menu

De Site / Gebruikers / Gebruikers en hun associaties

zoeken in:
avatar van deric raven
bureau m'n op al staat hij?

avatar van 2MY
2MY
deric raven schreef:
bureau m'n op al staat hij?


Inderdaad deric. Onverstandig dus.

ClassicRocker
herman: Dream Theater
Arrie: Oasis
GrafGantz: Muse
Stijn_Sleeër: Kwien

avatar van Arrie
Oasis? Die associatie snap ik niet.

ClassicRocker
De gebroeders Gallagher en co zijn een van je voornaamste kwelgeesten. Evenals Dream Theater, Muse en Kwien dat zijn van respectievelijk herman, GrafGantz en Stijn_Sleeër. Ik associeerde even de andere kant op.

avatar van Arrie
Ik heb hun debuut gewoon op 4* en hier in de kast staan, en hun tweede album op 3*.

avatar van ArthurDZ
Ik denk dat ClassicRocker zich van user vergiste met zijn Oasis-associatie, maar dat niet wil toegeven

avatar van Arrie
Ik laat me nog weleens negatief uit over Wonderwall, dat ik wel een verschrikkelijk nummer vind. Daar zal het wel door komen.

avatar van Sir Spamalot
herman schreef:
Sir Spamalot: Camel

Tiens, in mijn "sigarettenperiode" rookte ik altijd Bastos filter . Sommige collega's hier - ik haat het woord "user" - associeer ik wel met bepaalde groepen, hier al vernoemd, maar om nu op iedereen een etiket te plakken, zo ver heb ik het nog nooit gedreven. Is wel leuk om te lezen.

ClassicRocker
ArthurDZ schreef:
Ik denk dat ClassicRocker zich van user vergiste met zijn Oasis-associatie, maar dat niet wil toegeven


Arrie Keane is toch MuMe's grootste Oasis-adept?

Arrie schreef:
Ik laat me nog weleens negatief uit over Wonderwall, dat ik wel een verschrikkelijk nummer vind. Daar zal het wel door komen.


Wonderwall is jouw klaagmuur. Niet de band, maar deze song is steen des aanstoots.

avatar van chevy93
vigil schreef:
Chevy : nog nipt Dire Straits, MAAR eens komt de dag!
Dat je ook de kracht van Druk, Ik Ben Verliefd en Er Zit Meer In Een Liedje Dan Je Denkt in gaat zien?

avatar van Slowgaze
Rhythm & Poetry schreef:
Slowgaze: Analogue Postcard

Jammer dat ik gestopt ben, anders had je wel een gastverse mogen doen.

avatar van vigil
chevy93 schreef:
(quote)
Dat je ook de kracht van Druk, Ik Ben Verliefd en Er Zit Meer In Een Liedje Dan Je Denkt in gaat zien?

Zo is dat

Gast
geplaatst: vandaag om 11:01 uur

geplaatst: vandaag om 11:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.