De Site / Gebruikers / Wie zit er geregeld ook op MovieMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 10:23 uur
Ik zit niet enkel vaak op MusicMeter, maar ook op MovieMeter kan je me onder dezelfde naam (Ravenstein) geregeld terugvinden.
Wie van jullie zit ook op die erg leuke filmsite?
Wie van jullie zit ook op die erg leuke filmsite?
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 10:57 uur
ik ben daar ook aangemeld....maar kom er niet zo vaak. Alleen om te kijken wat er op TV komt!
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 11:16 uur
Ik kom er ook heel af en toe, 1x per maand of zo. Komt waarschijlijk omdat ik muziek interessanter vind dan films, zeker om over te discussiëren.
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 11:46 uur
Ja hier hetzelfde verhaal, kom er alleen af en toe om nog eens te kijken wat er allemaal draait in de bioscoop en of dat een beetje goed word beoordeeld en verder inderdaad om te kijken wat er op tv komt.
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 11:46 uur
Ik ben er geregeld te vinden, meer zelfs dan hier denk ik. Het publiek is daar ook wat ruimer en breder, er wordt daar dan ook regelmatig wat gepost bij films (cfr albums op MuM) waar ik wat aan heb 
Blijft voor mij het pijnpunt van MusicMeter.

Blijft voor mij het pijnpunt van MusicMeter.
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 17:15 uur
Hahaha.
Ik ben wel geregistreerd onder de naam WardT en ik ben er ook best vaak, maar ik plaats vrijwel nooit berichten.
Ik ben wel geregistreerd onder de naam WardT en ik ben er ook best vaak, maar ik plaats vrijwel nooit berichten.
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 17:21 uur
Als je daar een bericht leest van katie morosky is dat gewoon van george clinton. En ik zit er elke dag op. Zonet weer.
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 17:44 uur
Ik zit er minder dan hier, en ben er zeker veel minder actief. Wel gebruik ik het intensief om te kijken wat anderen vinden van een film die ik van plan ben om te gaan zien.
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 18:07 uur
Dit is eigenlijk net zo'n topic als die met ''waar kom je vandaan'' 

0
geplaatst: 4 oktober 2005, 20:21 uur
Ik zit er steeds minder. Komt omdat de nieuwe berichtjes bij veel films bestaan uit: 'Dit is zo'n keigave film. 5,0*'
Hier wordt het toch vaak ietsje meer onderbouwd en omdat deze site niet zo groot is heb je hier ook een stuk minder van die nietszeggende berichtjes.
Hier wordt het toch vaak ietsje meer onderbouwd en omdat deze site niet zo groot is heb je hier ook een stuk minder van die nietszeggende berichtjes.
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 20:23 uur
Het gaat mij daar ook allemaal te snel (door het grote aantal users). Hier blijft het overzichtelijker en is het nog een beetje bij te houden. Iets knusser dus 

