menu

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
avatar van 2MY
2MY
'k Heb er weer een 'job' bij

Samen met een vriend ben ik een youtube-kanaal gestart waarin we gaan koken met een studentenbudget van maximaal 5 euro!

We gooien wekelijks een filmpje online en zullen waarschijnlijk hiermee stinkend rijk worden

Hieronder alvast onze eerste worp, officieel pas vanaf zondag, maar beschouw dit maar als een sneak-preview. Ohja, ik ben de 'blauwe trui' in beeld. Onze gezichten zie je niet, althans het mijne toch niet. Let vooral op het moment dat ik de pannenkoek feilloos omdraai



avatar van GrafGantz
Opmerkelijkste moment: de tomaatetende hond.

avatar van NewYorkCityLight
Leuk in elkaar gedraaid met die muziek erbij en dat applaus

avatar van Cygnus
Die hond!

avatar van 2MY
2MY
Het moment dat ik de hete pannenkoek op het bord laat 'glijden' vond mijn duim toch ook redelijk memorabel.

avatar van Osiris Apis
Leuk gedaan!

avatar van vleertje
Zo ik kook de komende tijd met de smartfoon in de buurt voor de instructies.

avatar van jasper1991
Knap in elkaar gezet, vermakelijk om te zien.

Stijn_Slayer
Die pannenkoek ziet er walgelijk uit, maar grappig gedaan.

Die hond

avatar van 2MY
2MY
die pannenkoek scoorde even hoog op 'smakelijkheid' als op 'walgelijk uitzicht'. Echt een aanrader.

Degenen die graag onze facebook-pagina zouden liken (en da's niks om beschaamd over te zijn) mogen 'Recepten Voor Een Klein Budget' in de zoek-balk van facebook intypen. Uzelf abonneren op youtube mag natuurlijk ook. Juist bericht gekregen dat studenten.net onze video's op hun site wil

Volgende zondag gaat deze Vlaam oerhollandse pepernoten bakken (voor de Belgen: dat zijn spekulaas-keutels). Benieuwd wat mijn hond daarvan vindt

avatar van GrafGantz
2MY schreef:
Volgende zondag gaat deze Vlaam oerhollandse pepernoten bakken (voor de Belgen: dat zijn spekulaas-keutels).


Afgaande op de Vlaamse vertaling neem ik aan dat je kruidnoten bedoelt en geen pepernoten

avatar van 2MY
2MY
minpunt in mijn inburgeringsprogramma!

Volgens Wikipedia is het ondertussen gangbaar om dat als één pot nat te zien

avatar van Fathead
Wat een fijn weetje over kaas tijdens de instructie!

Het moeilijkste aan dit gerecht lijkt mij overigens het op tijd de verpakking van die los verpakte cheddarplakjes te verwijderen voordat de pannenkoek gaar is...

avatar van 2MY
2MY
We hebben het ook geprobeerd zónder die verpakking te verwijderen, maar daar werd het gerecht toch niet echt beter van. Och ja, wat gepruts maakt het wel echter, niet?

Valt het trouwens op dat de 'rechterkant' op seconde 37 te laat is met z'n ei omdat hij het tafeltje dat naast hem stond keihard omver stootte (waarop dat ei zich bevond) en hij een reserve-ei uit de doos wat verderop moest halen?
Nee? Gelukkig

avatar van Fathead
Vond de hond zeker ook niet erg?

avatar van jasper1991
2MY schreef:
minpunt in mijn inburgeringsprogramma!

Volgens Wikipedia is het ondertussen gangbaar om dat als één pot nat te zien
Is ook zo, maar ik kan me er wel een beetje aan ergeren als Nederlanders dat doen. Dan heb je pepernoten en pepernoten.

avatar van 2MY
2MY
kga het alvast als 'weetje' voor in de video opschrijven

Dus de échte pepernoten zijn eigenlijk die rubberen dingen?

avatar van 2MY
2MY
Allez vooruit, nog eentje dan, omdat ik het hier had aangekondigd. Voor meer filmpjes moet je maar facebook-vriendjes worden

Deze keer ben ik de rode trui! Special guests zijn het buurjongetje en twee schoorsteenvegers die toevallig in de buurt waren...



avatar van hoi123
Leuke filmpjes, 2MY!

Werk zelf overigens al zo'n anderhalf jaar iedere zaterdag als straatverkoper - ja, zo'n vervelende ja - van abonnementen op NRC of Parool. Is misschien niet het baantje met de meeste streetcredits, maar zolang ik een beetje goed blijf verkopen verdien ik rond de 80 à 100 euro per dag en dat is best prima voor een middelbare scholier.

avatar van 2MY
2MY
hoi123 schreef:
...verdien ik rond de 80 à 100 euro per dag en dat is best prima voor een middelbare scholier.


ik verdiende m'n cd's toen bij elkaar door te babysitten aan 2,5 á 3 euro per uur...

avatar van hoi123
Ach, je hebt ook wel eens slechte dagen hoor. Heb de laatste keer dat ik werkte de hele dag staan te verkleumen in Zaandam en met m'n hele team niks geschreven. Terugkomen met 24 euro voor zo'n dag is niet het fijnste denkbaar. Maar meestal is het fijn.

avatar van laxus11
Geen Job meer ben sinds vandaag weer werkeloos

avatar van uffing
Rot voor je, Lex

avatar van sheep67
Mijn job?

Vrijwilligerswerk in de verslavingszorg (sinds 2011)

avatar van Deranged
Ik ben nog steeds predikant.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Ik ben iedere zondag magazijnmedewerker (zorgen dat boodschappen vanaf pallets op karren komen, en die karren bij de winkels komen) bij Albert Heijn Distributiecentrum. Niet de meest inspirerende bijbaan, maar ik werk met een groep vrienden in hetzelfde team dus dat maakt het een stuk draaglijker. Evenals het dikke salaris.

En sinds een paar maanden mag ik heftruck rijden.


Stijn_Slayer

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Nee, het is geen pompwagen maar een reachtruck. En ja, ik vermaak me er kostelijk op.

avatar van laxus11
Sinds kort werkzaam als contentmanager op kantoor

avatar van GrafGantz
En ben je er content mee?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:53 uur

geplaatst: vandaag om 21:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.