antwerpen (op het Provinciehuis dus). 

0
geplaatst: 24 juli 2008, 01:29 uur
Gefeliciteerd c-moon.
Heb hier nog niet gereageerd zie ik (nou nou, jullie missen wat
)
Ik studeer Natuurkunde en Wiskunde aan de UU, begin aan mijn 3e jaar in september. Wil er nog een minor Econometrie inpassen, en zit te denken aan bachelor Filosofie, maar dat laatste zal qua tijd niet zo makkelijk gaan vrees ik (en om nu 2 jaar uit te lopen daarvoor zie ik niet zo zitten, gezien de kosten).
Heb hier nog niet gereageerd zie ik (nou nou, jullie missen wat
)Ik studeer Natuurkunde en Wiskunde aan de UU, begin aan mijn 3e jaar in september. Wil er nog een minor Econometrie inpassen, en zit te denken aan bachelor Filosofie, maar dat laatste zal qua tijd niet zo makkelijk gaan vrees ik (en om nu 2 jaar uit te lopen daarvoor zie ik niet zo zitten, gezien de kosten).
0
geplaatst: 24 juli 2008, 09:40 uur
Ik ben aangenomen bij de Jumbo
En ik kan er over een paar weekjes gaan werken.
En ik kan er over een paar weekjes gaan werken.
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 22:15 uur
Ik ga over drie weken aan mijn nieuwe studie Interactive Media beginnen aan de Hogeschool van Amsterdam. Momenteel werk ik bij TNT als postbode, waar ik dus over drie weken (godzijdank) mee stop.
0
Sexie_Sadie
geplaatst: 11 augustus 2008, 19:13 uur
Nog druk aan het scholen, maar als bijbaantje geef ik dansles!
0
geplaatst: 5 september 2008, 19:15 uur
student Beeld-Geluid-Montage aan het RITS in Brussel. bijna in het 2de jaar nog 1 herexamen
0
geplaatst: 6 september 2008, 00:20 uur
Iets met cijfers en geld. Andermans geld, toch een beetje mijn cijfers.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 september 2008, 16:01 uur
Klanten- en leveranciersboekhouding bij een bouwonderneming. Cijfers, cijfers, cijfers...
0
DonDijk
geplaatst: 6 september 2008, 16:06 uur
Right now my job is eating donuts. Or maybe..hey wait a minute, aren't you..BAM!BAM! ..yep.. 

0
geplaatst: 6 september 2008, 16:37 uur
Ben sinds een paar maandjes Quality Coordinator bij Logitech.
* denotes required fields.