0
geplaatst: 4 oktober 2005, 20:26 uur
Voor mij ook de reden, want tot een half jaar terug of zo kwam ik er even vaak als hier. Plus ik weet hier wie ik voor me heb, bij wijze van spreke dan. Op MM zijn intussen ongelooflijk veel users die mij compleet onbekend zijn.
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 21:11 uur
Ik kom daar eigenlijk alleen als ik wil weten welke (leuke) films er op tv komen.
En soms, in vakanties bijvoorbeeld, om een beetje nieuwe films te ontdekken ofzo.
Maar mij gaat het verder ook idd te snel. Binnen 1 dag zijn d'r al zoveel berichten gepost, dat je wel een hele erge computer-addict moet zijn om alles te willen lezen, of minstens wat je interesseert.
En ik vind het ook niet zo interessant meer als eerst. Ik heb een hele lange periode gehad dat ik helemaal 'into' films was, maar dat is nu een stuk minder. Ben nu juist weer heel erg met nieuwe muziek bezig.
En als laatste vind ik het ook niet leuk dat ik als ik op Moviemeter iets post, ik het idee heb dat ik tegen 'niemand' aan het praten ben. Dat komt omdat ik bijna niemand ken (niet eens van naam) en er veel minder op elkaar wordt gereageerd dan hier.
En soms, in vakanties bijvoorbeeld, om een beetje nieuwe films te ontdekken ofzo.
Maar mij gaat het verder ook idd te snel. Binnen 1 dag zijn d'r al zoveel berichten gepost, dat je wel een hele erge computer-addict moet zijn om alles te willen lezen, of minstens wat je interesseert.
En ik vind het ook niet zo interessant meer als eerst. Ik heb een hele lange periode gehad dat ik helemaal 'into' films was, maar dat is nu een stuk minder. Ben nu juist weer heel erg met nieuwe muziek bezig.
En als laatste vind ik het ook niet leuk dat ik als ik op Moviemeter iets post, ik het idee heb dat ik tegen 'niemand' aan het praten ben. Dat komt omdat ik bijna niemand ken (niet eens van naam) en er veel minder op elkaar wordt gereageerd dan hier.
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 00:10 uur
Ik ben ooit begonnen bij Moviemeter, maar na een actieve periode (januari t/m augustus 2003) ben ik afgehaakt omdat het me te druk werd en er teveel onzinnige berichten werden gepost. Daarbij kreeg ik toen het ook erg druk met andere dingen, waardoor ik veel minder tijd had voor films. Ik houd het nog steeds wel een beetje in de gaten, maar ik ga er eigenlijk alleen heen als ik een film heb gezien. Dan stem ik erop en lees ik de bijbehorende discussie (als er niet te veel pagina's bij staan).
Af en toe gebruik ik het ook om te kijken welke films die draaien eventueel de moeite waard zijn. Of om me te orienteren op het programma van een filmfestival oid.
Misschien dat ik wel weer wat actiever wordt, als ik binnenkort een televisie-aansluiting heb (want die heb ik nu niet).
Af en toe gebruik ik het ook om te kijken welke films die draaien eventueel de moeite waard zijn. Of om me te orienteren op het programma van een filmfestival oid.
Misschien dat ik wel weer wat actiever wordt, als ik binnenkort een televisie-aansluiting heb (want die heb ik nu niet).
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 00:11 uur
herman schreef:
Ik houd het nog steeds wel een beetje in de gaten, maar ik ga er eigenlijk alleen heen als ik een film heb gezien. Dan stem ik erop en lees ik de bijbehorende discussie (als er niet te veel pagina's bij staan).
Ik houd het nog steeds wel een beetje in de gaten, maar ik ga er eigenlijk alleen heen als ik een film heb gezien. Dan stem ik erop en lees ik de bijbehorende discussie (als er niet te veel pagina's bij staan).
Heel herkenbaar!!!
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 18:47 uur
Hier ook aERo,
Ik was een tijdlang een enorm fanatieke bezoeker en ben zelf nog een blauwe maandag crewmember geweest.
Maar het overzicht is door de enorme sloot users/films/topics helaas een beetje weggegaan imho.
Updates begin ik al niet meer aan, kijk tegenwoordig vooral ff op t forum.
Dat bedoel ik dus.
Dat was imho eerst ook de kracht van MovieMeter.
aar wie weet groeit deze site over een (paar) jaar ook wel uit zn jasje.
Ik was een tijdlang een enorm fanatieke bezoeker en ben zelf nog een blauwe maandag crewmember geweest.
Maar het overzicht is door de enorme sloot users/films/topics helaas een beetje weggegaan imho.
Updates begin ik al niet meer aan, kijk tegenwoordig vooral ff op t forum.
aERodynamIC schreef:
Het gaat mij daar ook allemaal te snel (door het grote aantal users). Hier blijft het overzichtelijker en is het nog een beetje bij te houden. Iets knusser dus

Dat bedoel ik dus.
Dat was imho eerst ook de kracht van MovieMeter.
aar wie weet groeit deze site over een (paar) jaar ook wel uit zn jasje.
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 18:50 uur
EmDee schreef:
Maar wie weet groeit deze site over een (paar) jaar ook wel uit zn jasje.
Maar wie weet groeit deze site over een (paar) jaar ook wel uit zn jasje.
Daar ben ik wel een beetje bang voor. Ik merk nu al dat het bij sommige topics of albums iets te vlug gaat allemaal en dan neem ik de moeite niet meer om het volgen (zie bv X&Y van Coldplay, daar lees ik niks meer).
Ik ben ook een tijdje actief geweest op het 3voor12 forum, maar daar heb je hetzelfde: te veel users + een wat vervelender sfeertje waar ik de lol niet van kan inzien.
Hier gaat iedereen veel prettiger met elkaar om.
Ik vind films ook moeilijker te beoordelen: veel films zie je maar één keer, terwijl je cd's veel vaker beluistert. Daar wil ik ook nog wel eens veranderen van mening door dat vele luisteren (positief of negatief).
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 18:56 uur
aERodynamIC schreef:
maar daar heb je hetzelfde: te veel users + een wat vervelender sfeertje waar ik de lol niet van kan inzien.
maar daar heb je hetzelfde: te veel users + een wat vervelender sfeertje waar ik de lol niet van kan inzien.
Nou, een vervelende sfeer op MoM is er gelukkig niet

Ik gebruik MoM geregeld ... maar het vreemde is: ik kom altijd opnieuw uit bij dezelfde users (Freud, enorm véél starbright boy, Fisherking, Ramon K, gimli f, ...en die verduivelde Paalhaas!
) ... die mensen schrijven enorm interessante berichten, maar soms bekruipt me de vraag: "draai ik nu in kringetje rond of deel ik nu werkelijk zo'n gemeenschappelijk smaak met die mensen?" (met als kanttekening: op filmgebied heb ik nog hele hoop te ontdekken - op muziekgebied ook
)
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 19:03 uur
Je begreep neem ik aan wel dat ik niet doelde op een vervelende sfeer op MoM 
Wel vind ik het er net als op 3voor12 te druk (waar 3voor12 de toevoeging krijgt dat het er ook niet leuk is).
Bij sommige films op MoM staan zo veel berichtjes dat het eigenlijk te veel van het goede is. Daar bekijk ik dan meestal de eerste paar pagina's van.
Het forum op MoM volg ik overigens helemaal niet.

Wel vind ik het er net als op 3voor12 te druk (waar 3voor12 de toevoeging krijgt dat het er ook niet leuk is).
Bij sommige films op MoM staan zo veel berichtjes dat het eigenlijk te veel van het goede is. Daar bekijk ik dan meestal de eerste paar pagina's van.
Het forum op MoM volg ik overigens helemaal niet.
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 19:05 uur
Ben ooit ook naar een MoM meeting geweest.
Was in Nijmegen en het was echt een geslaagde middag/avond.
Vond alleen dat sommige mensen echt alleen maar over films praatten terwijl ik bij zon bijeenkomst ook over triviale dingen wil praten/ouwehoeren.
Vond alleen dat sommige mensen echt alleen maar over films praatten terwijl ik bij zon bijeenkomst ook over triviale dingen wil praten/ouwehoeren.
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 19:06 uur
Natuurlijk niet, meneer ad

Jij bent een gelukkig lid van de MuM/MoM-familie nietwaar?

Ik zie je zelfs met een grote gezonde fruittaart aandraven mocht er ooit een MoM/MuM-banket georganiseerd worden

0
geplaatst: 5 oktober 2005, 19:09 uur
Zachary Glass schreef:
Ik zie je zelfs met een grote gezonde fruittaart aandraven mocht er ooit een MoM/MuM-banket georganiseerd worden

Hoogstpersoonlijk door Zach gebakken dan wel he!
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 19:11 uur
Ik gebruik MoM steeds vaker ... maar het vreemde is: ik kom altijd opnieuw uit bij dezelfde users (Freud, starbright boy, Fisherking, Ramon K, gimli f, ...en die verduivelde Zachery Glass!
) ... die mensen schrijven enorm interessante berichten, maar soms bekruipt me de vraag: "draai ik nu in kringetje rond of deel ik nu werkelijk zo'n gemeenschappelijk smaak met die mensen?"
(met als kanttekening: op filmgebied heb ik nog hele hoop te ontdekken - op muziekgebied ook
)

Trouwens, Zach, waarom op MoM met een e en hier met een a?
) ... die mensen schrijven enorm interessante berichten, maar soms bekruipt me de vraag: "draai ik nu in kringetje rond of deel ik nu werkelijk zo'n gemeenschappelijk smaak met die mensen?" (met als kanttekening: op filmgebied heb ik nog hele hoop te ontdekken - op muziekgebied ook
)
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 19:11 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)
Nu is het wel zo dat er een familierecept voor de "perfecte" confituurtaart bestaat

0
geplaatst: 5 oktober 2005, 19:15 uur
Paalhaas schreef:
Ik probeer iedereen diets te maken dat het een soort Jungiaans manoeuvre was ... dat de muziekluisterende Zach verschilt van de filmkijkende Zach ... onzin, natuurlijk

Ik spelde Zachery i.p.v. Zachary bij de eerste inschrijving op MoM. Spelfout dus
Weg Jungiaans manoeuvre 
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 19:29 uur
EmDee schreef:
Nou ja we hebben het ook wel over andere dingen gehad hoor
Maar wat wil je eigenlijk als je een stel filmgekken bij elkaar zet... Kom je automatisch eerst bij film uit. Bij sommige vrienden praat ik eerst over film dan pas over hoe gaat het enzo. Dat is geen sociale stoornis ofzo hoor

* denotes required fields.